Ulkomaalaiset joilla on rätti päässä valtasivat koulun Pohjois-Ossetiassa

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trident
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jortsu sanoi:
Ääh, :offtopic: mutta korjataan nyt yksi vääristely, Job 1:6, 7: "Herra sanoi Saatanalle: "Hyvä on! Tee hänelle mitä haluat, mutta henkeä et saa häneltä viedä!" Niin Saatana lähti pois Herran edestä. Hän meni ja runteli Jobia märkivillä paiseilla.

Anteeksi. Muistin väärin. Se rakastava Jumalahan vain antoi Saatanalle oikeuden kiduttaa Jobia (joka rakasti Jumalaa). Ihana palkinto. Tämähän muuttaa asian täysin. ;)
 
Hannibal sanoi:
Oletkos muuten, Eugen, lukenut Juha Seppälältä tänä vuonna ilmestyneen Routavuosi-romaanin? :)
:offtopic: Juhan isä Aarne Seppälä oli mun opettaja ala-asteella :zzzz:
 
Terroristien pommi tiputti katon niskaan ja siellä on menossa huone-huoneelta puhdistus. Osa terroristeistä on paennut koulusta lapsia mukanaan. Tai ainakin yrittänyt. Siel on tilanne päällä. BBC news näyttää suoraa kuvaa paikanpäältä.
 
Terrrve kaveriiit! Pohjois-Ossetiassa tapetaan tälläkin hetkellä ihmisiä. Jätettäisiinkö jumaluusoppi johonkin myöhempään ajankohtaan, ja mieluiten eri threadiin.
 
Panzerfaust sanoi:
Hyökkaus alkanut koululle, toivottavasti kaikki terroristit tapetaan.

Tuollainen siviilikohteisiin ja lapsiin kohdistuva terrorismi on perseestä, saisivat kiduttaa vähän ensin.

Toivottavasti ei mene montaa panttivankia...
 
Muay sanoi:
Tuollainen siviilikohteisiin ja lapsiin kohdistuva terrorismi on perseestä, SAISIVAT KIDUTTAA VÄHÄN ENSIN.

Toivottavasti ei mene montaa panttivankia...

Ja sinä siis teet jonkinlaisen eron itsesi ja terroristien välillä.
Ei tommonen (huumori) jaksa innostaa.
 
Rajua tulitusta jo kestänyt yli puoli tuntia. "Koko vyö yhtee männöö, siellä jo miestä kylymennöö".
 
Ja osa rättipäistä on räjäyttänyt itsensä. Räjähdyksiä kuuluu koko ajan. Sinänsä hupaisaa :rolleyes: että TASS ilmoitti tunti sitten että "Russian Special Forces in Full Control". Yllättävää ehkä on se ettei ambulansseja ja hoitohenkilökuntaa oo näkyny missään vaiheessa. Juu ei varmaan kukaan loukkaannut tälläisessä skenaariossa...
 
Koulusta pääsi uutistoimisto ITAR-Tassin mukaan pakenemaan 13 kaappaajaa. :curs:

edit. Jahas, saarrettuna johonkin asuinrakennukseen. Eiköhän homma pääty nopeasti.
 
Mä olen ehkä herkkis, mutta mä en osaa muuta kuin tuntea kamalan pahaa oloa ja itkeskellä noille uutisille...

Oli kamalaa nähdä sitä kuvaa kun panttivankeja juoksi pois sieltä koululta. Siis hyvähän se on, että tilanne ohi siellä koululla, mutta aivan tolkuttoman hirvittävää toi on. Mä vaan tuijotin tarkkana, että löytävätkö ne juoksevat lapset aikuisen sylin, äidin, isin, mummin tai muun... ja ne odottavat aikuiset. Hyvänen aika, miten ihan viilsi sen katsominen. Mulla itselläni on 4-vuotias ja 8-kuukauden ikäiset lapset. Mulla on kai liian vilkas mielikuvitus, kun ajattelen miltä tuntuisi seisoa siellä koulun ulkopuolella ja odottaa, kun oma lapsi sisällä. Mulla varmaan pää räjähtäis, jo ajatteleminen tekee ihan hillittömän kipeää. Ja kun kaikkien lapset eivät enää juokse syliin. Itse osaan tuntea, miltä lapseni tuntuvat sylissä, vaikka ovat muualla, pitkäkoipinen nelivuotias ja pullukka pikku-mies... Ei voi kuvitella sitä oloa, ettei enää olisi syliin heitä. Kamala, mikä itkupilli mä olen, taas itkettää, sori vaan... :rolleyes:

Sitä mietin, että miten mikään taho voi kokea oikeutetuksi oman asiansa ajamiseksi lasten kärsimyksen aiheuttamisen? Tai siis, varmaan on sellaista vihaa ja epätoivoa, suuren huomion tuolla saa eikä ainakaan ihan helposti tule hengenlähtö vastapuolen hyökkäyksen myötä kun on panttivankeina lapsia. Mutta mietin, että onko sellainen oman asian tavoittelu jo epäinhimillistä, jos siinä käytetään lapsia välineenä, välittämättä siitä tuskasta mitä aiheutetaan? En osaa ajatella mitä sellaisen päässä liikkuu, joka vahvistaakseen kannanottoaan tai tehostaakseen vaatimustaan tekee pahaa lapselle tai tappaa tämän.

Ei pitäis katsoa uutisia. :itku:

edit. ja topicin edellisiin sivuihin viitaten, olen perehtynyt Tsetsenian tilanteeseen edes jotenkuten. Eli eivät ole venäläiset pulmusia siellä, ja aivan hirveitä vääryyksiä siellä tehdään, rikotaan ihan rankanpuoleisesti ihmisoikeuksia ym. Silti mun on vaikea käsittää tuollaista, ehkä sitä on elänyt niin helposti ettei voi samaistua noiden kaapparien epätoivoon. Mun on vaikea ajatella lapsia välineenä ja ''aseena''.
 
AKV sanoi:
Asia ei ole noin yksioikoinen.
No tuo nyt ei ole mikään yllätys kun on kyse kirjasta nimeltä Raamattu. Siellä nyt käännetään takki vähän väliä ja metaforoidaan niin maan vitusti, ettei missään ole mitään tolkkua ja mikä tahansa voi tarkoittaa mitä tahansa.
 
Mike sanoi:
No tuo nyt ei ole mikään yllätys kun on kyse kirjasta nimeltä Raamattu. Siellä nyt käännetään takki vähän väliä ja metaforoidaan niin maan vitusti, ettei missään ole mitään tolkkua ja mikä tahansa voi tarkoittaa mitä tahansa.

Sellasia ne sadut on. Pitää kato säilyttää jännitys lukijalla. :jahas:
 
Damagea on ilmeisesti tullut ihan huolella. Jopa 100 ruumista ois löytyny.
Suomen tv ei tietenkään uutisoi, vaan pitää näyttää jotain paskaohjelmaa sillonkin ku kakka osuu tuulettimeen ihan kunnolla.

Toivottavasti nuo terroristit lahdataan ja seivästetään á la Vlad Tepes.
 
Venäjälle siitä respektiä ettei terroristeille kumarrella, noille kun antaa kerran periks niin saa olla jatkuvasti perse pystyssä.
 
Jesuiitta sanoi:
Venäjälle siitä respektiä ettei terroristeille kumarrella, noille kun antaa kerran periks niin saa olla jatkuvasti perse pystyssä.

Joopa joo ja kirurgisen tarkka isku. Kumpikohan olisi hirveämpi kohtalo jäädä kiihkomuslimin panttivangiksi vai Venäjän erikoisjoukkojen "pelastamaksi". Nämä uhrithan kokivat molemmat.
 
Joo, suomessa katsotaan Emmerdalea ja Kauniita ja rohkeita.
Onneksi sentään yksi ylimääränen uutislähetys.
 
mage sanoi:
Joopa joo ja kirurgisen tarkka isku. Kumpikohan olisi hirveämpi kohtalo jäädä kiihkomuslimin panttivangiksi vai Venäjän erikoisjoukkojen "pelastamaksi". Nämä uhrithan kokivat molemmat.


Alusta asti on ollut selvää että ruumiita tulee ja runsaasti, sitä ei olisi voinut millään välttää.
 
Toivottavasti nuo terroristit lahdataan ja seivästetään á la Vlad Tepes.

Samaa toivon venäläisille, he ovat olleet paljon suurempia terroristeja kuin tsetseenit. Olen aika varma, että venäläiset ovat tappaneet tuhansia stetsenialaisia naisia ja lapsia.
 
Back
Ylös Bottom