Ulisses Williams jr

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja underjam
  • Aloitettu Aloitettu
JWO sanoi:
Jessus tuolla on kyllä hienoa kuntoa monilla, tällä esimerkiksi aivan sairaan siisti kunto:
37.jpg

:worship:

Ja toi on niin natu kun voi olla, sehän on natukehonrakentaja, eikö niin? Jep, se väittää sivuillaankin itse "I believe in hard work and dedication", eli natu se on, eihän se valehtele :lol2:

joo-o.

ant sanoi:
Ja toi on niin natu kun voi olla, sehän on natukehonrakentaja, eikö niin? Jep, se väittää sivuillaankin itse "I believe in hard work and dedication", eli natu se on, eihän se valehtele :lol2:

joo-o.

hohhoijaa pakkiksen ärsyttävin jäsen on palannut. Ei tota natu/roina paskanjauhantaa jaksa kukaan.

Nyt jos milloin olisi aika bannata Ant. Jos mies ei usko liiton kilpailijoiden natuuteen niin voi pitää sen omana tietonaan.

Tuolla asenteella tullaan aina pysymään riisitikkuna.

ant sanoi:
:zzzz:

sä kyykkäät vähemmän kuin penkkaat, ääliö :arvi:

Heiiii. jopas sattu minäkin penkkaan enemmän kuin kyykkään! Eli olenko ääliö? :rolleyes:

Ja kyl on aika tiukka äijä toi nekkeri. :worship:

Ei todellakaa pidä bannata, ihan huippu jätkä. Sitä pitää vaan ymmärtää.

Edellisessä kuvassa oleva sälli näyttää kyllä siltä, että kireys ja hieno fysiikka on se mikä saa hänet näyttämään niin hyväkuntoiselta.

Ei tuossa loppujen lopuksi mitkään älyttömät lihasmassat ole kyseessä, mutta kun hartiat on tuon malliset ja lihasten kiinnityskohdat mallikkaat ja sen lisäksi vielä rasvat juuri sellaset, että alkaa säikeet olkapäissä ja rinnassa hieman erottua niin isolta ja hyvältähän se näyttää.

mappana sanoi:
Heiiii. jopas sattu minäkin penkkaan enemmän kuin kyykkään! Eli olenko ääliö? :rolleyes:

Ja kyl on aika tiukka äijä toi nekkeri. :worship:

toi sano mua riisitikuksi. Ja se luultavasti kyykkää vähemmän kuin penkkaa, eli toisinsanoen sen sana ei paina paljon paskaakaan, joku penkki ääliö se on kuka ei koskaan saa 130kg'aa enempää penkissä.

Ja mit äsä vielä ylpeilet tuolla sun surkeudella, että kyykkäät vähemmän kuin penkkaat, jalat pitäs kuitenkin olla kaksi kertaa vahvemmat kuin sun olkapäät ja rinta yhteensä.

että :david: x10 teille molemmille

ant sanoi:
toi sano mua riisitikuksi. Ja se luultavasti kyykkää vähemmän kuin penkkaa, eli toisinsanoen sen sana ei paina paljon paskaakaan, joku penkki ääliö se on kuka ei koskaan saa 130kg'aa enempää penkissä.

Ja mit äsä vielä ylpeilet tuolla sun surkeudella, että kyykkäät vähemmän kuin penkkaat, jalat pitäs kuitenkin olla kaksi kertaa vahvemmat kuin sun olkapäät ja rinta yhteensä.

että :david: x10 teille molemmille

Joojoo. :whip:

Mutta tietääkö kukaan ovatko noi natukehonrakentajat sitten keskimäärin iäkkäämpiä kuin ne ei natut? Luulis ainakin, että kestää kauemmin kun ei käytä mitn ihmeellisiä piikkilöitä.

mappana sanoi:
Joojoo. :whip:

Mutta tietääkö kukaan ovatko noi natukehonrakentajat sitten keskimäärin iäkkäämpiä kuin ne ei natut? Luulis ainakin, että kestää kauemmin kun ei käytä mitn ihmeellisiä piikkilöitä.

alle kolmekymppisiä ne on yleensä.

arni sanoi:
:eek:
Mistä Ant tietää mun treenitulokset? Toistaiseksi vielä kyykkään enemmän kuin penkkaan.

se oli provo senkin biaaaatch, unohda se :hyper:

Samanlainen provo kuin se, kun sanoit mua riisitikuksi,

Spidey sanoi:
Nyt minä en puhunut huippu-urheilijoista vaan normi väestöstä. Kuten aiemmin on sanottu niin mustista löytyy laihaa, lihavaa ja lihaksikasta, mutta keskimäärin heidän joukossaan on enemmän lihaksia kuin valkonaamoilta löytyy. Ja kuten aiemmin on sanottu tähän voi olla monta eri syytä, kenties mustat harrastavat enemmän bodaamista? Kuitenkin mustat on lihaksikkaampia KESKIMÄÄRIN.

Tai ainakin rasvaprosentti on luonnostaan pienempi.

siis ei helvetti noita antin juttuja. Joka postissa suurinpiirtein "joo eihän ne valehtele, miks valehtelis, jo oei valehtele" voi kikki mitä meininkiä.

Eemeli sanoi:
Tai ainakin rasvaprosentti on luonnostaan pienempi.

ei ole joka ikisellä mustalla. Absurdia väittää, että joka ikinen musta poika/mies olisi vähärasvainen :hyper:

Tiedän valkoisia ketkä ei tee mitään aerobista bulkilla eikä dietillä ja niillä on säikeinen kroppa, alle kympin rasvat vakiona. Ja ihan näitä "kunhan pumppailen" salilla kävijöitä.

Ne leffatähdet mitä näet hollywood leffoisa treenaa, treenaa melkein... melkein.... melkein työkseen jopa.

neutraali sanoi:
ant on legenda ja kyllä saan.

ant, miksi mustat hallitsevat ammattilaiskehonrakennusta, kyllä siinä mustassa(nimenomaan tietty rotu, onko se sitten amerikan afro vai mikä lie) täytyy jotain olla että se liha tarttuu helpommin, kuitenkin suurimmaksi osaksi valkoiset ja mustat tekevät asioita samanlain(ruoka,reeni,lepo)
tätä mieltä minäkin olen

Olen osaksi samaa mieltä siitä, että mustille liha tarttuu, mutta älähän nyt nostele liikaa jalustalle tummaihoisten geenejä. Ensinnäkin, tummaihoisia on monenlaisia rotuja, afrikan maaltakin voit kattella miten erilaiset ruumiinrakenteet on Länsi-ja Itä-Afrikan mustalla väestöllä. Ehkä osalla mustasta väestöstä on geneettinen etu valkoisoisiin lihaksien osalta, mutta myös valkoihoisten joukossa on kavereita joka lähtöön. Ja toi mustien hallitsema ammattilaiskehonrakennus, mistähän sen repäsit? Badell, Gunther,Ruhl,Cutler..käsittääkseni pojilla aika vaalera pigmentti päällä. Jos yksi musta on ylitse muiden, ei se nyt ihan hallitsemista yleisesti ole, puhumattakaan takavuosista, löytyy Doriania , arskaa jne.

Back
Ylös Bottom