HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Ryssät muunmuassa etenevät asutusalueella etelä-adviikassa. Esim. ISW noteeraa tämän ja muut. Ryssät ovat myös kokkelitehtaan vieressä. Ryssät ovat myös stepovessa eivätkä ole vetäytyneet sieltä pois.

Mä en tajua mitä sä edes jaksat vänkyttää, kun tuo asia tapahtuu. Laitatko silmät kiinni jatkossa?

Ei ole edennyt.

ISW:n uusi raportti sanoo, etteivät ole löytäneet todisteita etenemisestä.

Russian forces continued offensive operations near Avdiivka on December 13 and recently made a confirmed advance. Geolocated footage published on December 13 shows that Russian forces marginally advanced southeast of Stepove (3km northwest of Avdiivka).[70] The Ukrainian General Staff reported that Ukrainian forces repelled at least 51 Russian attacks east of Novokalynove (13km northeast of Avdiivka) and Novobakhmutivka (9km northwest of Avdiivka); near Stepove, Avdiivka, Pervomaiske (10km southwest of Avdiivka) and Nevelske (14km southwest of Avdiivka); and south of Tonenke (5km west of Avdiivka) and Sieverne (6km west of Avdiivka).[71] Several Russian milbloggers claimed that Russian forces advanced in the industrial zone (southwest of Avdiivka) and east of the Avdiivka Coke Plant (northwest of Avdiivka), although ISW has not observed visual evidence of this claim.[72] A Russian milblogger claimed that Russian forces continued attacks near Stepove and north of Vodyane (7km southwest of Avdiivka).[73]
https://www.understandingwar.org/si...k City Battle Map Draft December 12132023.png

https://www.understandingwar.org/backgrounder/russian-offensive-campaign-assessment-december-13-2023

Tuo Stepoven "eteneminen" mistä tuossa puhutaan on tässä:
View: https://t.me/WarArchive_ua/8449
. Siis tuollainen pensaikko muka vallattu. Näyttäisi siltä, että videomateriaalin perusteella ryssiä on ollut tuolla pusikossa ja sillä perusteella Venäjä "eteni". Tuo Reporting from Ukraine on puhunut noista ja siitä miten nuo eivät ole mitään etenemistä ja olen samaa mieltä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En mä puolustele kummankaan puolen hirmutekoja vaan tiedostan, että sodassa näitä tapahtuu väistämättä.

Painotat aina molempien puolien hirmutekoja. Voisitko listata molempien puolien hirmuteot? Ihan vain sen takia, että pystyisi hahmottamaan, että miten näet tämän sodan.
 
En mä puolustele kummankaan puolen hirmutekoja vaan tiedostan, että sodassa näitä tapahtuu väistämättä.

Nimenomaan puolustelet nytkin. Näitä asioita ei tapahdu väistämättä ja varsinkaan Ukraina ei harrasta Buchan kaltaisia tapahtumia. Venäjä kohdistaa sotaansa koko ajan ukrainalaiseen siviiliväestöön ja tuo on tuomittavaa kaikkien muiden paitsi z-rottien mielestä.
 
Ei ole edennyt.

ISW:n uusi raportti sanoo, etteivät ole löytäneet todisteita etenemisestä.



https://www.understandingwar.org/backgrounder/russian-offensive-campaign-assessment-december-13-2023

Tuo Stepoven "eteneminen" mistä tuossa puhutaan on tässä:
View: https://t.me/WarArchive_ua/8449
. Siis tuollainen pensaikko muka vallattu. Näyttäisi siltä, että videomateriaalin perusteella ryssiä on ollut tuolla pusikossa ja sillä perusteella Venäjä "eteni". Tuo Reporting from Ukraine on puhunut noista ja siitä miten nuo eivät ole mitään etenemistä ja olen samaa mieltä.

Tämä on näitä monia asioita mitkä tapahtuu oikeasti = joudut ne hyväksymään.
Ei se että intät muuta yhtään mitään. Onhan tuo alue ongelmallinen ukrainan kannalta, mutta jälleen saduissa eläminen ei ole järkevää.
 
Mitäs mieltä olet kun pussin suu on enää noin 6km adviikassa.
Ukraina joutuu käyttämään paljon resursseja pitääkseen tuon auki jos aikoo jatkaa taistelua alueella. Voihan siellä toki olla vetäytyminen jo käynnissä.
katso liitettä 260886

Kyllä, Venäjä on hitaasti edennyt tuolla. Drone ja muiden videoiden perusteella hinta tuolle etenemiselle on ollut kova. Varmasti myös Ukrainalle tullut tappioita, mutta hyökkäys tavasta johtuen varmasti Venäjä ottanut suurempia tappioita.

Se mikä tässä pistää silmään on, että Venäjän etenemisestä kirjoitat näitä juttuja varsin tiheästi. Jokaisesta valtauksesta ja etenemisestä tulee video linkki tai kartta. Vastaavasti taas kesällä kun Ukraina hyökkäsi, kommentointi keskittyi siihen, että Ukraina ei etene. Vaikka eteneminen oli samanlaista hidasta, kuten nyt Venäjällä.

Näetkö itse tätä sinun yksipuolista keskustelu tapaa?
 
Kyllä, Venäjä on hitaasti edennyt tuolla. Drone ja muiden videoiden perusteella hinta tuolle etenemiselle on ollut kova. Varmasti myös Ukrainalle tullut tappioita, mutta hyökkäys tavasta johtuen varmasti Venäjä ottanut suurempia tappioita.

Se mikä tässä pistää silmään on, että Venäjän etenemisestä kirjoitat näitä juttuja varsin tiheästi. Jokaisesta valtauksesta ja etenemisestä tulee video linkki tai kartta. Vastaavasti taas kesällä kun Ukraina hyökkäsi, kommentointi keskittyi siihen, että Ukraina ei etene. Vaikka eteneminen oli samanlaista hidasta, kuten nyt Venäjällä.

Näetkö itse tätä sinun yksipuolista keskustelu tapaa?
En mä näe. Mä seurasin kesällä ukrainan höökiä robottikylään ja muualle. Se ei edennyt hyvin, koska ryssien valmistellut linjat olivat liian hyvät.
Nyt ukraina ei ole tehnyt mitään ja ryssät aloittaneet isommin toiminnan.
Tai no ukraina koitti khersonissa vissiin jotain mutta alue järjetön isompaan hyökkäykseen.
 
Tämä on näitä monia asioita mitkä tapahtuu oikeasti = joudut ne hyväksymään.
Ei se että intät muuta yhtään mitään. Onhan tuo alue ongelmallinen ukrainan kannalta, mutta jälleen saduissa eläminen ei ole järkevää.

Tämä nimenomaan on sitä tunteellista ulinaa mistä puhuin aikaisemmin. Sen sijaan, että argumentoisit faktoilla, niin vetoat tunteisiin.
 
Tämä nimenomaan on sitä tunteellista ulinaa mistä puhuin aikaisemmin. Sen sijaan, että argumentoisit faktoilla, niin vetoat tunteisiin.
Mä argumentoin jo faktoilla. Se ei ole tunteita vaan faktaa mitä tapahtuu para-aikaa.
On jännä nähdä miten kestät sen koska denialismi näyttää olevan taas aika tapissa siellä.
 
Miten te jaksatte inttää tuon saastaisen ryssän kanssa? Ei sille pidä kuin nauraa ja vittuilla, niin voi nauttia sen ulinasta ja raivareista.

Ilmiselvää syövän propagandaa syöttää ja paljastanut itsensä lukemattomia kertoja. Tai voihan sitä uskoa, että loputtomat kielioppivirheet ovat vahinkoja, kuten myös laatikkohorinan 100% täsmääminen topwar.ru -ryssäsivustoon oli vain sattumaa 🤭
 
Eikös joutaisi raja taas kiinni. Juhlapaikanhakijoille stoppi ja slobot pysykööt ihmemaassaan.

Jep. Vaalimaallahan oli ollu jo illalla jonossa näitä rajan sulkemisesta itkeviä kaksoiskansalaisia. Ny he ovat päässeet ihmemaahansa, niin portit kiinni vain.
 
Miten te jaksatte inttää tuon saastaisen ryssän kanssa? Ei sille pidä kuin nauraa ja vittuilla, niin voi nauttia sen ulinasta ja raivareista.

Ilmiselvää syövän propagandaa syöttää ja paljastanut itsensä lukemattomia kertoja. Tai voihan sitä uskoa, että loputtomat kielioppivirheet ovat vahinkoja, kuten myös laatikkohorinan 100% täsmääminen topwar.ru -ryssäsivustoon oli vain sattumaa 🤭
Sä sanot noin vain koska sulla ei ole mitään oikeaa argumenttia itse asioihin vaan koitat vaan leimata toisen keskustelijan. Tää on ihan tuttua huttua/taktiikoita covid ajoista asti. Mikään ei ole muuttunut näissä asioissa.
 
Juu, aivan varmasti onnistuu :ROFLMAO:

"”Rauha tulee, kun saavutamme tavoitteemme”, Putin vastasi kysymykseen lehdistötilaisuudessa.

”Ne eivät ole muuttuneet. [Ne ovat] Ukrainan denatsifikaatio ja demilitarisointi”, hän jatkoi viitaten Venäjän kuviteltuun tarinaan Ukrainan hallinnossa vaikuttavista ”natseista”."

 
Lopeta tuo lässytys ja katso se dokumentti Mariupolista.

Venäjä niitä hirmutekoja tekee, Ukraina puolustaa vain maataan. Kaiken muun selittely on putinin laariin pelaamista, juuri sitä sinä olet tehnyt koko sodan ajan.
Ei kukaan suomalainen tosiaan samassa lauseessa puhu ryssän ja Ukrainan hirmuteoista. Edelleen ryssä on se saastainen raiskari, joka on tunkeutunut toisen tontille. Sitä ei ryssät tajua, vaan alkaa ihme solkotus asian vierestä, kuten tulemme kohta taas huomaamaan. Todella kuvottavaa, kuin myös se, että sitä saa täälläkin tapahtua 🤮
 

Yhdysvaltain kongressi voi myöntää Pentagonin kautta rahoitusta esimerkiksi Rovaniemelle tai Rissalaan rakennettaviin lentokonehalleihin, jotta amerikkalaisille hävittäjille ja muille ilma-aluksille on tarpeeksi tilaa.

Jatkoneuvotteluissa amerikkalaiset saattavat yhtä hyvin edellyttää sitä, että Suomi rahoittaa ja rakentaa amerikkalaisten käyttöön tulevia tiloja.


Suomeen ei varastoida ydinaseita, mutta sopimuksessa ei ole erikseen kieltoa tästä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom