Unelmasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tina
  • Aloitettu Aloitettu
Menee offtopiciksi, mutta kerropa ajatukseni ylläolevasta silti. Jotenkin tuntuu,
että nämä jotka ovat alkaneet seurustella nuorena, tuntee myöhemmin tarvetta
kokeilla vähän muitakin. Ei se parisuhde välttämättä mitenkään huonosti mene,
mutta viimeistää tossa parikymppisenä em. pareille tuntuu mieleen juolahtavan,
että voisihan tässä muutakin kokeilla, ettei sitten nelikymppisenä tarvitse harmitella,
että "vain paria naista" (tai kenties jopa yhtä) on tullut kokeiltua.

Onnea kuitenkin yritykseen!

on siitä ollut puhetta mut se sumplitaan sit jos tulee sen aika

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotain tavallista...

- Suoriutua opinnoista, saada koulutusta vastaavaa työtä
- Terveys, perhe, oma asunto ...

Niin paljon kaikkea mielessä, ettei tiedä edes mikä toteutuu ja milloin. Ja unelmiahan mulla riittää. :D Ei vaan taida puoletkaan toteutua.

Mut päällimmäisenä mielessä on nyt mahdollinen jälkikasvu ja opiskelut. Noiden väliltä joutuu tekemään valinnan, et kumpi ensin. Ja kai sitä vauvaa aletaan lähiaikoina yrittämään TJOT meiningillä. :haart:

Haaveena olis tehdä jonain päivänä töitä lasten ja nuorten parissa ja päästä rakentamaan omaa taloa.

Ja kyllähän sitä tietysti toivoo, että terveenä saisi pysyä niin itse, kuin läheisetkin.

Niin ja onhan mulla muutama salainenkin unelma, joita ei uskalla edes paljastaa. :D

Unelmana on tuottaa hyvinvointia itselle, läheisille ja tälle yhteiskunnalle jonkin sopivan toiminnan myötä, oli se sitten kapitalistista tai altruistista, tai jopa molempia.

-Perustaa oma baari brasilian hiekkarannalle. Siellä olisi helvetin iso alttari, joka olisi pyhitetty jalkapallolle. Siellä tarjoiltaisiin harvinaisia oluita ja viskejä. Samaan rahaan ostaisin myös kesämökin, joka olisi metrin päässä rantahiekalta. Siellä olisi mukava viettää elämänsä viimeiset hetket, siemaillen single malttia samalla kun poltat piippua ja makaat riipukeinussa.:rock:

Olla rikas porho, jonka ei tarttee tehä mitään ja rahaa, naisia riittää.

Löytää taikalamppu, joka soisi mulle vaikkapa ne kolme toivomusta. Ensimmäisellä toivoisin rahaa niin maan perkeleesti, toisella terveyttä ja kolmannella lisää toivomuksia, HAA HAA!!!

Haluaisin joskus pian heti nyt just kokeilla asumista kaukana,hyvin kaukana Suomesta. Esim Usa tai vastaavasti jokin todella lämmin etelän maa. Olisi kiva vaan olla rauhassa, ja tehdä töitäkin. Takuulla rentouttavempaa sellaisessa ympäristössä kuin niin ahdasmielisessä Suomessa..

Sitten haluaisin muksun itelleni varmaankin parin vuoden sisään..tosin en sitä naista kyllä välttämättä haluis.. :D Vie kuitenkin eron myötä sen mukanaan ja puolet mun omaisuudesta :hyper: njöö...

JA kyllähän sitä jokainen haluis elää terveenä vanhaksi asti. Rahkakaan ei olis pahaksi.

En tiiä, onko mulla varsinaisesti mitään unelmia.. kuitenki jotain semmosta toivon elämältäni, et kehittyisin henkisesti niin, ettei onnellisuus olisi kiinni juuri mistää ulkopuolisista asioista.. Vois tehdä jotain, mistä tykkää, rahaa just sen verran, et tulee toimeen tai sit eläis omavaraisesti :) Oman kuolevaisuuden vois hyväksyä kunnolla ja olla vaan onnellinen.

Haluaisin joskus pian heti nyt just kokeilla asumista kaukana,hyvin kaukana Suomesta. Esim Usa tai vastaavasti jokin todella lämmin etelän maa. Olisi kiva vaan olla rauhassa, ja tehdä töitäkin. Takuulla rentouttavempaa sellaisessa ympäristössä kuin niin ahdasmielisessä Suomessa..

Sitten haluaisin muksun itelleni varmaankin parin vuoden sisään..tosin en sitä naista kyllä välttämättä haluis.. :D Vie kuitenkin eron myötä sen mukanaan ja puolet mun omaisuudesta :hyper: njöö...

JA kyllähän sitä jokainen haluis elää terveenä vanhaksi asti. Rahkakaan ei olis pahaksi.

Oho.. siis rahakaan ei olis pahitteeksi.. tullu tota rahkaa näköjään liikaa vedettyä..:hyvä:

En tiiä, onko mulla varsinaisesti mitään unelmia.. kuitenki jotain semmosta toivon elämältäni, et kehittyisin henkisesti niin, ettei onnellisuus olisi kiinni juuri mistää ulkopuolisista asioista.. Vois tehdä jotain, mistä tykkää, rahaa just sen verran, et tulee toimeen tai sit eläis omavaraisesti :) Oman kuolevaisuuden vois hyväksyä kunnolla ja olla vaan onnellinen.
Aamen:)

Unelma ois se, että sais intin alta pois, opiskelut opiskeltua ja valmistuis ensihoitajaks. Sit vaa duunia ja vielä jos ois tää sama nainen kenen kans elää ni mitä siinä muuta tarviikaa.

Toisaalta pitää koittaa intistä nyt koittaa ottaa kaikki ilo irti ja opiskeluelämästä jne, eikä haikailla tulevia.

Sais opiskelut suoritettua kunnialla loppuun ja niiden välissä intin käytyä ja sit vielä koulutusta vastaava työpaikka. Sen jälkeen voi niillä tuloilla ostella talon ja auton...

yläluokan joukkoon nouseminen, kauas pois keskiluokan kiroista puhumaan ruotsia, juomaan konjakkia, ajamaan Bentleyllä ja käymään oopperassa.

Sitten olisi aivan tuhottomasti rahaa niin voisin Bentleyllä kruisimisen yhteydessä nuijia kaikki viholliseni setelinipulla littanaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom