Ulisses Williams jr

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja underjam
  • Aloitettu Aloitettu
Tomi sanoi:
Sanon että paskapuhetta. Kyseessä on kuitenkin erittäin lahjakas MUSTA kehonrakentaja, jonka pituus-painosuhde on loppujen lopuksi aika terveellä pohjalla. Helvetin kevyt rakenne, todella ohuet nivelet, optimaalinen lihasten kiinnityskohta ja pyöreys yhdistettynä 7 vuoden puurtamiseen tekee tuosta täysin mahdollisen. Valkoiselle suomalaiselle pakkislaiselle tuo on tietty mahdoton projekti ilman hormoneja. :D
Nimenomaan. Se, että tuollainen fysiikka on puolimahdoton saavutus jopa hormoneja käyttävälle valkoihoiselle pakkislaiselle ei suinkaan tarkoita, etteikö superlahjakas mustaihoinen geenifriikki voisi moiseen kuntoon päästä ilman roipetta.
Flesh sanoi:
ei tuo nyt hirveän kaukana ole noista Body Fitneksen pituus vs. paino -rajoista.
Ulissesilla pituus 178 cm ja kisapaino 89 kg. Body Fitness -kisoissa mies saisi painaa korkeintaan 84 kg, eli on tuossa 5 kg ylimääräistä lihasta ja kun sen yhdistää tuollaiseen oikeastaan pelkillä lahjakkailla mustaihoisilla kehonrakentajilla esiintyvään kropan ja lihasten malliin, voidaan kyllä sanoa aika varmasti ettei BF-kisoissa tule näkymään lähellekään Ulissesin tasoisia fysiikoita.

Flesh: mistä ihmeestä repäisit tuon pituuden? Ulissesin kotisivujen mukaan pituus on 5'10" eli 70 tuumaa = 70 x 2.54 cm = 177.8 cm. Paino kisoissa 195 paunaa = 195 / 2.2 (kg) = 88.6363636363 kg.

Hulkki sanoi:
Ulissesilla pituus 178 cm ja kisapaino 89 kg. Body Fitness -kisoissa mies saisi painaa korkeintaan 84 kg, eli on tuossa 5 kg ylimääräistä lihasta ja kun sen yhdistää tuollaiseen oikeastaan ainoastaan lahjakkailla mustaihoisilla kehonrakentajille esiintyvään kropan ja lihasten malliin, voidaan kyllä sanoa aika varmasti ettei BF-kisoissa tule näkymään lähellekään Ulissesin tasoisia fysiikoita.

Taisin tosiaan oikoa tuossa pituuden laskemisessa. Ja ei varmasti ole pelkoa tuollaisesta vastuksessa Suomen kamaralla. Alkuperäinen pointtini oli, että mielestäni tuollainen kunto täydellisillä geeneillä mahdollinen ilman lääkeaineita.

EDIT: Hulkki, taisin kertoa tuon 5 koipea 31 sentillä tai jotain.

Tomi sanoi:
Valkoiselle suomalaiselle pakkislaiselle tuo on tietty mahdoton projekti ilman hormoneja. :D
joo ei oo valkoisella jakoja tosiaankaan ilman douppia 7vuodessa tuohon kuntoon IMO. jossain tredissähän intin siitä että neekerit on yleensä ottaen lihaksikkaampia kuin kalkkikset yms mutta viisaimmathan senkin kumosivat paska puheeksi(pelkästään leffoja katsomalla tuon voi jo todeta, vaikka mustia näyttelijöitä on murto osa valkoisista niin poikkeuksetta neekereillä on lihasta vaikka he olisivat pelanneet pingistä koko elämänsä ajan;), joo ja nyt fiksuimmat tulee tänne väittämään että vain lihaksikkaat neekerit saa leffa rooleja, teille siis jo etu käteen 10x :david: )). tuon tän tredin tyypin natuuteen uskon siltikin yhtäpaljon kuin siihen että jari sillanpäällä on tyttö ystävä jossain :piis:

eikä ole mitään katkeraa kommenttia vaan ihan vain oma mielipiteeni, mulle on ihan sama onko tuo natu vai ei, ei vois vähempää oikeesti edes kiinnostaa, itse en vain usko siihen ja thats it.

Spidey sanoi:
Kylläpä se maalaisjärkiki sanoo että mustat miehet on siunattu luonnostaan lihaksikkaammiksi.
ei sanonut siinä eräässä tredissä joillekin(en tarkoita sinua). minulle se kyllä sanoo:)

Voihan jotkut tieteelliset tutkimukset väittää päinvastoin, mutta fakta on mielestäni kuitenkin se, että mustien on helpompi keskimäärin kasvattaa lihaksia.

Spidey sanoi:
Voihan jotkut tieteelliset tutkimukset väittää päinvastoin, mutta fakta on mielestäni kuitenkin se, että mustien on helpompi keskimäärin kasvattaa lihaksia.

:offtopic:

Kun tieteelliset tutkimukset sanovat muuta sekä tuossa tuli toki neutraalin pointit esille, niin miten _fakta_ voikin olla tuo? :D

Jonny sanoi:
Minun mielestä Ulisses omaa täydellisen kropan. Tiukka ja lihaksikas, erittäin tyylikäs.

Kehonrakennus on tätä parhaimmillaan.
Kun on hieno rakenne, ei tartte olla valtavaa määrää lihasta, että näyttää hyvältä.

makew sanoi:
Kehonrakennus on tätä parhaimmillaan.
Kun on hieno rakenne, ei tartte olla valtavaa määrää lihasta, että näyttää hyvältä.

Fysiikka on hieno mutta pari selkeää puutetta löytyy nimenomaan genetiikan puolelta... hartioiden leveys, kun puhutaan ihanteellisista geeneistä kehonrakennukseen, pitäisi olla selvästi enemmän ettei häviäisi niiden vertailussa esim. Lenda Murraylle eli itse en tuota kaveria väittäisi "täydelliseksi" genetiikaltaan.
Pohkeet ovat myös suhteessa pienemmät kuin useimmilla fitness naisilla.

ZeiZei sanoi:
:offtopic:

Kun tieteelliset tutkimukset sanovat muuta sekä tuossa tuli toki neutraalin pointit esille, niin miten _fakta_ voikin olla tuo? :D

Minun mielestäni ainakin näyttää siltä, että mustat miehet kasvattaa lihaksia helpommin. Sitä ei tieteellinentutkimus voi kumota, ei ainakaan ennenkuin on tutkittu kaikki mahdolliset tekijät esim. kulttuuriin liittyvät asiat joiden ansiosta mustat ovat ahkerampia urheilemaan tms. Myönnetään, että se ei ole fakta, mutta vahva mielipide joka ei muutu joidenkin tutkimusten tulosten myötä. Edelleen se maalaisjärki sanoo, että mustilla on paremmat mahdollisuudet kasvattaa lihaksia. Oli syy tähän mikä tahansa niin näin se on ja perustelua siihen miksi he voivat kasvattaa lihaksia helpommin ei minulla ole, eikä tulekkaan olemaan.

Spidey sanoi:
Minun mielestäni ainakin näyttää siltä, että mustat miehet kasvattaa lihaksia helpommin. Sitä ei tieteellinentutkimus voi kumota, ei ainakaan ennenkuin on tutkittu kaikki mahdolliset tekijät esim. kulttuuriin liittyvät asiat joiden ansiosta mustat ovat ahkerampia urheilemaan tms.

pft, nonni, eli nyt iteki sanoit, että jos urheilee, niin tulee tuloksia, jos ei urheile, ei tule tuloksia, olkoot kroppa vähän tai paljon lihaksikas, niin se johtuu ihan siitä mitä tekee, nostakoot sitten skeitti lautaa tuhat kertaa tai sitten 140kg pumpilla.
ja sit joku tuol väns et leffat on todiste mustien luontaisesta lihaksikkuudesta. ei ole, tiettyihin leffarooleihin sopii vaan musta mies/nainen, ja jokin rooli vaatii lihaksikkaan kropan ja se musta sitten treenaa siihen.
onko kukaan kattonut conan o'brientä? Siinä se musta, kalju silmälasinen mies ei ole mikään lihaksikas eikä hieno millään tavalla. Miksi? Koska se ei treenaa.

Ja mitä ton williamsin natuuteen tulee, totta kai se on natu, sehän käy natukisoissa eli sen täytyy olla natu, williams omilla sivuillakin sanoo olevansa natu, ja eihän se nyt valehtele, miksi se valehtelisi, eihän kukaan valehtele.

:rolleyes:

Ja niin sanotaanpa sen verran, että kyllä tuloksia tulee kun urheilee. Mustilla niitä tuloksia tulee ehkä hieman nopeammin.

Spidey sanoi:
Ja niin sanotaanpa sen verran, että kyllä tuloksia tulee kun urheilee. Mustilla niitä tuloksia tulee ehkä hieman nopeammin.

Vähän hassua mun mielestä sanoa tota ammattiihmisten perusteella, ketkä on panostanut lajiinsa.
nimittäin salilla missä minä käyn käy kerran kuussa pari mustaa poikaa treenaamassa, iältään 19-20, ja tuota... niiden kädet on kuin pyykkinarut.

Se johtuu siitä kun ne ei treenaa, mutta tuo williams on selvästikin panostanut 19v ikäisestä tuohon ikään mitä se nyt on 110% prosenttisesti. Ja tietysti natuna, koska hän sanoo niin itse... :lol2: . Mutta osissaan, eihän efu eikä mikään sen tapainen aine mitä myydään kaupoissa ole roinaa eihän.

Saakos muuten natuliiton kaverit käyttää niitä pro-hormooneja? Eli jenkeissähän myydän androja sun muita, saako natuliiton kaverit vetää esim easin ando 6 jenkeissä?...suomessahan nyt ei tietenkään.
Ei niin että tämä kaveri nyt mitään olisi vetänyt...hyvinkin voi olla natu, ja ihan sama mulle, hieno se kunto on silti, oli miten oli. :rock:

Back
Ylös Bottom