ant sanoi:Vähän hassua mun mielestä sanoa tota ammattiihmisten perusteella, ketkä on panostanut lajiinsa.
nimittäin salilla missä minä käyn käy kerran kuussa pari mustaa poikaa treenaamassa, iältään 19-20, ja tuota... niiden kädet on kuin pyykkinarut.
Se johtuu siitä kun ne ei treenaa, mutta tuo williams on selvästikin panostanut 19v ikäisestä tuohon ikään mitä se nyt on 110% prosenttisesti. Ja tietysti natuna, koska hän sanoo niin itse... :lol2: . Mutta osissaan, eihän efu eikä mikään sen tapainen aine mitä myydään kaupoissa ole roinaa eihän.
No voi hyvänen aika sentään. Kuka on puhunut ammattiurheilijoista?
Ja mistä helvetistä sinä tuon efun tähän keskusteluun repäiset. Pointtini oli siis seuraava:
m-u-s-t-a - m-i-e-s - u-r-h-e-i-l-e-ma-l-l-a - k-a-s-v-a-t-t-a-a - l-i-h-a-k-s-e-t- - h-e-l-p-o-m-m-i-n.
Paljon mahdollista että väittelen idiootin kanssa turhaan. Lue tätä threadia apina.

anteeksi jos joku vittuuntuu tästä kysymyksestä jostain syystä mutta onks toi musclemaniac sivusto joku fitness sivu vai miksi suurinosa siellä kuvissa olevistä henkilöistä on niin sanotusti "pieniä"?