HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ryssän kannattaa osalle antaa menestystarina ja sitten tuoda sitä mediassa esiin.
Ukrainan mutaan jauhetut voikin sitten unohtaa vaivihkaa.

Ei tarvitse edes unohtaa koska puna-armeijan sotilaan ensisijainen tehtävä on kaatua äiti Venäjän puolesta. Historiassa Venäjän armeijassa ihmishengillä, omillakaan, ei ole ollut mitään arvoa. Stalin jo tapatti massoittain neuvostostotilaita järjettömissä lihamyllyissä ja samaa tekee Putin.

Suomessakin on jengiä joka vilpittömästi fanittaa tuota touhua. Harmi vaan että liian harva näistä pääsee kokemaan autuuden koska eivät uskalla rekrytoitua ryzzäarmeijaan. Petri Viljakainen uskalsi ja pääsi sekä sotimaan että kuolemaan: https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/95e369c8-a1d4-45d6-8fe3-3cc918be2a8a

Ei muuta kuin piippalakit päästä!
 
Viimeksi muokattu:
Fanbasella tuntuu olevan vaikeaa. Ymmärrettävää ja täysin oikein 👌

332132468_737675277837386_2432616159370858975_n.jpg
 
Mitä kaikkea saakaan tehdä yleisen "hyvän" nimissä?

En osaa edes kuvitella sitä pöyristymistä ja raivoa jos Venäjä olisi vastuussa 500 000 lapsen kuolemasta (Siis vain yhdessä lukuisista maista johon USA on hyökännyt), ja putte toteaisi lakonisesti samoin, kuin USA:n silloinen puolustusministeri Madeline albright




View: https://twitter.com/i/status/1506706179178725379



 
On kyllä hämmentävää miten nykyajan current thingeissä kaikista pahin tuntuu olevan, jos ajattelee omilla aivoilla eikä lähde mukaan kaikkiin narratiiveihin mitä meille käsikirjoitetaan.
Täällä ja jokaisella muullakin palstalla on monta maksettua mielipidevaikuttajaa. Hallitsevalle luokalle on välttämätöntä, että kukaan ei ala ajatella itse. Saat vapaasti kannattaa Ukrainaa tai Venäjää, mutta se kolmas vaihtoehto on ankarasti kielletty.

Koronassa oli harvinaisesti vain yksi sallittu vaihtoehto.

Oikeisto tai vasemmisto. Biden tai trumppi. Persut tai demarit. Saat valita, mutta et ajatella.
 
Täällä ja jokaisella muullakin palstalla on monta maksettua mielipidevaikuttajaa. Hallitsevalle luokalle on välttämätöntä, että kukaan ei ala ajatella itse. Saat vapaasti kannattaa Ukrainaa tai Venäjää, mutta se kolmas vaihtoehto on ankarasti kielletty.

Koronassa oli harvinaisesti vain yksi sallittu vaihtoehto.

Oikeisto tai vasemmisto. Biden tai trumppi. Persut tai demarit. Saat valita, mutta et ajatella.

Hyväksyttyjä ("sallittuja")ns. salonkikelpoisia vaihtoehtoja/mielipiteitä on tänä päivänä yleisesti kuitenkin aina vain yksi kerrallaan.

-Ukraina
-Koronarokote
-Vihervasemmisto
-Biden
-Nato
Jne jne...
 
Hyväksyttyjä ("sallittuja")ns. salonkikelpoisia vaihtoehtoja/mielipiteitä on tänä päivänä yleisesti kuitenkin aina vain yksi kerrallaan.

-Ukraina
-Koronarokote
-Vihervasemmisto
-Biden
-Nato
Jne jne...
Ihme vinkumista. Saat sinä ryzzää puolustella ja disinformaatiota jakaa. Sinua kukaan estä tai kiellä.

Niin kauan kuin Putin ei aja tankkeja Suomen rajalle niin putleristit saa olla ihan rauhassa. Siinä vaiheessa kun pitää lähteä rynkky kädessä itärajalle niin asenne teikäläisiä kohtaan muuttuu kyllä asteen vihamielisemmäksi, mutta se on sitten sen ajan murheita.
 
Täällä ja jokaisella muullakin palstalla on monta maksettua mielipidevaikuttajaa. Hallitsevalle luokalle on välttämätöntä, että kukaan ei ala ajatella itse. Saat vapaasti kannattaa Ukrainaa tai Venäjää, mutta se kolmas vaihtoehto on ankarasti kielletty.

Koronassa oli harvinaisesti vain yksi sallittu vaihtoehto.

Oikeisto tai vasemmisto. Biden tai trumppi. Persut tai demarit. Saat valita, mutta et ajatella.
Jep. Pitää istua niissä lokeroissa mitä meille annetaan. Tapelkoot keskenään kansalaiset ja päättäjät tekee mitä lystää takavasemmalla.
 
Ryssän kannattaa osalle antaa menestystarina ja sitten tuoda sitä mediassa esiin.
Ukrainan mutaan jauhetut voikin sitten unohtaa vaivihkaa.

Tuo oli minusta tosi hyvä artikkeli ja ymmärrän kyllä noita vankeja. Jos on mahdollisuus puhdistaa oma maine ja tienata rahaa, niin sehän on vain hyvä asia noiden kannalta. Varsinkin tuo sotilas mikä sanoi miten hänen tyttären isä ei ole enää rikollinen, vaan sotasankari ja se auttaa tytärtä opiskeluissa kosketti minua. Voin uskoa miten monella venäläisellä ei ole kunnon töitä yms. ja siksi rikollisuus on vienyt mukanaan. Prigozhinin toinen mahdollisuus sitten tekee heistä lojaaleja sotilaita. Minulla on vähän samoja ajatuksia, kun joskus yksi pomo samalla tavalla veti minua eteenpäin, vaikka en itse olisi kuvitellut ansaitsevani sitä. Olen kyllä todella kiitollinen edelleen tuolle esimiehelle siitä miten hän auttoi minua ja antoi mahdollisuuden.
 
Hyväksyttyjä ("sallittuja")ns. salonkikelpoisia vaihtoehtoja/mielipiteitä on tänä päivänä yleisesti kuitenkin aina vain yksi kerrallaan.

-Ukraina
-Koronarokote
-Vihervasemmisto
-Biden
-Nato
Jne jne...

Entäs me jotka ajatellaan asioista ristiin? Minä kannatan Ukrainaa, mutta vastustan vihervammistoa.
 
Ihme vinkumista. Saat sinä ryzzää puolustella ja disinformaatiota jakaa. Sinua kukaan estä tai kiellä.

Niin kauan kuin Putin ei aja tankkeja Suomen rajalle niin ryzzäntrollit saa olla ihan rauhassa. Siinä vaiheessa kun pitää lähteä rynkky kädessä itärajalle niin asenne teikäläisiä kohtaan kieltämättä muuttuu asteen vihamielisemmäksi, mutta se on sitten sen ajan murheita.
Huvittava miten lammas siellä agressoi ja voimafantasioi päässään suomalaisen tappamisesta, kun tulis taas narratiivia siihen suuntaan.
Edustat nykyajan saastaa monessakin mielessä.

Kunnon kirjaroviot meno ja kuten sanottu ei ihme miten natsisaksassa aikoinaan lähti hommat niin lapasesta ja kansalaiset oli messissä niissä jutuissa. Saatiin tästä esimakua hyvin tässä parin vuoden aikana miten massapsykoosi toimi ja toimii näköjään edelleen hyvin.
 
Tuo oli minusta tosi hyvä artikkeli ja ymmärrän kyllä noita vankeja. Jos on mahdollisuus puhdistaa oma maine ja tienata rahaa, niin sehän on vain hyvä asia noiden kannalta. Varsinkin tuo sotilas mikä sanoi miten hänen tyttären isä ei ole enää rikollinen, vaan sotasankari ja se auttaa tytärtä opiskeluissa kosketti minua. Voin uskoa miten monella venäläisellä ei ole kunnon töitä yms. ja siksi rikollisuus on vienyt mukanaan. Prigozhinin toinen mahdollisuus sitten tekee heistä lojaaleja sotilaita. Minulla on vähän samoja ajatuksia, kun joskus yksi pomo samalla tavalla veti minua eteenpäin, vaikka en itse olisi kuvitellut ansaitsevani sitä. Olen kyllä todella kiitollinen edelleen tuolle esimiehelle siitä miten hän auttoi minua ja antoi mahdollisuuden.
Minua ei koskettanut: Isi murhaa ja raiskaa ukrainan kansaa ja on sotasankari?...aika kaukainen ajatus. Koskakohan noita sankareita muutaa suomeen puhtaine papereineen?
 
Huvittava miten lammas siellä agressoi ja voimafantasioi päässään suomalaisen tappamisesta, kun tulis taas narratiivia siihen suuntaan.
Mistä ihmeen fantasioista oikein höpiset? Maanpettureiden asema ei ole koskaan sotatilassa ruusuinen. Ei siitä ole kuin reilut 80v aikaa kun asetelmaa viimeksi testattiin. Silloinkin Suomessa oli isohko joukko ryzzää tukevia pettureita, joiden osana oli kokea eriasteista vihaa. Mutta ei kaikkia tokikaan ammuttu. Osa pakeni Neukkulaan(jossa pääsivät sitten kokemaan Stalin työleirit Siperian raikkaassa ilmanalassa), osa joutui Suomessa vankilaan ja osa ammuttiin maanpettureina. Osa varmasti luisteli vapaana ilman mitään rangaistusta. Eiköhän se samalla tavalla mene nytkin. Historia kun tuppaa toistamaan itseään.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom