Tommosta ihme leimaamista taas ja ihan kuin porukka varta vasten keksisi jotain "salaliittoja tai vänkyttämistä jotain valtamediaa vastaan".Niin, eiköhän jokainen ajattele asiat itse vaikka luottaiskin valtamediaan enemmän kun näihin huru-ukkoihin. Vaikka toki jokaisen pitäis varmaan keksiä itse omat salaliittoteoriat. Tai löytää joku joka keksii vielä toinen toistaan älyttömämpiä ja alkaa hokemaan niitä. Silloin olis varmaan älyn aallonharjalla.
Pienisieluisen ihmisen ulinaa siitä, kun osa ei lähde näihin pakotuksiin ja aivopesuihin mukaan ja todellakin kelailee ne asiat neutraalisti ja omassa päässään vielä.
Sekä mikähän on sinulle huru-ukko? Onko se videon ihminen joka koittaa käydä läpi sodan tapahtumia ja ei mene nyt yhteen mitä iltapaska vaikka kertoilee bahkmutista jne? Tuleeko hänelle huru-ukko siitä hyvästä?
En sanoisi huru-ukoksi vaikka toki kriittisyyttä näissäkin. Siltikin näin se tilanne tuollakin elää monista lähteistä vertaamalla ja ei kuten iltapaska tai ukrainan twitter selostaa katsojilleen. Mä katsos seuraan mieluummin totuutta asioista. Se ei tee kenestäkään huru-ukkoa.
Ryssä etenee ja joku mainitsi jotain wagnerin motitusta täällä mikä on jäänyt todellisuudelta huomaamatta. Seuraan todellisuutta ja siinä bakhmut rakoilee etelästä.
View: https://www.youtube.com/watch?v=_7dkr20xSaU