Jerko sanoi:Olen osaksi samaa mieltä siitä, että mustille liha tarttuu, mutta älähän nyt nostele liikaa jalustalle tummaihoisten geenejä. Ensinnäkin, tummaihoisia on monenlaisia rotuja, afrikan maaltakin voit kattella miten erilaiset ruumiinrakenteet on Länsi-ja Itä-Afrikan mustalla väestöllä. Ehkä osalla mustasta väestöstä on geneettinen etu valkoisoisiin lihaksien osalta, mutta myös valkoihoisten joukossa on kavereita joka lähtöön. Ja toi mustien hallitsema ammattilaiskehonrakennus, mistähän sen repäsit? Badell, Gunther,Ruhl,Cutler..käsittääkseni pojilla aika vaalera pigmentti päällä. Jos yksi musta on ylitse muiden, ei se nyt ihan hallitsemista yleisesti ole, puhumattakaan takavuosista, löytyy Doriania , arskaa jne.
Niimpä. Vaikka arskan aikana oli ihan helvetin paljon vähemmän kilpailijoita jne. Mutta puhutaan taviksista nyt.
Nämä suoraansanoen pervot täällä väittää, että ei ole yhtä ainuttakaan geneettisesti lahjakasta valkoista, kaikki on läskejä ja kellään ei voi olla säikeistä kroppaa luonnostaan. Ja sitten, että kaikki mustat olisivat laihoja ja säikeisiä ja lihaksikkaita, tuo on vaan kertakaikkiaan niin perkeleen hullua, että se ei vakuuta ketään.
Niinkun mä sanoin, meidän puntilla käy joskus kerran kuussa muutama mustaa äijää treenaamassa, no niillä ei edes näy vatsalihakset, eikä niillä puollota kädet vaikka ne heijaa hauisvääntöä alataljassa 20kg'llä :lol2: . Tulee kyllä heilumaan sinne musan tahdissa jos on rap biisi.
Että, tuo teidän provo ei aivan osu muhun.
Sen myönnän, että mustat on parempia juoksussa, YLEISESTI, mutta... that's it periaatteessa. Kehonrakennuskin on sellainen laji, että se on suurimmaksi osaksi itsestään kiinni miten siinä pärjää, geenit on osa, mutta suurin osa on itsestään kiinni.
Mikä sitten on ns. täydellinen rintalihasten muoto bodauksessa? Itse olen aina kiroillut, kun mun tisulit on lihasmalliltaan pyöreät ja useimmilla muilla on sellaset neliskanttiset tiiliskivet?? Musta ne on ainakin paljon paremman näköiset... Tosin toi rintalihasten pyöreys saattaa mulla johtua eteentyöntyneistä olkapäistä... Lue: jos vetää taaksepäin olkapäitä, niin niihin tulee lisää muotoa...