Unelmasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tina
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haluisin muuttaa jonnekkin pois ihmisten ilmoilta. Vaikka Siperiaan tai Lappiin johonkin mökkiin ja elää suoraan luonnosta.

Toisaalta ois kiva tietää kaikki, että mikä tää maaailmankaikkeus"-juttu on.

1. Olla tyttökaverin kanssa yhdessä myös nää loput elinvuodet
2. Onnistua tämän harrastuksen kanssa jollain saralla
3. Pystyä ammattiin puu-alalta

Kyllähän se on toi kirjan kirjoittaminen. Tuntuu vaan, että oon liian pahasti koukussa tuohon lukemiseen, ettei sitten aikaa jää oikeen aikaa ajatusten viemiseen paperille. Päässä on romaani jo alusta loppuun valmiina mietittynä.

Pysyä suht terveenä ja samaa toivon tietenkin perheelleni. Lisäksi toivon, että lapsistani tulee onnellisia ja elämäänsä tyytyväisiä.

Haluaisin olla astronautti. Haluaisin olla ihmisistä suuri, eli se henkilö joka keksii laitteen jolla saa kaikki maailman hyttyset tapettua samalla kertaa. Myös kouluun olisi kiva päästä.

Oon siitä onnellinen, et oon saanu elää unelmaani, tehä jotain mihin en olis uskonu kykeneväni ja oon jopa jotenkuten onnistunutkin siinä.

Vuosi eteenpäin niin rukoilet, että pääset eroon nykyisestä, jos et oo vielä päässy ;)
Muista kertoo vuoden päästä miten kävi.

ei oo viimesten 2 vuoden aikana ollu kertaakaa sellasta ajatusta päässä :)

Menee offtopiciksi, mutta kerropa ajatukseni ylläolevasta silti. Jotenkin tuntuu,
että nämä jotka ovat alkaneet seurustella nuorena, tuntee myöhemmin tarvetta
kokeilla vähän muitakin. Ei se parisuhde välttämättä mitenkään huonosti mene,
mutta viimeistää tossa parikymppisenä em. pareille tuntuu mieleen juolahtavan,
että voisihan tässä muutakin kokeilla, ettei sitten nelikymppisenä tarvitse harmitella,
että "vain paria naista" (tai kenties jopa yhtä) on tullut kokeiltua.

Onnea kuitenkin yritykseen!

Omakotitalo merenrannalta
Lentäjän ammatti
Ihana vaimotus
700-sarjan BMW ja Dodge Viper
Pysyisin terveenä
Olisi paljon sosiaalista elämää (Vielä enemmän kuin nykyään)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom