HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ite sä oot ryssä. Sä oot puuttinin vedenkantaja. Nuo sun postaukset toimii ukrainaa ja natoa vastaan.
Ei vaan se on Suomen valtion propagandisti.

Miten vaikea se on tajuta vielä vuosien jälkeen?

Netissä ei tasan sallita yhtäkään foorumia ilman valtiollista propagandaa. Ihan kuin Venäjällä.

Päättelit ihan oikein. Minulle maksetaan tänne kirjoittelusta. Naton hybridikeskus maksaa siitä, että puolustan Ukrainaa netissä. Sotaa käydään rintaman lisäksi myös netissä.

Witkoff on ryssä. Eipä ole ihme, että jutut on makhak tasoa.

View: https://x.com/secretsqrl123/status/1903975121594839247

Wikipedian mukaan ainakin vain isän puolelta isovanhemmat ovat ryssiä, äidin puolesta ei mainintaa mutta kai sekin olisi sanottu jos olisivat ryssiä. Eli tämä ei taida ihan täyttä faktaa olla, vaikka kyllähän tuo isän vanhempien venäläisyys saattaa hyvinkin vaikuttaa siihen millainen ajatusmaailma on kehittynyt suhteessa ryssään.

Wikipedian mukaan ainakin vain isän puolelta isovanhemmat ovat ryssiä, äidin puolesta ei mainintaa mutta kai sekin olisi sanottu jos olisivat ryssiä. Eli tämä ei taida ihan täyttä faktaa olla, vaikka kyllähän tuo isän vanhempien venäläisyys saattaa hyvinkin vaikuttaa siihen millainen ajatusmaailma on kehittynyt suhteessa ryssään.
Se on juutalainen, kuten trump ja putin.

Ja todennäköisesti sic-.🎭

Jengi ei millään tajua, kaikki tämä draama on käsikirjoitettua teatteria, koska jokaista maata johtaa samat suvut.

Witkoff, who is Jewish, was born in the Bronx

Ei vaan se on Suomen valtion propagandisti.

Miten vaikea se on tajuta vielä vuosien jälkeen?

Netissä ei tasan sallita yhtäkään foorumia ilman valtiollista propagandaa. Ihan kuin Venäjällä.
Joo mutta se tekee sen tahallaan niin huonosti että vaikutus on päinvastainen. Vai väitätkö että nuo postaukset herättää sussa positiivisia ajatuksia natosta tai ukr nyky hallinnosta?

Näitä paljastuksia näyttää nyt tulevan ihan yhtenään (joita ei meidän mediassa uutisoida). Nyt Boris Johnson myöntää että Pariisin tulitaukosopimusta ei rikkonut Venäjä, vaan Ukraina.
Zelenskyi väitti Venäjän rikkoneen sen vielä tuossa katastrofiksi muuttuneessa valkoisen talon vierailulla, vaikka hän itse rikkoi sopimuksen.

View: https://youtu.be/qDmGs1BM8gM

Mielenkiintoista lähihistoriaa Aatos Erkon elämänkerta kirjasta, josta käy ilmi, että USA suunnitteli Naton laajentamista Baltian maihin ja Suomeen jo vuonna 1997, huolimatta päinvastaisista lupauksista Venäjälle.

”Amerikkalaiset olivat ruvenneet puuhaamaan lännen sotilaallisen yhteistyöjärjestön Naton laajentamista aina siitä lähtien, kun Naton ja Venäjän keskeinen ”perusasiakirja” oli allekirjoitettu Pariisissa 27. toukokuuta 1997 pelikentän selvittämistä koskevana yhteispäätöksenä. Siinä mentiin jo pidemmälle kuin mitä Moskova oli kaavaillut. Suunnitelma tähtäsi koko Baltian alueen liittämiseen Naton jäsenyyspiiriin. Se oli kokonaan toista luokkaa kuin Naton rauhanturvatoimia koskeva ns. rauhankumppanuusohjelma, jossa niin Suomi, Ruotsi, Sveitsi kuin Virokin oli mukana venäläisten itsensä tavoin.

Pari kuukautta sen jälkeen Berliinissä pidettiin yhdysvaltalais-eurooppalaisia huipputason kontakteja ylläpitävän strategisen tutkimuslaitoksen Center for Strategic and International Studiesin, CSIS:n, kevätkokous. Aatos Erkko on järjestön kansainvälinen neuvonantaja.
Kokous pohti ajankohtaisia turvallisuuspoliittisia kysymyksiä. Venäjän presidentinvaalien kannoilla sen vaikutukset olivat luonnollisesti keskeisenä aiheena.

Aatos Erkko lensi joulukuussa (1997) Washingtoniin yhdessä ”adjutanttinsa” Jarl Köhlerin kanssa, muodollisesti CSIS:n asioissa. Erkon tapana ei ole säästää sanojaan, jos tarvitaan. Hän oli paikalla puolitoista vuorokautta jatkuvissa tapaamisissa, mm. tunnin Yhdysvaltain ulkoministeriön (State Department) silloisen virkaatekevän ulkoministerin Eric Edelmanin kanssa. Asiasta sukeutui kiivas keskustelu. Sekä presidentti Tarja Halonen että ulkoministeriö saivat siitä aikanaan perinpohjaisen selostuksen, sitäkin suuremmalla syyllä, kun Erkko oli ehdottanut, että presidentit Bush ja Putin tapaisivat toisensa Helsingissä Tarja Halosen vieraina.
– Minä sanoin, että mitä te sitten teette, jos otatte kaikki Baltian maat Natoon? Mikä meidän asemamme sitten on?
Vastaus oli, että eihän sillä ole mitään väliä, mitä suomalaiset tekevät.
– Sanoin, että minua vähän hämmästyttää, että olen tehnyt vuosikausia töitä sekä tällä puolella Washingtonissa että sillä puolella Moskovassa suhteiden parantamiseksi ja te olette valmiit hajottamaan kaiken yhdessä vuorokaudessa.
– Se oli kovaa tekstiä, Aatos Erkko myöntää itse.”

Aatos Erkko
Yksityinen valtiomies
2018

486451436_10161683250437739_6366800324165851648_n.jpg

X:ssä puhuttiin, että olisi myös venäläinen. Jännästi joskus Wikipediassa luki, että "russian jew". Eiköhän nuo taustat ole putsattu netistä.

View: https://x.com/makhn0/status/1903486425317736469

X:ssä puhuttiin, että olisi myös venäläinen. Jännästi joskus Wikipediassa luki, että "russian jew". Eiköhän nuo taustat ole putsattu netistä.

View: https://x.com/makhn0/status/1903486425317736469

Selitäppä mulle miten neuvottelut nyt menee taas mönkään, kun joku henkilö on "väärä"?

Miten se nyt menee pieleen vai alkaako tämä hahmo hypnotisoimaan osapuolia vai mitä tässä tapahtuu?

3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN

Vahva rasvanpolttaja kapselimuodossa

-40%
Selitäppä mulle miten neuvottelut nyt menee taas mönkään, kun joku henkilö on "väärä"?

Miten se nyt menee pieleen vai alkaako tämä hahmo hypnotisoimaan osapuolia vai mitä tässä tapahtuu?

Näitkö sen Tucker Carlsonin haastattelun? Kun neuvotteluissa on kotiryssä joka selittää ryssien propagandaa ja valheita, niin ei se ole silloin oikea tyyppi neuvottelemaan Ukrainan asioista.

Näitkö sen Tucker Carlsonin haastattelun? Kun neuvotteluissa on kotiryssä joka selittää ryssien propagandaa ja valheita, niin ei se ole silloin oikea tyyppi neuvottelemaan Ukrainan asioista.
Sulle kaikki on ryssiä joten se on täysin nolla-arvoista ulinaa.
Silti miten tämä nyt muuttaa esim. ukrainan tahtotiloja neuvotteluissa? Mitä edes koitat sönköttää siis?

Mielenkiintoista lähihistoriaa Aatos Erkon elämänkerta kirjasta, josta käy ilmi, että USA suunnitteli Naton laajentamista Baltian maihin ja Suomeen jo vuonna 1997, huolimatta päinvastaisista lupauksista Venäjälle.

”Amerikkalaiset olivat ruvenneet puuhaamaan lännen sotilaallisen yhteistyöjärjestön Naton laajentamista aina siitä lähtien, kun Naton ja Venäjän keskeinen ”perusasiakirja” oli allekirjoitettu Pariisissa 27. toukokuuta 1997 pelikentän selvittämistä koskevana yhteispäätöksenä. Siinä mentiin jo pidemmälle kuin mitä Moskova oli kaavaillut. Suunnitelma tähtäsi koko Baltian alueen liittämiseen Naton jäsenyyspiiriin. Se oli kokonaan toista luokkaa kuin Naton rauhanturvatoimia koskeva ns. rauhankumppanuusohjelma, jossa niin Suomi, Ruotsi, Sveitsi kuin Virokin oli mukana venäläisten itsensä tavoin.

Pari kuukautta sen jälkeen Berliinissä pidettiin yhdysvaltalais-eurooppalaisia huipputason kontakteja ylläpitävän strategisen tutkimuslaitoksen Center for Strategic and International Studiesin, CSIS:n, kevätkokous. Aatos Erkko on järjestön kansainvälinen neuvonantaja.
Kokous pohti ajankohtaisia turvallisuuspoliittisia kysymyksiä. Venäjän presidentinvaalien kannoilla sen vaikutukset olivat luonnollisesti keskeisenä aiheena.

Aatos Erkko lensi joulukuussa (1997) Washingtoniin yhdessä ”adjutanttinsa” Jarl Köhlerin kanssa, muodollisesti CSIS:n asioissa. Erkon tapana ei ole säästää sanojaan, jos tarvitaan. Hän oli paikalla puolitoista vuorokautta jatkuvissa tapaamisissa, mm. tunnin Yhdysvaltain ulkoministeriön (State Department) silloisen virkaatekevän ulkoministerin Eric Edelmanin kanssa. Asiasta sukeutui kiivas keskustelu. Sekä presidentti Tarja Halonen että ulkoministeriö saivat siitä aikanaan perinpohjaisen selostuksen, sitäkin suuremmalla syyllä, kun Erkko oli ehdottanut, että presidentit Bush ja Putin tapaisivat toisensa Helsingissä Tarja Halosen vieraina.
– Minä sanoin, että mitä te sitten teette, jos otatte kaikki Baltian maat Natoon? Mikä meidän asemamme sitten on?
Vastaus oli, että eihän sillä ole mitään väliä, mitä suomalaiset tekevät.
– Sanoin, että minua vähän hämmästyttää, että olen tehnyt vuosikausia töitä sekä tällä puolella Washingtonissa että sillä puolella Moskovassa suhteiden parantamiseksi ja te olette valmiit hajottamaan kaiken yhdessä vuorokaudessa.
– Se oli kovaa tekstiä, Aatos Erkko myöntää itse.”

Aatos Erkko
Yksityinen valtiomies
2018

486451436_10161683250437739_6366800324165851648_n.jpg
Lähde aina mukaan!

-Päätöksen odotetaan osuvan myös esimerkiksi Intiaan. Reutersin haastatteleman asiantuntijan mukaan maksuilla voi olla ”ironinen seuraus”: venäläisen öljyn kysyntä saattaa kasvaa maailmalla.

Ölppä halpenee liikaa niin sitten väännetään tälläistä?

Ei taida neuvottelut edetä. Venäjä ei suostu mihinkään myönnytyksiin ja Trump on liian heikko pystyäkseen pakottamaan Venäjän tekemään niitä.

View: https://x.com/IAPonomarenko/status/1904472389439586696

Eiks ukraina ja eurooppa olekaan tarpeeksi vahvat?

Miten on? Oliko se vahva vai oliko toisella pullen vanhuksia lapioiden kanssa? Nää menee aina sekasin kun tuntuu olevan niin hankalia asioita, mutta samalla zombiörkkejä kaikki ja kuolleita

Lähde aina mukaan!

Pyydä sitä vittu sitten muiltakin, äläkä vain mulle siitä inise!

Täällä jjatkuvasti on muilta lainauksia, joissa ei edes mainita mistä ne ovat, etkä ole kertaakaan tullut siitä ulisemaan. Ja tällä kertaa ei parempaa lähdettä ollut, kuin kirja, josta tekstin pätkä oli lainattu.
Ja kai sinä nyt oikeasti ymmärrät, että kyse on vain siitä, että täällä muutama pro-ukro haluaa vaientaa, ne jotka eivät ole heidän kanssaan samaa mieltä, voit katsoa heidän viestihistoriaa, niin se on pelkkää perseilyä ja vittuilua muille nimimerkeille, mutta ilmeisesti se sitten tuo palstalle riittävästi lisäarvoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom