Unelma-autosi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jp-84
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
tex3.jpg

tollanen "pilistykseen" ja tästä sit kaupassa käyntiin, että varmasti mahtuu rahkat.

sport.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Chervolette Corvette StingRay :P namu auto, faijal oli ja myi :( tuli kyl päästyy ajaa ja oli tosi mannaa <3 tai sit ihan mikä vaa ford mustangi.

Unelma-auto olis tommonen pikku mersu:
http://www.highresautoimages.com/mercedes/clkdtmamg.html
Nätimpää autoo saa hakee. Jostai mersun sivuilta löysin joskus parempiakin kuvia mut nuo saa nyt kelvata...

Sitten hieman realistisempi kaara ois joku Subarun WRX. Sillä lähtee ja ulkonäköäkin on tarpeeksi.
Vielä hieman realistisempi olis Seat Leon 1.8t. On muuten iha näpsäkkä peli ku kaverilla on tuo ja ei tarvi paljoo polkasta nii satku lasissa... :eek:

Audi RS6. :haart:
Ja sitten kesällä olisi mukava kruisailla myös Ford Mustang Shelby gt 500:lla, kuvassa Gone in 60 seconds -leffan "Eleanor".

Liitteet

• Audi RS6.webp
    Audi RS6.webp
    137 KB · Katsottu: 1 442
  • Shelby gt500.webp
    Shelby gt500.webp
    49,7 KB · Katsottu: 435
onkos tossa foobarin porsche-kuvassa väärä auto vai väärä kuvateksti?

oli ihan pakko.. :D

Hänmies sanoi:
onkos tossa foobarin porsche-kuvassa väärä auto vai väärä kuvateksti?

oli ihan pakko.. :D
Juu, se kolmonen vahingossa lipsahtanut sinne GT:n perään. Vaikka kyllä mulle joku 996 GT3 RS kelpais myös. ;)

2004_porsche_911_996_gt3_rs_10_m.jpg

joo niin mä vähä ajattelinki. ja mun kirjoissa äärimmäinen rs:ssä on tämä:

rs2.7

Zone-sarja -42%
Pitää perheellisellä miehellä olla käytännöllisiä unelmia, joten kauppareissut sujuisi kätsysti farmarimallisella RS6:lla. Jos ei rahat riitä tuohon niin sitten WRX farkku.

Kuka täällä puhui tuosta 3000GT V4:stä Suprantappajana, niin jälkimmäisessä on voimansiirron kannalta niin enemmän virivaraa, ettei kuivalla kelillä kannata alkaa haastaa. VR4 on niin kallis huoltaa, että n. 5 vuotta ajettuja olis Kaliforniassa saanut reippaasti alle kymmenen kilotaalan.

Jamaha sanoi:
Pistetäänpäs vähän toisenlaista näkökulmaa tähän kalliista ja nopeista urheiluautoista haaveilemiseen...

jos sais jostain täydellisen virheettömän 70-luvun hydrauliikka-Citikan, niin ruma naamani leviäisi tyytyväiseen hymyyn! Esim. D-Super tai DS...sellaisella ajaminen olisi elämys (nim. kerran kyydissä ollut).

Eräällä ystävälläni on (vielä tosin projektivaiheessa, mutta valmistumaan päin molemmat) DS21 ie ja DS21 Pallas, toinen vanhalla keulalla ja toinen uudella...Kyllä mulla tulevaisuudessa toivottavasti tuollainen tallissa on myös, tosin rättiversiona olis vieläkin maukkaampi...Nam!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Perheautoksi BMW M5 ja hupiautoksi AC Cobra. Jos nyt pakko olisi Cobran tilalle joku valita, niin ehkä Dodge Viper nippanappa kelpaisi. :D Jos IHAN pakko olisi joku valita M5 bemun tilalle, niin uusi CLS mese voisi ehkä kelvata (vai mikä sen tuoreen tehokkaan ja linjakkaan sedanimesen mallimerkki nyt olikaan?).

BigBucks sanoi:
Chervolette Corvette StingRay :P namu auto, faijal oli ja myi :( tuli kyl päästyy ajaa ja oli tosi mannaa <3 tai sit ihan mikä vaa ford mustangi.

Corvette... :kuola:

Sellainen Corvette Stingray '69 tai '70 olis kyllä enemmän ku sata jänistä.
Muotoilu on mitä täydellisin, ja isolohko kasi jytisee..sitten vaan motarille ajaan auringonlaskuun..Get your motor runnin', head out on highway.. :rock:

:offtopic: Aikanaan kun Jaakko Rytsölällä oli Se kuuluisa Lambo, oli hän päästänyt sen rattiin erään J.J. Lehdon ja hypännyt itse vänkärin paikalle. Kommentoi jossain lehdessä ajoreissun jälkeen, että ei hän ole tiennyt että autoa voi käsitellä sillätavalla.

Sellainen auto joka olisi mahdollista saavuttaa, mutta kuitenkin unelma, olis joko Audi S4 tai BMW M3. Jokin noissa kahdessa vaan säväyttää niin helevatasti.

Liitteet

• 11111111154748376-11340-1107253475.webp
    11111111154748376-11340-1107253475.webp
    12 KB · Katsottu: 563
  • 11111111153044172-19031-1105643590.webp
    11111111153044172-19031-1105643590.webp
    17,3 KB · Katsottu: 597
Ensi vuonna tulee pyöreitä vuosia, joten alankin threadin innoittamana katselemaan vuoden-pari vanhaa Boxsteria näiltä markkinoilta. Toinen vaihtoehto olisi Golf GTI, mutta lienee epäkäytännöllinen (ja ajattelin hemmotella itseäni convertiblella, vaikka Saksankin säät ovat mitä ovat).

Jos Boxster on tavoitettavissa oleva unelma-auto, niin oikea unelma-auto olisi sitten Ford AC Cobra (http://www.motorbase.com/vehicle/by-id/51/), olen omistanut AC'n pienoismallin n 15 vuotta, vieläkin jaksan katsella sitä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom