HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Kerro nyt?

Kiinnostaisi itsekin tietää noita juttuja mistä juuri kerroit. Vai eikö ollutkaan?
Siis mitä juttuja? Siis sitäkö, että jossain venäläisissä medioissa viime vuonna kirjoiteltiin siitä, kuinka venäläisiä sorsitaan ja hakataan Suomessa?
En mä nyt enää löydä valitettavasti lähteitä noin vanhoilla asioille. Voit toki itse kaivaa ketjua taaksepäin, täälläkin noista muistaakseni oli juttua. Sehän se teidänkin vastaus näyttää olevan aina joka asiaan, kun pyytää lähdettä.

Tai ehkä vastaan toisen tietäjän sanoin:

Siitä vaan etsimään
Lisääkin löytyy paljon kun pidät silmäsi auki
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Esim. tuo minun ryssä ei enää koskaan puhu ryssää ihmisten ilmoilla. Jos joku toinen ryssä soittaa sille, niin tämä ryssä ei vastaa. Tuskin siksi, että pelkäisi vaan siksi, että kotimaansa keppostelut saattaa vähän nolottaa.
Mites suomen kieli - alentuuko hän moista opettelemaan?
 
Siis mitä juttuja? Siis sitäkö, että jossain venäläisissä medioissa viime vuonna kirjoiteltiin siitä, kuinka venäläisiä sorsitaan ja hakataan Suomessa?
En mä nyt enää löydä valitettavasti lähteitä noin vanhoilla asioille. Voit toki itse kaivaa ketjua taaksepäin, täälläkin noista muistaakseni oli juttua. Sehän se teidänkin vastaus näyttää olevan aina joka asiaan, kun pyytää lähdettä.

Tai ehkä vastaan toisen tietäjän sanoin:
Sä kyselet vaan itse paljon juttuja, mutta et selvästi sen tarkemmin osaa mitään sanoa.

Tarkka kaveri mutta samalla sitten lörpsähtää.
 
Siis mitä juttuja? Siis sitäkö, että jossain venäläisissä medioissa viime vuonna kirjoiteltiin siitä, kuinka venäläisiä sorsitaan ja hakataan Suomessa?
En mä nyt enää löydä valitettavasti lähteitä noin vanhoilla asioille. Voit toki itse kaivaa ketjua taaksepäin, täälläkin noista muistaakseni oli juttua. Sehän se teidänkin vastaus näyttää olevan aina joka asiaan, kun pyytää lähdettä.

Tai ehkä vastaan toisen tietäjän sanoin:
Pitääkö sulle vajakille kaivaa kaikki valmiiksi,. Se on sitä kun kulta lusikka perseessä syntyny isi/äiti antoi kaiken mitä halusi

Lopeta tuo vitun ininä jos et itse jaksa kaivaa tietoa, sitä kyllä löytyy
 
Katsos, ryssä-fanbasen terävä pääty vauhdissa.

Toivottavasti nämä uutiset pitävät paikkansa:


 
Laittakaa hyvät veljet estoon nuot roopelit ja sarssit. Itse viimeinkin sain roopelin sille listalle, ymmärsin sen tosiasian, että turhaan jankkaan ja vittuilen ryssälle, työtäänhän sekin vain tekee.

Ovat täysin samaa porukkaa kuin nämä lähi-idän vuohen lähentelijät, mutta ei tästä enempää. Mukavaa tiistaita muille.
 
Eihän noille mikään riitä!
Me voitais antaa niille suomen hallitus (vaikka etulinjaan miinaharavaksi).

STT: Ukraina pyytää Suomelta Allegro-junia​


"Ukraina on pyytänyt Suomelta neljä Allegro-junaa, STT uutisoi. Ukrainan rautatieyhtiön Ukrzaliznytsjan toimitusjohtaja Oleksandr Kamyšin tapasi pääministeri Sanna Marinin viime viikolla Kiovassa.

Ukrzaliznytsja on vahvistanut STT:lle Kamyšinin ja Marinin tavanneen perjantaina. STT:n mukaan VR on saanut tiistaiaamuna tiedon Ukrainan esittämästä pyynnöstä.

Allegro-junat omistaa VR:n ja Venäjän rautatieyhtiön RZD:n omistama Karelian Trains -yhtiö. Ne ovat liikennöineet Helsingin ja Pietarin välillä vuodesta 2010 alkaen."
 
Eihän noille mikään riitä!
Me voitais antaa niille suomen hallitus (vaikka etulinjaan miinaharavaksi).

STT: Ukraina pyytää Suomelta Allegro-junia​


"Ukraina on pyytänyt Suomelta neljä Allegro-junaa, STT uutisoi. Ukrainan rautatieyhtiön Ukrzaliznytsjan toimitusjohtaja Oleksandr Kamyšin tapasi pääministeri Sanna Marinin viime viikolla Kiovassa.

Ukrzaliznytsja on vahvistanut STT:lle Kamyšinin ja Marinin tavanneen perjantaina. STT:n mukaan VR on saanut tiistaiaamuna tiedon Ukrainan esittämästä pyynnöstä.

Allegro-junat omistaa VR:n ja Venäjän rautatieyhtiön RZD:n omistama Karelian Trains -yhtiö. Ne ovat liikennöineet Helsingin ja Pietarin välillä vuodesta 2010 alkaen."
Vähän pelkään että EU:lle ja sitä kautta suomelle tulee vielä aivan käsittämätön avustuspakettien suma ukrainan jälleenrakennukseen vielä kaiken jälkeen. Sitä rahaa ja muuta meinaan syydetään taas kuin viimeistä päivää ja jos joku edes röhöhtääkin, että pitäskö vähän puhu... niin olet ryssä. ryssä ryssä ja raha jatkaa matkaa ties minne.

Näin pelkään käyvän.
 
Vähän pelkään että EU:lle ja sitä kautta suomelle tulee vielä aivan käsittämätön avustuspakettien suma ukrainan jälleenrakennukseen vielä kaiken jälkeen. Sitä rahaa ja muuta meinaan syydetään taas kuin viimeistä päivää ja jos joku edes röhöhtääkin, että pitäskö vähän puhu... niin olet ryssä. ryssä ryssä ja raha jatkaa matkaa ties minne.

Näin pelkään käyvän.

Kyllä vain, näin siinä tulee käymään, ja kun sota loppuu, niin jenkeiltä ei enää lohkea taalaakaan, vaan se jää käytännössä EU:n maksettavaksi. Ja kun muistetaan kuinka tasapuolisesti EU:ssa kulut (ja avustuspaketit) jaetaan, niin suomessa tulee elo olemaan pitkään hyvin hyvin ankeaa, nyt nähty on vain vain haalea esimaku tulevasta.
 
Pitääkö sulle vajakille kaivaa kaikki valmiiksi,. Se on sitä kun kulta lusikka perseessä syntyny isi/äiti antoi kaiken mitä halusi

Lopeta tuo vitun ininä jos et itse jaksa kaivaa tietoa, sitä kyllä löytyy
Mä yritin sentään keskustella sun kanssa asiallisesti. Taidan tosiaan olla vammainen, kun en ymmärtänyt että teidän kanssa sellaista on turha yrittää.
 
Laittakaa hyvät veljet estoon nuot roopelit ja sarssit. Itse viimeinkin sain roopelin sille listalle, ymmärsin sen tosiasian, että turhaan jankkaan ja vittuilen ryssälle, työtäänhän sekin vain tekee.

Ovat täysin samaa porukkaa kuin nämä lähi-idän vuohen lähentelijät, mutta ei tästä enempää. Mukavaa tiistaita muille.
Edelleen se neiti vaan vinkuu, joko hame ostettu ja menkat ohi?
 
Laittakaa hyvät veljet estoon nuot roopelit ja sarssit. Itse viimeinkin sain roopelin sille listalle, ymmärsin sen tosiasian, että turhaan jankkaan ja vittuilen ryssälle, työtäänhän sekin vain tekee.

Ovat täysin samaa porukkaa kuin nämä lähi-idän vuohen lähentelijät, mutta ei tästä enempää. Mukavaa tiistaita muille.
Juuri näin. Ryssiä voi tällä hetkellä hyvin verrata ISISiin. Samanlaisia naisten ja lasten raiskareita.

Ryssäbotit nyt ovat arvatenkin äkäisiä monilla some alustoilla koska jos Venäjällä alkaa kovempi vallankumous ja koko paska hajoaa niin nämä botit voivat hyvinkin joutua köyden jatkoksi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom