HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Perus leimaamista. Sitähän tää nykyaika on kaikessa, jos puhuu tai tekee jotain muuta kuin "pitäisi".
En mä oikein jaksa edes miettiä mitä kukin on tässäkin aiheessa vaan koitan keskittyä itse aiheeseen ja antaa koirien ulista.
Kellään ei väliä, mutta kertaakaan et oo edes vahingossa kritisoinut esim makhakia 😄

Kellään ei väliä, mutta kertaakaan et oo edes vahingossa kritisoinut esim makhakia 😄

Miksi pitäisi? Siksikö että Ammun teidän valheellista illuusiotanne alas.
Kyllä teillä alkaisi olla jo korkea aika edes pieneen itsekritiikkiin, mutta se vaatii miehisyyttä myöntää olleensa väärässä, enkä siis sen takia oikeasti sitä esim. sinulta odota.

Miksi pitäisi? Siksikö että Ammun teidän valheellista illuusiotanne alas.
Kyllä teillä alkaisi olla jo korkea aika edes pieneen itsekritiikkiin, mutta se vaatii miehisyyttä myöntää olleensa väärässä, enkä siis sen takia oikeasti sitä esim. sinulta odota.
Siis missä mä oon ollu väärässä? Siinä että äijän puheet on aika venäjämielisiä? Siinä olin kyllä väärässä, että kelasin sodan kestävän vähemmän aikaa 😄

Siis missä mä oon ollu väärässä? Siinä että äijän puheet on aika venäjämielisiä? Siinä olin kyllä väärässä, että kelasin sodan kestävän vähemmän aikaa 😄

Otetaan nyt vaikka yhtenä esimerkkinä tämä viimeisin väitteesi.
Ukraina haluaa rauhan nyt = sotaa lietsova diktatuuri joka sotakiimassa uhraa kansansa ja itsenäisyytensä.

Venäjä ei halua rauhaa vaan vallata itsenäisen maan = rauhaa ajava maa joka pakotettu ymmärrettäviin uhrauksiin suuren ja ennenkaikkea reilun johtajan viisauden vuoksi.

Ukraina, siis Zelenskyi ja hänen hallituksensa ei halua rauhaa, tämän ymmärtää jokainen joka oikeasti seuraa tapahtumia, muualtakin, kuin suomen mediasta, enkä tarkoita Venäjän mediaa, vaan muita lännen valtamedioita ja virallisia lähteitä.

Viimeksi tällä viikolla Zele uhosi haastattelussa että Ukraina ei tule luovuttamaan yhtään aluetta Venäjälle. Eikä käytännössä suostu mihinkään Venäjän vaatimukseen (suomen media vain jättää kategorisesti nämä uutisoimatta, ettei vain kuplassa elävien suomalaisten palloon tule säröjä). Eli Ukrainan johto ei oikeasti halua rauhaa (ainoastaan tietämätön tai pro-ukro väittää toisin, tosin nämä tuntuvat olevan useimmin sama asia). Mutta tosi asia on että Ukraina tulee häviämään sodan, sillä ei ole mitään mahdollisuutta ja häviäjät eivät esitä rauhanehtoja ja vaatimuksia, voittaja tekee näin.

Ylläolevien asioiden ääneen sanominen ei ole Venäjämielisyyttä, se on realismia. Tästäkin asiasta yritetään tehdä mustavalkoista, eli olet meidän puolella, tai meitä vastaan. Tästä tulee mieleen maahanmuuton kiihkeimmät (sairaimmat) ajat, silloin hyökättiin rajusti ja välittömästi kimppuun, jos joku uskalsi julkisesti edes vihjata, että maahanmuutossa olisi jotain ongelmia natsi, fasisti rasisti -leimakirveet heiluivat välittömästi, jos et ollut äänekkäämpien fanaatikkojen kanssa samaa mieltä, samalla tavalla yritetään nyt vaientamista, eli leimaamalla.

Maailmalla suunta on muuttumassa, johtuen pitkälti USA:n johdosta, eli he ovat nyt avoimesti kertoneet, että teitä (lähinnä Eurooppalaisia) on kusetettu. Suomen valtamediasta "tietonsa" ammentavat eivät tätä vieläkään tiedosta, ja ulostuloillaan paljastavat tietämättömyytensä.

Mutta ethän sä määritä mitä ihmiset täällä keskustelee.
Siksi nuo listaukset on turhia ja omaan käyttöösi.
En tietenkään määritä, mutta etkö ite nää mitenkään outona sitä että joka välissä korostat neutraaliuttasi, mutta kritisoit vain toista puolta? Ja siis sitä en epäile, etteikö sinusta ihan aidosti jokainen makhakin postaus olisi täyttä kultaa, mutta eikö sekään herätä sussa mitään ajatuksia?

Ja siis voit möykätä tähän perään, että sä kirjottelet mitä haluat ja mä en voi käskeä sua jne mutta onhan miehen pikkuhiljaa valittava joko se, että oikeasti alat toimia neutraalisti, tai lopetat sen korostamisen 😄

Otetaan nyt vaikka yhtenä esimerkkinä tämä viimeisin väitteesi.

Ukraina, siis Zelenskyi ja hänen hallituksensa ei halua rauhaa, tämän ymmärtää jokainen joka oikeasti seuraa tapahtumia, muualtakin, kuin suomen mediasta, enkä tarkoita Venäjän mediaa, vaan muita lännen valtamedioita ja virallisia lähteitä.

Viimeksi tällä viikolla Zele uhosi haastattelussa että Ukraina ei tule luovuttamaan yhtään aluetta Venäjälle. Eikä käytännössä suostu mihinkään Venäjän vaatimukseen (suomen media vain jättää kategorisesti nämä uutisoimatta, ettei vain kuplassa elävien suomalaisten palloon tule säröjä). Eli Ukrainan johto ei oikeasti halua rauhaa (ainoastaan tietämätön tai pro-ukro väittää toisin, tosin nämä tuntuvat olevan useimmin sama asia). Mutta tosi asia on että Ukraina tulee häviämään sodan, sillä ei ole mitään mahdollisuutta ja häviäjät eivät esitä rauhanehtoja ja vaatimuksia, voittaja tekee näin.

Ylläolevien asioiden ääneen sanominen ei ole Venäjämielisyyttä, se on realismia. Tästäkin asiasta yritetään tehdä mustavalkoista, eli olet meidän puolella, tai meitä vastaan. Tästä tulee mieleen maahanmuuton kiihkeimmät (sairaimmat) ajat, silloin hyökättiin rajusti ja välittömästi kimppuun, jos joku uskalsi julkisesti edes vihjata, että maahanmuutossa olisi jotain ongelmia natsi, fasisti rasisti -leimakirveet heiluivat välittömästi, jos et ollut äänekkäämpien fanaatikkojen kanssa samaa mieltä, samalla tavalla yritetään nyt vaientamista, eli leimaamalla.

Maailmalla suunta on muuttumassa, johtuen pitkälti USA:n johdosta, eli he ovat nyt avoimesti kertoneet, että teitä (lähinnä Eurooppalaisia) on kusetettu. Suomen valtamediasta "tietonsa" ammentavat eivät tätä vieläkään tiedosta, ja ulostuloillaan paljastavat tietämättömyytensä.
Olisiko sun mielestä oikein, että venäjä saisi ryöstettyä itsenäiseltä maalta maa-alueita sotimalla? Äläkä vastaa mitään että kyllä jenkitkin, tai pitkästi että niin tulee tapahtumaan 😄

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
En tietenkään määritä, mutta etkö ite nää mitenkään outona sitä että joka välissä korostat neutraaliuttasi, mutta kritisoit vain toista puolta? Ja siis sitä en epäile, etteikö sinusta ihan aidosti jokainen makhakin postaus olisi täyttä kultaa, mutta eikö sekään herätä sussa mitään ajatuksia?

Ja siis voit möykätä tähän perään, että sä kirjottelet mitä haluat ja mä en voi käskeä sua jne mutta onhan miehen pikkuhiljaa valittava joko se, että oikeasti alat toimia neutraalisti, tai lopetat sen korostamisen 😄

Omaa neutrauliutta pitää korostaa vain, jos tietää itsekin ettei ole neutraali. Eihän nämä kotiryssät edes tuomitse Venäjän tekemiä iskuja ukrainalaisiin siviilikohteisiin. Edes näin päivänselvä asiaa ei voi kritisoida.

Venäjän romahdus voi olla nyt viimeinkin tapahtumassa. Olen odottanut tämän kaltaisia uutisia, missä rotat on karkaamassa laivasta ja Putinista yritetään päästä eroon. Kulisseissa alkaa olla sietämätön tilanne nyt.

Tšetšenian johtaja Ramzan Kadyrov on käynyt salassa neuvotteluja Lähi-idän monarkioiden kanssa. Venäjän turvallisuuspalvelu FSB sai vihiä Kadyrovin salaisista keskusteluista ja ilmoitti niistä Vladimir Putinille. Lähteiden mukaan Putin on vihastunut Kadyrovin toimista.

Koetettiinkohan Putin salamurhata?

View: https://x.com/krassenstein/status/1906059600350310578

Omaa neutrauliutta pitää korostaa vain, jos tietää itsekin ettei ole neutraali. Eihän nämä kotiryssät edes tuomitse Venäjän tekemiä iskuja ukrainalaisiin siviilikohteisiin. Edes näin päivänselvä asiaa ei voi kritisoida.
Vanha viisaus, että vain todellinen fani pystyy uskomaan 100% oman jääkiekkojoukkueen voittoon vaikka ollaan jo jatkoajalla, sekä näkee vain vastajoukkueen rikkeet ✌️

-The uptick was largely driven by growing imports of Russian LNG. This trend continues in 2025, with the EU averaging 74.3 million cubic meters per day (mcm/day) of Russian LNG imports in February, a 11% monthly increase. The use of ‘shadow’ vessels and the practice of ‘whitewashing’ Russian LNG are also becoming increasingly widespread, allowing Russian gas to enter European markets unsanctioned. For instance, despite Germany's ban on importing Russian LNG directly, the country continued purchasing Russian LNG through other European ports. This was made possible partially by the lack of transparency within the EU's internal gas market.
-Pipeline imports from Russia also continue, despite the end of flows through Ukraine on the 1st of January 2025. In February 2025, the EU received 56 (mcm/day) of Russian gas via the TurkStream pipeline, a 11% monthly increase.
-In total, the EU's imports of Russian fossil fuels reached €21.9 billion in 2024, exceeding the €18.7 billion in financial aid provided to Ukraine.

Tästä taisikin jotakin jo olla aikaisemmin.
Ostot ryssältä kait lisääntyneet 24 ja edelleen nousevalla suuntauksella tänävuonna. Italia lisännyt ostamista kovasti, noh nehän vastusti tukipakettiakin.

Eli jos havainnoin, että ryssä etenee esim. kurskissa on se sinusta sitä että kritisoin ukrainaa? Tai että ryssät on sodassa voitolla. Tuossa havaitaan vain mitä tapahtuu. Oikeastaan tuossa kohtaa teillä aina katoaa lanka, koska se muuttuu emotionaaliseksi. Monesti olen myös puhunut kuinka ukraina taas etenee/onnistuu, mutta näissä kohtaa taitaa laput olla silmillä valinnaisena.

Venäjän romahdus voi olla nyt viimeinkin tapahtumassa. Olen odottanut tämän kaltaisia uutisia, missä rotat on karkaamassa laivasta ja Putinista yritetään päästä eroon. Kulisseissa alkaa olla sietämätön tilanne nyt.

Koetettiinkohan Putin salamurhata?

View: https://x.com/krassenstein/status/1906059600350310578

"voi"

Koska sä tiedät sen olevan? Tämä leikkisi on nyt jatkunut jo vuosia tällä saralla.

Olisiko sun mielestä oikein, että venäjä saisi ryöstettyä itsenäiseltä maalta maa-alueita sotimalla? Äläkä vastaa mitään että kyllä jenkitkin, tai pitkästi että niin tulee tapahtumaan 😄

Eli totuus ei kelpaa, minun vain pitäisi myöntää olevani samaa mieltä kuin sinä, ettei kuplasi hajoa. Minun mielipiteelläni ei ole merkitystä siihen miten asiat maailmassa menee, etkä sinä tästä pääse voimaantumaan. Aikuiseksi kasvaminen, varsinkin henkisesti on joillekin kivulias prosessi, onnea matkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom