Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on tosiaan huvittaa miten loukkaannutaan, kun omat "lähteet" eivät olekaan muiden silmissä tasavertaisia Eikä se tarkoita, että kaikki valtamedian suoltama nieltäisiin kritiikittä. Random hörhön YouTube -video on vain ramdom tyypin YouTube -video. Ja kun ovat vielä venäläisten/venäjämielisten tuottamia Ei tod verrattavissa uutismedioihin, joiden juttujen todenperäisyyttä sentään jossain määrin syynätään.Summa summarum: en aio todellakaan suhtautua tämän kanavan videoihin minään vakavasti otettavana "toisena näkökulmana", kyseessä on aivan päivänselvästi Venäjän propagandakanava.
Miksi tänne postataan yhtään mitään? Miksi minä en postaisi jos kukaan muu ei tee sitä?Miksi sitten postaat noita videoita? Aikaisemmin väitit myös, että nuo ryssäbotin tappioarviot olisi jotenkin realistiset. Kaikki muut kyllä näkee, että tuo on propagandaa. Sinä kuitenkin tunnut ottavat nuo todesta.
Miksi tänne postataan yhtään mitään? Miksi minä en postaisi jos kukaan muu ei tee sitä?
Tuo miten tuomitset kaiken muun kuin oman "hyväksytyn" propagandaksi on kyllä huvittavaa. Kaverihan iloitsee vaunujen lähettämisestä esim. ja sitten kuitenkin muistuttaa ettei kyseessä ole ihmeaseita ja keinoja näiden tuhoamiseen löytyy.
Jos lerpahtaa aina kun puhutaan oikean maailman asioita niin en voi auttaa. Kai sinunkin on hidetettävä kaikki mikä triggeröi.
Mulla kans käsitys että ryssät vetänyt parasta ennen ylittävää kamaa innolla käyttöön. Syyriassa tekivät mielestäni samaa, kun pommittivat rättipäitä kuin viimeistä päivää.Noilla räjähteillähän on parasta ennen päivämäärät, Rovajärvellä tuhotaan joka vuosi melkoinen läjä, ymmärtääkseni ne käyvät vaarallisiksi käyttäjälle ja osa lentelee minne sattuu, ohjuksistakin pitäs jotain tärkempiä osia uusia silloin tällöin.
No ryssäthän on vuosia tienny tän sodan olevan tulossa ni mitään ei ole tuhottu vaan kaikki roina on raahattu Ukrainan rajalle. Tä ainakin osittain selittäis esimerkiksi niitä omissa tukikohdissa sattuneita räjähdyksiä ja tulipaloja, lisäks ohjukset lentelee minne sattuu.
Siinähän länsimaisen asiantuntijan arviot määristä menee ihan pieleen koska ryssä toimivat välinpitämättömästi. Iranillahan on myös varmaankin valtavat määrät vanhentuvia ohjuksia, nehän roudataan venäjälle joka sit ampuu kamat taivaan tuuliin.
Suomalainen työnantaja, teollisuudessa toimihenkilönä, kuukausipalkka.Saatko minkälaista palkkaa, provisio vai ihan kuukausi? Ruplina vai votkana?
Kohta alkaa ne roopelin toimenpiteet vai eikö vieläkään..Saatko minkälaista palkkaa, provisio vai ihan kuukausi? Ruplina vai votkana?
Kohta alkaa ne roopelin toimenpiteet vai eikö vieläkään..
Jos nyt koetat vertailla kokemuksena sitä, että esim sinun postaamia höpövideoita&perusteluita ei oteta vakavasti, natsien kansanmurhiin ja japanilaisten siviilien palopommituksiin, niin olen samaa mieltä että homma alkaa irrota aika lailla täysin todellisuudesta.Joskus olen ihmetellyt menneisyyden ideologioita ja ihmetelly miten ihmiset lähteny niihin mukaan. Miten natsit sai tavalliset ihmiset tekemään kansanmurhaa jne vastaavia juttuja. Miten Jenkit näki Japanilaiset niin arvottomina että surutta saattoi polttaa siviilitkin. Miten Stalin ja Mao saattoivat tapattaa miljoonia omia.
Vaan näkee tässäkin asiassa miten ihmiset vetää kaiken laitaan. Tulkitsevat asioita miten haluavat ja sitten demonisoivat toisen. Kaikkea luetaan sen jälkeen niinkuin piru raamattua.
Propagandaa jauhetaan joukolla paisuu syyttelyt ja irtoaa homma täysin todellisuudesta.
Missä sanoin että pidän sitä videota totena? Taisin sanoa että totuuden siemen voi olla joissakin asioissa ja suurin osa paskaa.Jos nyt koetat vertailla kokemuksena sitä, että esim sinun postaamia höpövideoita&perusteluita ei oteta vakavasti, natsien kansanmurhiin ja japanilaisten siviilien palopommituksiin, niin olen samaa mieltä että homma alkaa irrota aika lailla täysin todellisuudesta.
Ei se ole mitään demonisointia että jokaisen mielipiteet ja näkemykset eivät ole yhtä perusteltuja. Nämä sun perustelut tuntuu rakentuvan siihen että oikeaa ja väärää tietoa ei ilmeisesti ole olemassakaan joten ihan sama mitä väittää, kaikki arvioi joskus väärin joten kukaan ei voi arvioida ketään toista paremmin. Karrikoiden tällä sinun logiikalla voidaan periaatteessa sanoa, että jos 99,99% on sitä mieltä että metri on yhtä kuin 100cm ja jokunen höyrypää taas sen kannalla että se on 1000cm, niin demonisoinnin ja ääripäiden välttämiseksi pitäisi hyväksyä että se metri on varmaan 500cm tai jotain muuta siltä väliltä.
En minä kiihkoile, koetan vaan saada selvää siitä mitä koetat väittää. Kerro nyt edes sitten että mitkä on niitä asioita joissa on se totuuden siemen?Missä sanoin että pidän sitä videota totena? Taisin sanoa että totuuden siemen voi olla joissakin asioissa ja suurin osa paskaa.
Tästä sitten vedetään laitaan että olen jumalan sanana videon laittanu.
Aivan naurettavaa kiihkoilua teillä nyt.
Jep. Propagandan perusoppeihin kuuluu laittaa vähän totuuttakin mukaan (taktiikka 5?). Senkö takia sitten katsoisi YouTuben propagandavideoita, ei vitussaEn minä kiihkoile, koetan vaan saada selvää siitä mitä koetat väittää. Kerro nyt edes sitten että mitkä on niitä asioita joissa on se totuuden siemen?
Muutenhan noin voi perustella ihan mitä tahansa ja missä tahansa. Pitäisi katsoa joku propagandavideo, josta olet itsekin sitä mieltä että se on paskaa, mutta katsellaan siltä varalta että siellä voi olla joku tosiasia seassa jossain. Etkö itse ymmärrä mikä tuossa on ihan vinksallaan?
No esim se että Krimin vapauttaminen on aika kaukana. Ukraina on tehnyt vastahyökkäyksiä jääräpäisesti pitääkseen alueistaan kiinni. Tappioita on tullut paljon heillekkin. Varmasti tuollaistakin on tapahtunut.En minä kiihkoile, koetan vaan saada selvää siitä mitä koetat väittää. Kerro nyt edes sitten että mitkä on niitä asioita joissa on se totuuden siemen?
Muutenhan noin voi perustella ihan mitä tahansa ja missä tahansa. Pitäisi katsoa joku propagandavideo, josta olet itsekin sitä mieltä että se on paskaa, mutta katsellaan siltä varalta että siellä voi olla joku tosiasia seassa jossain. Etkö itse ymmärrä mikä tuossa on ihan vinksallaan?