Jakob sanoi:
Islamista vielä:
Islam on mediassa hyvin näkyvissä. Se näkyy aina, kun joku räjäyttää itsensä, räjäyttää lentokoneen, räjäyttää kerrostalon.. Tämän perusteella sitten osa tekee johtopäätökset Islamista.
Kuten minä muiden mielestä tämän keskustelun perusteella. No jatketaan silti. :whip: Btw. Olen lukenut jopa syventää uskontoa lukiossa, jossa oli Islamista paljon ja muutenkin tutkinut uskontoja hieman keskivertoa enemmän, että ei pitäs olla ihan mutupohjalta.
Ihmisethän ovat kaikkialla samanlaisia. He vain saavat vaikutteensa ympäristöstä ja kasvavat sen mukaan. Kun on syntynyt islamilaiseen maailmaan, tulee muslimi. Kaikki tietenkin lapsesta asti opitulla lapsenuskollaan uskovat Islamin olevan oikeassa, kun kaikki ympärilläkin olevat ihmiset siihen uskovat.
Mistä sitten johtuu, että muslimit tekevät eniten tälläisiä tekoja? Tehdäänkö tosi asiassa heille niin paljon pahaa suurvaltojen toimesta, että he kostavat sen takia? Sitä en voi tietää ja kukaan muukaan ei varmaksi tiedä(koska nämä mahdollisesti tapahtuvat asiat, eivät pääse mediaan), mutta siitä löytyy porsaanreikä siihen, että mielipiteeni voidaan tuomita paskapuheeksi.
Kumminkin väitä, että tässä uskonnossa on jotain vialla. Sitä on monesti kutsuttu VIHAN uskonnoksi, joka sopii hyvin heidän tekoihinsa. Allahia ei missään yhteydessä voi sanoa rakkaudelliseksi Jumalaksi. Hän käskee vain noudattamaan orjallisia rukoustapoja ja vapautuneisuus muutenkin puuttuu yhteiskunnasta. Naisilla harvoin on ihmisarvoa. Jos joutuu raiskatuksi, perhe hylkää hänet häpeän vuoksi. Harvoinpa nainen on niin voimakas, että pystyisi raiskausta estämään, kun yksi tai jopa useampi mies käy päälle. Tälläisissä tapauksissa perheen tuki on äärimmäisen tärkeää, että saa elämästä taas kiinni, mutta mitä he tekevät? Jättävät heitteille koko tytön.
Toinen esimerkki on vaikkapa se, nainen kieltäytyy avioliitosta. Hänet voidaan aivan hyvin tappaa koko perheen seuratessa toimitusta, koska uskonnon mukaan hänen olisi ollut suostuttava perheen tahtoon. "Aika" raakaa toimintaa.
Allah ei osoita hyvyyttä eikä armoa kertakaikkiaan missään asiassa, kannustaa vain lähtemään pyhään sotaan levittämään vihan uskontoaan.
Islamilaiset johtajat tuskin paljon välittävät uskonnosta henkilökohtaisesti, mutta se on mitä oivallisin kansankiihottamismuoto. He pitävät kansaa pelossa ja kontrolloivat kaikkea täysin. Tämän he pystyvät tekemään täysin uskonnon varjolla. Itse he sitten elävät vain leveästi yksityisissä paikoissaan, rakentavat palatseja ja keräävät rikkautta naureskellen tyhmälle kansalle, joka pelkää allahin vihaa.
Voisihan sitä enemmäkin sanoa, mutta menee ylipitkäksi. Moni tästä viestistä varmaan suivaantuu. Kertokoot sitten minulle, mitä kaikkea hyvää Islamista hän löytää, haluan mielihyvin täydentää tietojani.
Vielä yksi äärimmäisen tärkeä pointti. Tämä on nyt aivan yleistä pohdintaa Islamista, ei liity mitenkään tähän tilanteeseen, josta topic on tehty. Sille on selvä osoitus, miksi tsetseenit tekevät nyt, niin kuin tekevät.