Ulkomaalaiset joilla on rätti päässä valtasivat koulun Pohjois-Ossetiassa

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trident
  • Aloitettu Aloitettu
Oli sitten "motiiveja" terrorismiin tai ei, niin tuollainen lasten elämällä kiristäminen on raukkamaisten paskiaisten hommaa.
Samat sanat kaikille vanhusten ryöstäjille ja potkijoille :curs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gideon S sanoi:
Et kai rakas Manuel sorru yleistämisen perisyntiin? Ei kai tässä pidä_rautalangasta_vääntää, että eivät nämä kapinalliset edustaa satoja miljoonia muita muslimeja? Jotenkin turhauttavaa kirjoittaa tämmöstä yleistä höpinää, mutta sitä saa mitä tilaa.
Btw. Tshetsenian-kriisiin liittyy olennaisesti Kaukasuksen öljyputken turvaaminen (lue=satoja miljoonia euroja).

No peas up the ol` sniffer ok?

No eipä tietenkään. Hyvä tietää toi öljyputki, onhan se arvattavissa, että siellä on jotain taustalla.

Mutta... Missä kohtaa oli yleistys? Se on varma, että toi muslimien uhrautuva mielenlaatu tekee juuri tästä ko. konfliktistä vielä vaikeamman ratkaisun. Sillä ei nyt ole väliä mitä tiettyä ryhmää he edustavat.
 
Manuel sanoi:
No eipä tietenkään. Hyvä tietää toi öljyputki, onhan se arvattavissa, että siellä on jotain taustalla.

Mutta... MISSÄ KOHTAA OLI YLEISTYS? Se on varma, että toi MUSLIMIEN UHRAUTUVA MIELENLAATU tekee juuri tästä ko. konfliktistä vielä vaikeamman ratkaisun. Sillä ei nyt ole väliä mitä tiettyä ryhmää he edustavat.

Come on... *naps* Teräsvaijeri meni poikki.

Peace brother
 
Olivatpa terroristien motiivit syntyneet minkälaisen kärsimyksen ja sorron seurauksena tahansa, en voi koskaan hyväksyä siviiliväestöön kohdistuvia iskuja missään muodossa. Sotilaallisiin kohteisiin ja sotilaita kohtaan suunnatut iskut hyväksyn, sillä jokainen joka aseeseen tarttuu, tietää että saattaa siihen myös hukkua.
Yllä kirjoittamani pätee niin laillisiin hallituksiin kuin "laittomiin" taistelijoihinkin jotka eivät edusta valtiota. En hyväksy venäläisten, tsetseenien, palestiinaisten, israelilaisten, yhdysvaltalaisten enkä myöskään al-qaidalaisten tekoja tällä saralla. Jokainen aseettoman ihmisen hengen tahallisesti riistävä ihminen on silmissäni terroristi.
 
Gideon S sanoi:
Come on... *naps* Teräsvaijeri meni poikki.

Peace brother

En todellakaan halua nostaa ärsytystilaasi, mutta en vain ymmärrä. Eivät toki kaikki muslimit(ts. suurin osa) ole niitä uhrautuvan mielenlaadun omaavia terroristejä, siitä varmaan ton yleistysjutun otit. Mutta nämä kaapparit mitä suurimmalla todennäköisyydellä ovat, koska ovat tälläiseen tekoon lähteneet.

Ajattelin, että vois mun viestistä lukea rivien välistä ton, mutta kai se olis pitäny heti sanoa tarkasti.
 
Manuel sanoi:
Se on varma, että toi muslimien uhrautuva mielenlaatu tekee juuri tästä ko. konfliktistä vielä vaikeamman ratkaisun.
Suurin osa muslimeista on ihan tavallisia normaaleja ihmisiä siinä kuin me tavalliset normaalit kristitytkin. Keskiverto muslimi ajattelee aika pitkälle samalla tavalla maailmanmenosta kuin kuka tahansa tapakristitty pakkislainenkin.
 
Jaa, että muslimit olisivat vain uhrivalmiita? Mitä teki minun uljas nimimerkkini sata vuotta sitten Helsingin senaatin portaikon 2. kerroksessa? Ampui Suomen Kenraali-kuvernööri Bobrikovin, jonka jälkeen ampui itsensä. Aikansa terroriteko, kyllä, mutta patrioottien keskuudessa arvostettu attentaatti. Jos minulta otetaan tsetseenien lailla kaikki, kunnia, tulevaisuus ja jätetään jäljelle vain viha, kosto ja lohduttomuus, niin minulta riistetään samalla inhimillisyys. Silloin voin tehdä mitä tahansa, koska minulla ei ole mitään menetettävää, ainoastaan kostettavaa. Tälläisellä mielentilassa KUKA TAHANSA tekee MITÄ TAHANSA saadakseen tilit tasoihin. Psykologit kutsuvat sitä rikolliseksi mielenlaaduksi. Eivät nämä ihmiset ole hulluja, he ovat vain ajautuneet tuohon tilaan, jossa kaikelle järjettömyydelle on olemassa looginen syy.

Edelleen olen sitä mieltä, että Venäjä ei neuvottele terroristien kanssa ja tulee viemään muutaman päivän sisään tuon piirityksen veriseen päätöksen.
 
Ja sen jälkeen tippuu muutama tuhat kiloa rautaa tsetsenian maahan
 
Ei se taas meikäläistä itketä pätkääkään. Kyllähän Islam on semmonen rutto, että Venäjä ajaa vain kaikkien länsimaiden etua estämällä sen levimistä. Se miten sen tekee on meikäläiselle jokseenkin sama. Eikä Tsetseenian sotaa voi kyllä mihinkään talvisotaan verrata, ehkä typerintä mitä olen kuullut..
 
Allright Manuel. Ymmärrät varmaan, että tekstistäsi saattoi myös tulkita toisen asenteen muslimeja kohtaan, mihin muutkin keskustelijat ovat tarttuneet. Oikeassa olet siinä, että siinä vaiheessa, kun on vyöttänyt ympärilleen 10 kiloa räjähteitä, saattaa senhetkinen mielenlaatu olla peri-uhrautuvainen.
Willien kanssa olen hieman eri mieltä aseellisia voimia vastaan tehdyistä väkivallan teoista. Niin irvokkaalta kuin se kuulostaakin, sodassa on olemassa reilun pelin säännöt. Näen sävyeron siinä, jos kaksi asepukuista sotilasta taistelee, contra semtexillä höystetty siviili päättää elämänsä kolmen sotilaan naaman edessä.
Willie, revi ajatukseni kappaleiksi. (miksi en ole nukkumassa?)
 
Ainiin. Jko, kiitos panoksestasi keskusteluun. Mitä tarkalleen ottaen viestilläsi tarkoitit, on selvästi vain sinun ja Luojasi välinen asia.
 
Nat_Ural sanoi:
Voi nuoruutta, voi naiiviutta. Onko sinulla minkäänlaista käsitystä, mikä Tsetseniassa on meneillään? Putin sai likaisen sotansa ja aina niin pahat terrotistit ovat helppo syyllinen tilanteeseen.

http://www.hrw.org/reports/2001/chechnya/

On jonkinmoinen käsitys. Ks. russian throatslit - video :urjo:

Nojoo. Mutta eikös Tsetshenia halunnut itsenäisyyden Neuvostoliiton romahtamisen jälkimainingeissa, mutta Venäjäpä ei halua antaa pois öljyvaroja. En jaksa huudattaa googlea heti aamusta, mutta eikö tilanne oo suunnilleen toi?
 
Eugen sanoi:
Jos minulta otetaan tsetseenien lailla kaikki, kunnia, tulevaisuus ja jätetään jäljelle vain viha, kosto ja lohduttomuus, niin minulta riistetään samalla inhimillisyys. Silloin voin tehdä mitä tahansa, koska minulla ei ole mitään menetettävää, ainoastaan kostettavaa. Tälläisellä mielentilassa KUKA TAHANSA tekee MITÄ TAHANSA saadakseen tilit tasoihin. Psykologit kutsuvat sitä rikolliseksi mielenlaaduksi. Eivät nämä ihmiset ole hulluja, he ovat vain ajautuneet tuohon tilaan, jossa kaikelle järjettömyydelle on olemassa looginen syy.

Toi on ehkä fiksuinta tekstiä mitä mä olen lukenut pakkikselta koskaan.

En hyväksy lasten tappamista en. En missään päin maailmaa yhdenkään siviilin tappamista jonkun poliittisen päämäärän eteen. Yhtä asiaa en ymmärrä; missä menee se raja, jonka jälkeen ei enää saa "ymmärtää" tekoa tuottavia syitä? Missä on se raja, jonka jälkeen suomalaisbodari saa kirjoittaa ainoastaan :sauna: tai :rättipää: leimautumatta lapsenmurhankannattajaksi?
Mä näen sen päinvastoin - mitä järjettömämpiä tekoja ihmiset tekee, sitä tärkeämpää on on miettiä tekoon johtavia syitä viileän analyyttisesti. Miten järjettömyys estetään jatkossa, jos tätä ei tehdä?

Mä muistan, kun täällä oli threadi siitä äijästä, joka tappo ne lapsensa (just luki hesarissa, että murhasta tuli syyte. Tämä tarkoittaa sitä, että Suomalainen oikeussysteemi pitää täysin mahdollisena, että ihminen voi tappaa lapsensa TÄYSISSÄ JÄRJISSÄÄN! Tämähän on murhan loogikan sisäinen edellytys, mielestäni tässä yhteydessä melkoinen "contradiction in terms"). Ja sitten 200 pakkislaista kirjoitti vuoronperään :sauna: , :niskalaukaus: , :kidutetaan: - tyyppisiä max kahden lauseen posteja. Kaikki yritykset tämän tyyppisen tapahtuman selittämiseksi tulkitaan näissä suomalaisissa nettifoorumeissa tapahtuman kannattamiseksi ja hyväksymiseksi. Ja se on kuulkaa virhepäätelmä.

Voiko suomalaisbodari tietää, millaista on olla tshetseeni? Ei voi. Me ei tiedetä, miltä tuntuu elää jonkun vieraan vallan alla. Voiko tietää, miltä kostonhimo ja katkeruus tuntuu? Kyllä voi.

Mun broidi sai aikoinaan turpaansa. Mun teki ihan vitusti mieli mennä kostamaan. Onko joku teidän läheinen joskus hakattu? Miltä se tuntui? Löytyykö pakkikselta joku, jonka sisko on raiskattu? Miltä se tuntui? Yrittäkää vähän eläytyä, että miltä voisi tuntua, jos oma isä esim. kirjoittelisi paikallislehteen poliittisia kolumneja, ja jossain vaiheessa se haettaisiin yöllä teidän himasta ja telotettaisiin niskalaukauksella. Miltä se tuntuisi? Miten moni pakkislainen on menettänyt läheisensä jonkun muun kuin vanhuuden tai sairauden kautta? Onko joltain tapettu omainen? Miltä se tuntui? Yrittäkää miettiä, miltä tuntuisi, jos venäläiset tulisi teidän himaan, täysin selvinpäin, hakisi sun broidin pois, ja sä tietäisit, että ne tappaa sen. Mä miettisin koko lopun elämäni sitä, miten paljon mun broidi on pelännyt ennen kuolemaansa. Ja mä TIEDÄN, että mä en olisi enää koskaan entiseni.

Pistäkää tohon fundamentaalinen islamilainen uskonnollisuus päälle, niin ehkä vähän ymmärrätte, mikä ajaa ihmisen mielipuoliselta näyttävään järjettömyyteen.
 
Kimple sanoi:
Keskiverto muslimi ajattelee aika pitkälle samalla tavalla maailmanmenosta kuin kuka tahansa tapakristitty pakkislainenkin.

Tää on myöski niin totta. Pakkislaista, neekeriä ja rättipäätä yhdistää useampi asia kuin eristää. Mä väitän, että oli se asuinpaikka sitten Uuga-duuga-joella tai Tshetseeniassa, niin 99 prosenttia miehen ajasta menee työhön, perheeseen ja naisista haaveilemiseen. Se on rättipäiden arki hämmästyttävän samanlaista kuin suomalaisten.
 
On tosiaan tainnut monelle jäädä epäselväksi, että rättipääterroristit voivat olla epätoivoisiin keinoihin turvautuneita vapaustaistelijoita. En sinänsä hyväksy heidän menetelmiään, mutta voin jollain tasolla ymmärtää heitä.

Päivämäärä, jolloin maailma muuttui mustavalkoiseksi, oli 11.9.2001. Tämän jälkeen mikä tahansa ns. laillinen hallitus saa rauhassa käyttää väkivaltaa "terrorismin vastaisessa sodassa", vaikka kyse olisikin aivan muusta.
 
ringside sanoi:
Tää on myöski niin totta. Pakkislaista, neekeriä ja rättipäätä yhdistää useampi asia kuin eristää. Mä väitän, että oli se asuinpaikka sitten Uuga-duuga-joella tai Tshetseeniassa, niin 99 prosenttia miehen ajasta menee työhön, perheeseen ja naisista haaveilemiseen. Se on rättipäiden arki hämmästyttävän samanlaista kuin suomalaisten.
Hoho, aikaisemmin huudetaan kovaan ääneen, ettei kukaan voi tietää mitä liikkuu tsetseenirättipään päässä ja heti perään tiedetään tarkalleen muslimin ajatuksenjuoksu.

Voiko suomalaisbodari tietää, millaista on olla tshetseeni? Ei voi.
 
ringside sanoi:
.
.
.
Mä näen sen päinvastoin - mitä järjettömämpiä tekoja ihmiset tekee, sitä tärkeämpää on on miettiä tekoon johtavia syitä viileän analyyttisesti. Miten järjettömyys estetään jatkossa, jos tätä ei tehdä?
.
.
.
.

Ditto! :eek:
 
Eugen sanoi:
Ampui Suomen Kenraali-kuvernööri Bobrikovin, jonka jälkeen ampui itsensä. Aikansa terroriteko, kyllä, mutta patrioottien keskuudessa arvostettu attentaatti.

Ei mun mielestä mikään terroriteko. Minä ymmärrän terrorismin siviilien murhaamisena (poliittisten / sotilaallisten päämäärien ajamiseksi). Bobrikov taasen ei ollut siviili, vaan miehitysvaltaa edustava sotilas, joten hänet sai tappaa.


jko sanoi:
Ei se taas meikäläistä itketä pätkääkään. Kyllähän Islam on semmonen rutto, että Venäjä ajaa vain kaikkien länsimaiden etua estämällä sen levimistä.

Mutku eihän se estä. Jos Venäjä oikeasti haluaisi estää islamin leviämistä, se varmaankin rakentaisi muurin Tshetshenian eteen ja sanoisi että pysykää siellä omalla puolella vaan. Mutta nythän se tekee täysin päinvastaista: pyrkii kynsinhampain pitämään tämän islamilaisen tasavallan osana itseään.
 
Venäjä, elikkä entinen Neuvostoliitto on menettänyt maapallon tärkeimmät alueet. Silloin kun Neuvostoliitto hajosi. Monia maita erosi siittä. Myös maapallon tärkein alue. Kazahstan, uzbekistan, Turkmenistan ja monet muut maat tässä keski-aasiassa. Niissä on tulevaisuuden öljy. USA ottaa niitä haltuun ja osa on hallussa. USA kypsytti Neuvostoliiton talouden ylitte jonka takia se tuhoutu. Se mitä Venäjälle jäi oli vain muruset, elikkä Tsetseenia. Voitte olla varmoja että Venäjä ei tule niitä murusia menettämään. Niin kauan kun Venäjä ei koe uutta krapulaa.

Tilanne Tsetseeniassa on sellainen että Venäläiset joukot menee siellä paskat housussa. Joka paikassa missä ne ovat voi joku tulla ja tapattaa tai kaapata sinut. Tämä pelko yhdistettynä siihen että on tottunu monia vuosia kohtelemaan ihmisiä kuin esineitä saa aikaan loistavan ja tasapainoisen sotilaan. Varsinkin kun on kyseessä miehitystilanne. Armeija saa surkeeta palkkaa ja sitäkään ei aina. Elikkä Tsetseeneillä on kivat oltavat siellä. Veikkaampa että siellä on harrastettu muutama vuosi jo puhdistusta.

Itse aiheeseen. Tuo teko minkä nämä Tsetseeni kapinalliset tekevät on sairasta. Mutta mitä olen oppinut maailmasta viimeaikoina niin se ei ole edes jäävuoren huippu. Mitäköhän nämä kapinalliset miettivät kun miehittävät koulua. Veikkaampa että ne miettivät lapsiaan jotka venäläiset ovat räjäyttäneet tai kiduttaneet kuoliaaksi. Veikkaampa että näitä kaappauksia on suoritettu kymmeniä. Mutta harva niistä pääsee mediaan. Se on kaksiteräinen miekka. Toivon että Venäjä jättäisi Tsetsenian rauhaan sillä rauhaa ei tule olemaan ennen kuin he ovat poissa.

Jos lähdetään hakemaan omaa joukkuetta ketä kannattaa tässä oravanpyörässä niin minä kannatan Talebaneja(en tarkoita tällä kaikki islamilaisia järjestöjä tai valtioita) sen informaation perusteella mitä olen saanut. Ennen kuin joku tulee hirttään mut munistani niin en kannata heidän elämäntapaansa tai moraalisia/eettisiä näkökantoja. Mutta syy miksi kannatan heitä niin he ovat ainoa porukka joka on tehny jotain maapallon huumeongelmalle. Lopetti 70% oopiumin viljelystä elikkä heroiinin valmistamisesta maailmalle. Se on ihan helevetisti huumeita, mutta nyt se 70% on saatu takaisin kiitos erään nimeltämainitsemattoman valtion takia joka hääti Talebanit. Drugs&Oil

Tuli taas paljon offtopic shittiä niin kuin aina kun innostun poliittisista satiireista. Informatio mitä höpötin oli varmasti vanhaa mutta eipä sitä porukka tahdo muistellakkaan :rolleyes: On aina hyvä tietää missä mennään, tiedät miksi se Tsetseeni kapinallinen pamauttaa 4vuotiaan Venäläisen lapsen aivot seinälle. Ymmärrys on sitten toinen juttu.
 
Back
Ylös Bottom