Unelmasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tina
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Haluaisin kirjoittaa edes yhden kirjan loppuun niin, että olisin siihen itse tyytyväinen
-Haluisin kirjoittaa edes yhden pitkän elokuvan
-Haluaisin kirjoittaa paskoja pakinoita lehtiin ja ansaita näin elantoni
-Haluaisin toteuttaa itseäni musiikin saralla
....Tällähetkellä olen niissä hommissa, joita prekariaatit kutsuisivat paskahommiksi.

Meitsin unelmat.

Oma valokuvaus-studio stadissa täydellisellä laitteistolla.
Valokuvausmatka New yorkiin Inkerin kanssa.
90 neliön ullakkohuoneisto stadin keskustasta.

Ultimaalinen unelma:

100 neliön Loft asunto stadin keskustasta jossa integroituna täydellinen studio.

Joskus vielä haluaisin asua New yorkissa.

Meitsin unelmat.

Oma valokuvaus-studio stadissa täydellisellä laitteistolla.
Valokuvausmatka New yorkiin Inkerin kanssa.
90 neliön ullakkohuoneisto stadin keskustasta.

Ultimaalinen unelma:

100 neliön Loft asunto stadin keskustasta jossa integroituna täydellinen studio.

Joskus vielä haluaisin asua New yorkissa.

Kaiken muun ymmärrän, mutta miksi juuri New York?

Rakastan kaupunkien keskustoja ja tuon kaupungin keskusta on The Keskusta. Musta on tullut arkkitehtuurifriikki.

new_york_time_square.jpg

Eipä muuta kuin että vaimo ja oma koti ja sellanen toimeentulo että tulee toimeen:)

Unelma:

230 raw penkki
300 raw mave
110 kg/179 cm massat 13% rasvoilla

No ei.. Oikeasti mielummin haluan 200 neliön hienon omakotitalon rauhalliselta alueelta, 700-sarjan Bemarin, kohtuullisen paksun lompakon ja ehanan vaimon. ..Elikkä aika perussettiä :)

Perusasiat toivoisin muuta kuitenkin itsestä kiinni. Terveyttä koko perheelle ja että saisin kasvatettua vaimon kanssa 2 täyspäistä muksua.

Eli yksinkertaisuudessaan: mikä on sinun suurin unelmasi?

Suurin unelmani on elää terveenä 90-vuotiaaksi omassa kodissa, täysissä sielun ja ruumiin voimissa. :arvi:

Jäädä historiaan, saada kunnon kartano Floridasta ja autoksi Dodge Viper GTS. Vois vaikka kirjotella sen kirjan ja tienata sillä rahat autoon ja kämppään sekä tienata paikka historiasta :)

"Suomen Shakespeare" :rock:

Suurin unelmani on elää terveenä 90-vuotiaaksi omassa kodissa, täysissä sielun ja ruumiin voimissa. :arvi:

Tämä voisi olla minunkin toiveeni.

Aika beisik-linjalla jatketaan vaikka suurinta unelmaa en osaakaan sanoa.

Terveys kuntoon, kunnollinen parisuhde, oma asunto, uralla eteneminen, ihmisenä kehittyminen.

nostaa penkistä ja pankista mahdollisimman paljon, tuskin se koskaan tulee köyhältä ja heikolta kuitenkaan onnistuun. siinä mittakaaavassa mitä itse ajattelen.

Mulla on kans tämmönen perus-suomailainen unelma, eli oma iso talo jostain hieman kauempaa kaupungin hulinasta, hieman maata ja laitumia minne mahtuis pari hevosta, koirat ja lapset leikkimään. Se Mr. Right rinnalle ja hyvin toimeen tuleva oma yritys. Ehkä vähän tylsää mut siinä ois mun unelma tulevaisuutta silmällä pitäen.

e. Pitää lisätä vielä sen verran, että oikeestaan se on ihan sama mitä tulevaisuudessa tapahtuis, kunhan mä vaan olisin onnellinen..

Ettei siskoni, veljeni tai vanhempani joutuisi hautaamaan minua vaan lähdettäisiin ikäjärjestyksessä.:) Sitten lapset, parisuhde ja muutama nolla vielä pankkitilille lisää. Lisäksi haluaisin joskus oppia juomaan kunnolla ettei aina olisi ihan naamat (pakolliset juhannus avautumiset). Tuskin opin...;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom