Itseä mietityttää, mitä venäjä aikoo tehdä Tshernobylin ydinvoimalaitoksella..
Se on niiden valtionpropagandassa että Ukraina kehittelee ydinasetta. Tsernobyl hyvä varmistaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itseä mietityttää, mitä venäjä aikoo tehdä Tshernobylin ydinvoimalaitoksella..
Ne jatkaa siitä kieviä kohti.Itseä mietityttää, mitä venäjä aikoo tehdä Tshernobylin ydinvoimalaitoksella..
Toki vuodesta löytynee ajankohtia kun ollaan omillaan tai lähes. Mutta itse käsitän omavaraisuuden siten, että missään vaiheessa ei tarvita ulkopuolelta imuroida virtaa. Parempi olla vaikka vähän ylimääräistä mitä voi sitten myydä sweduille tai eestin pojille.Jos hetkittäisiin lukuihin tuijotetaan, niin Suominhan on jo tällä hetkellä lähes omavarainen.
Eiks tä me sillain että pakenette sinne missä teidät otetaan vastaan? Ymmärtääkseni teidät sijoitetaan ruotsalaisiin tai tanskalaisiin lähiöihin. Tervemenoa mulkut!Immola 2002? Samaa mieltä, hallituksen toimet ovat tappaneet myös minun ennen suuren maanpuolustustahtoni. Joku mainitsi Suomen ja Ukrainan eroihin Suomessa vallitsevan "suuremman maanpuolustustahdon". En itse näe mitään viitteitä tästä.
Kukakohan sinne Anon mielestä hyökkäs? Vkk taas vauhtipäissään.
Tuo minua ärsyttää. Nyt voisi jo lopettaa tämän pakotepelleilyn ja EU voisi lähettää valmiusjoukkoja Ukrainaan. Tämä kuitenkin lähti isosti Euro Maidanista liikkeelle 2013 jolloin suurin osa Ukrainasta näytti että haluaa maasta länsimaisen demokratian ja ottivat Janukovichin vallasta. Nyt EU voisi näyttää Ukrainalle että me soditaan teidän rinnalla. Ihan varmasti on paljon sotilaita EU:n alueella valmiina lähtemään sotimaan Venäjää vastaan. Tekisi vähän itsekin mieli mennä laittamaan venakoille tukkapöllyä.Kai sitä sähkö muualtakin saa vaikka nyt joutuiskin vähä enempi maksamaan kuin ryssälästä.
Menee taas vitsiksi pakotteet. Saksa pistää hanttiin ryssien sulkemisesta swift-järjestelmästä, mutta tuomitsevat iskun 8. Kerran ja paheksuvat entistä kovemmin. Siis todella kovasti.
Vissiin 1500 sodanvastaista mielenosoittajaa otettu Venäjällä kiinni. Ei Venäjän kansa voi katsoa tuota Kremlin pelleilyä enää pitkään. Kohta tapahtuu Putinin pahin painajainen eli Euro Maidan Venäjälläkin.Huomattavan isoja sodanvastaisia mielenosoituksia eripuolilla Venäjää. Ei oo ihan mennyt putkeen kotirintaman tuen varmistaminen Putinilla.
Tää kyllä päihittää kaikki aikasemmat möläyttelijät. Naurattais jos ei itkettäis, meillä on todella tällänen huru-ukko edustajanaKukakohan sinne Anon mielestä hyökkäs? Vkk taas vauhtipäissään.
Tässä muutaman venäläiset ystäväni kommentteja.Olen ollut huomaavinani omien venäläisten tuttavieni kohdalla, että olisivat selkeästi Ukrainan puolella tässä hässäkässä. Hieman yllätyin, kun aiemmin ovat olleet hyvinkin "isänmaallista" sakkia, mutta ilmeisesti länsimainen hapatus on ajankuluessa tehnyt tehtävänsä.
Vissiin 1500 sodanvastaista mielenosoittajaa otettu Venäjällä kiinni. Ei Venäjän kansa voi katsoa tuota Kremlin pelleilyä enää pitkään. Kohta tapahtuu Putinin pahin painajainen eli Euro Maidan Venäjälläkin.
Tässä muutaman venäläiset ystäväni kommentteja.
We all are in shock
I can’t believe this is happening
The ugliest thing that could happen