ulkoinen kiintolevy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja crack
  • Aloitettu Aloitettu

crack

Banned
Moi!

Olen miettinyt jo jonkun aikaa ulkoisen kiintolevyn ostoa. Nyt sitten koneelleni tuli virus, eikä ole käytännössä muuta mahdollisuutta kuin poistaa windows ja asentaa uusiksi.

Ajattelin nyt "pakottaa" itseni ostamaan uuden kiintolevyn ja asentaa siihen windows:in ja tehdä siitä MASTER-levyn ja postaa vanhasta windows ja tehdä siitä tietovarasto.

Osaisiko joku neuvoa tai kertoa kokemuksiaan ulkoisen kovalevyn pitämisestä MASTER-levynä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jah, täytyy kyl sanoa että jostain syystä mä en itse laittaisi boottaavaksi asemaksi usb-asemaa. Google osasi kertoa että kyllä tuon saa toimimaan, mutta mä en menisi luottamaan siihen että toimii aina moitteettomasti. Tämä on tosin ihan mutuilua ilman sen kummempaa todellisuuspohjaa.

Mutta siis hetkinen, miksi sun pitäisi tehdä siitä ulkoisesta kovosta boottaava levy, en nyt ymmärtänyt syytä tähän?

Jah, täytyy kyl sanoa että jostain syystä mä en itse laittaisi boottaavaksi asemaksi usb-asemaa. Google osasi kertoa että kyllä tuon saa toimimaan, mutta mä en menisi luottamaan siihen että toimii aina moitteettomasti. Tämä on tosin ihan mutuilua ilman sen kummempaa todellisuuspohjaa.

Mutta siis hetkinen, miksi sun pitäisi tehdä siitä ulkoisesta kovosta boottaava levy, en nyt ymmärtänyt syytä tähän?

En laittaisi minäkään. Mulla on itselläni koneessa kaksi normaalia kovoa, toinen vähän pienempi (250gb), joka on jaettu kahteen partitioon, toisessa pelkkä XP, toisessa ohjelmia. Sitten toinen, isompi kovo, jossa suurin osa ohjelmista.

parasta vaan formatoida se sisäinen kovo ja asentaa winukka siihen uusiks ja tehdä tuosta ulkoisesta kovosta kaikelle muulle turhalle asema, sillä sehän on kätevä otta mukaan vaikka kaverille jos tarvitsee siirtää tiedostoja. Tai ottaa käteen ja heittää sillä vesilintua jos poliisi tulee kotiovelle ;=)

Tai viruksen kehittyneempi versio, Windows Vitsa, eiku Siesta, eiku...

Tosin kehitystyön tuloksena siitä on karsittu kaikki järkevät ominaisuudet pois.

E: Olipahan taas:offtopic:

Suositut

Back
Ylös Bottom