Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haluaisin (kirjoittavaksi) toimittajaksi, en vain tiedä tarkalleen, mitä kautta tuota pitäisi lähteä kehittämään...
Ironangel: miten turvallisuusalalle töihin? En kylläkään asu pääkaupunkiseudulla, mutta vartija/järjestyksenvalvoja/tms -hommat kiinnostaisivat. Yksi ammatti jo on, mutta jotain muuta tarvitsisi..
Haluaisin (kirjoittavaksi) toimittajaksi, en vain tiedä tarkalleen, mitä kautta tuota pitäisi lähteä kehittämään...
Tampereen yliopiston perinteinen tiedotusopin laitos on ainakin työnantajien keskuudessa ihan arvostettu opinahjo. Myös käytännönläheisiä opintoja on paljon ja voit suorittaa alemman tai ylemmän kk-tutkinnon. Ylempään vaaditaan tietenkin se gradun väsääminen ja syventävät opinnot, jotka sitten muutenkin ovat sitä korkealentoisempaa teoreettista nyhertämistä. Mutta jos kirjoittavaksi toimittajaksi haluat, 120 ov:n yhteiskuntatieteiden kandin tutkinto riittää siihen vallan hyvin. Ja koska kyseessä on iso yliopisto, sivuaineiden suhteen valinnanvaraa on todella paljon!
Saako laittaa linkin? http://www.uta.fi/laitokset/tiedotus/
Kysellä saa jos haluat, tosin mun kokemukset on 90-luvulta...
Tuosta Hesarin toimittajakoulusta olen kuullut ennenkin, mutta olen saanut sen käsityksen, että se on lähinnä jo työelämässä oleville? Ja jopa sellaista olen kuullut väitettävän, että tuolta opiskeluajalta maksettaisiin ihan kohtuullista palkkaa...
Kiitos Ironengelille tästä. Mikä on vartija/jv -peruspalkka tai mistä mihin -alueella liikutaan?
Nimim. tällä hetkellä vaativa työ, SAIRAAN vähän rahaa, eli mikä tahansa kelpaa
Eikö toimittajaksi ole tosiaan mitään muuta tietä kuin yliopisto? Luulisi olevan, mutta mikä? - -