Ei nyt ihan hahmota kenen toivomaa tarkoitat kun eikös tuossa hehkuteta vihollisen onnistumisia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei nyt ihan hahmota kenen toivomaa tarkoitat kun eikös tuossa hehkuteta vihollisen onnistumisia?
Tuolla tavalla laskettuna kai oletetaan, että jokainen rintamalle laitettu on siellä edelleen tai on kuollut. Eikös ainakin vangeista merkittävä osa päässyt kotiseudulleen kauhua kylvämään kun sopparin mukainen palvelusaika tuli täyteen? Ja varmaan moni muukin päässyt poijjes jollain verukkeella, sopimusperustaisesti, lahjonnalla tai pällivian vuoksi yms. Olen kyllä nukahtamaisillani niin saatan puhua höpöjä, enkä osaa venäjää niin en voi alkuperäistä lausuntoa tulkita. En siis väitä etteikö ois voinnut jotain putelta lipsahtaakin.Taas yksi juttu lisää tukemaan sitä, että nuo Ukrainan luvut venäläisten tappioista pitää paikkansa.
https://www.verkkouutiset.fi/a/lips...ingossa-totuuden-venajan-tappioista/#f0cd52b2
Samaa mietinnyt, että mikä vitun toivottu.Ei nyt ihan hahmota kenen toivomaa tarkoitat kun eikös tuossa hehkuteta vihollisen onnistumisia?
Eikös siitä aika paljo ole ollu puhetta, ryssien keskuudessa, ettei ole edes rotaatiota jotta pääsis välillä pois etulinjasta, saati että joku kotiutettais ennenku tavoitteet on saavutettu.Tuolla tavalla laskettuna kai oletetaan, että jokainen rintamalle laitettu on siellä edelleen tai on kuollut. Eikös ainakin vangeista merkittävä osa päässyt kotiseudulleen kauhua kylvämään kun sopparin mukainen palvelusaika tuli täyteen? Ja varmaan moni muukin päässyt poijjes jollain verukkeella, sopimusperustaisesti, lahjonnalla tai pällivian vuoksi yms. Olen kyllä nukahtamaisillani niin saatan puhua höpöjä, enkä osaa venäjää niin en voi alkuperäistä lausuntoa tulkita. En siis väitä etteikö ois voinnut jotain putelta lipsahtaakin.
Sick toivoo aina tämän videoita niin minä toimitan. Taitaa pari muutakin aina odottaa näitä palautteesta päätellen.Ei nyt ihan hahmota kenen toivomaa tarkoitat kun eikös tuossa hehkuteta vihollisen onnistumisia?
Jaa toivottu video. Kun tuossa luki toivottu läpimurto niin lähes säikähdin, että joku toivonut sitä.Sick toivoo aina tämän videoita niin minä toimitan. Taitaa pari muutakin aina odottaa näitä palautteesta päätellen.
Eikö nämä lukuisat rajanylityskeskustelut voisi käydä vaikka maahanmuuttoketjussa, kun yhteys Ukrainan sotaan on kuitenkin aika etäinen.Tässä näkyy perusryssän ajatusmaailma. Itkettää kun tärkeitä juhlia tulossa, mutta unohtuu miten ryssä murhaa ja raiskaa Ukrainassa. Vittu mitä syöpää koko ryssälä.
![]()
Rajan täyssulku järkytti Vaalimaalla – ”Kaikki itkevät”
Moni Suomessa asuva venäläinen yrittää ehtiä nähdä sukulaisiaan vielä kerran tänä vuonna. Rajan täyssulku järkytti Vaalimaalla.www.is.fi
Eikö nämä lukuisat rajanylityskeskustelut voisi käydä vaikka maahanmuuttoketjussa, kun yhteys Ukrainan sotaan on kuitenkin aika etäinen.