HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Palstan hauskin juttu on minusta se miten tämä yksi tyyppi kirjoittelee noita analyyseja tosissaan ja niistä on tullut vitsi palstalla. Noissa analyyseissä on aina huutonauruhymiöitä likeinä ja Venäjä on jo voittanut sodan on muodostunut meemiksi.
Tämä "yksi tyyppi" on kuin joku putoushahmo. Ja hyvä sellainen. Voittaja-ainesta.

Se on kyllä jännä miten viimeinen kolme vuotta on saanut tämän tietyn ihmistyypin ryömimään ulos koloistaan. Tai en mä tiedä onko ne olleet siellä omassa kuplassaan ja minä sen ulkopuolella, vai onko viimeaikaiset tapahtumat saaneet jotkin ihmiset löytämään sellaisen puolen itsestään. Mutta ei mun ole ennen tarvinnut olla niiden kanssa missään tekemisissä. Nyt sitä ei voi välttää, jos omistaa Internet-yhteyden. Maailma on muuttunut.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä "yksi tyyppi" on kuin joku putoushahmo. Ja hyvä sellainen. Voittaja-ainesta.

Se on kyllä jännä miten viimeinen kolme vuotta on saanut tämän tietyn ihmistyypin ryömimään ulos koloistaan. Tai en mä tiedä onko ne olleet siellä omassa kuplassaan ja minä sen ulkopuolella, vai onko viimeaikaiset tapahtumat saaneet jotkin ihmiset löytämään sellaisen puolen itsestään. Mutta ei mun ole ennen tarvinnut olla niiden kanssa missään tekemisissä. Nyt sitä ei voi välttää, jos omistaa Internet-yhteyden. Maailma on muuttunut.

Itse suhtaudun noihin aika välinpitämättömästi. Enkä jaksa tuhlata aikaani vänkäämiseen. Kannatan mahdollisimman suurta sananvapautta ja jos joku haluaa olla mieltä x aiheesta x niin olkoot. Kumotkoon ne väitteet, jotka jaksavat kaivella lähteiden perään ja argumentoida paremmin.

Ukrainan sodan kohdalla luotan paljon enemmän uutisointiin kuin vaikkapa koronan kohdalla. Väitän että harjoitettu koronapolitiikka aiheutti ison loven luottamukseen osalle jengistä. Lisäksi Venäjä aivan varmasti pyrkii vaikuttamaan tähän keskusteluun ja aiheuttamaan eripuraa.

Toivon että Iranin ja Venäjän mahdollisen sotilaallisen yhteistyön syventymisen aiheuttavan Israelin ottavan aktiivisemman roolin Ukrainan tukena. Iranissa voisi tapahtua tupakointionnettomuuksia esim. drone-tehtaiden ja ohjusten lähettyvillä.
 
Nyt kun on mennyt 9kk sotaa, ja ryssän rahat on todella lopussa niin onkohan maksut keskeytyneet pikkutekijöille tässä mielipidevaikuttamisessa, tuntuu että täältä foorumiltakin on hävinnyt ryssäntrollit kokonaan. Milloinkohan januksen ja backmanin rahoitus loppuu?
 
Nyt kun on mennyt 9kk sotaa, ja ryssän rahat on todella lopussa niin onkohan maksut keskeytyneet pikkutekijöille tässä mielipidevaikuttamisessa, tuntuu että täältä foorumiltakin on hävinnyt ryssäntrollit kokonaan. Milloinkohan januksen ja backmanin rahoitus loppuu?
Jossain luki että Venäjä aikoo ensi vuonna käyttää 30% bruttokansantuotteesta sotateollisuuteen! Eiköhän tuosta janukselle ja backmanillekin liikene rahaa, senverran tärkeitä herroja Venäjän disinformaation levittämisessä.
 
Voiko nuo ryssät olla niin hölmöjä, että lähtee höökimään vielä tässä samalla Kazakstaniin?
Vaikea kyllä uskoa. Kiinakin todennut että tukee Kazakstanin itsenäisyyttä. Mutta jos Kazakstan haluaa tehdä kauppaa EU:n kanssa, niin Putinin silmissä se tarkoittaa että he ovat natseja ja silloin Venäjän tarvitsee tehdä uusi erikoisoperaatio!
 
Jossain luki että Venäjä aikoo ensi vuonna käyttää 30% bruttokansantuotteesta sotateollisuuteen! Eiköhän tuosta janukselle ja backmanillekin liikene rahaa, senverran tärkeitä herroja Venäjän disinformaation levittämisessä.

Tossahan pitää pysähtyä miettimään mikä se Venäjän bruttokansantuote on ensi vuonna? Samaa tasoa kuin Bulgarian vuonna -45, silloinhan prosenttiluku toteutuu jo kun ostaa muutaman vanhan Tokarevin.
 
Viimeksi muokattu:
Kummitätini oli tutustunut Itä-Ukrainasta paenneeseen äitiin ja poikaan. Olivat näyttäneet valokuvia talosta, jonka kellarissa olivat kykkineet viikkotolkulla isovanhempien kanssa. Sitten lähelle oli tippunut pommi aiheuttaen hervottoman kuopan ja rikkonut naapuritaloja. Äiti ja poika päättivät lähteä pois, mutta mummo ja ukki ovat edelleen siellä, kun eivät halunneet jättää taloaan ☹
Nyt poika seuraa netin kautta ukrainalaista kouluopetusta.
 
20221211_220232.jpg

Eliittisotilasta pukkaa etulinjaan.

Elokuun lopussa ulos vankilasta ja syyskuussa sankarikuolema. Montakohan päivää pysyi hengissä?

Lihamylly pyörii.
 
Toi on muuten koominen homma miten ryssät luulee voittaneensa Saksan toisessa maailmansodassa. Onko ne oikeasti niin saatanan tyhmiä etteivät tiedä mitä muualla euroopassa tapahtui samalla. Kaikki jenkkien ryssille antama apu on myös nähtävästi pimitetty näiltä nykyisiltä pölvästeiltä.
 
Tämä "yksi tyyppi" on kuin joku putoushahmo. Ja hyvä sellainen. Voittaja-ainesta.

Se on kyllä jännä miten viimeinen kolme vuotta on saanut tämän tietyn ihmistyypin ryömimään ulos koloistaan. Tai en mä tiedä onko ne olleet siellä omassa kuplassaan ja minä sen ulkopuolella, vai onko viimeaikaiset tapahtumat saaneet jotkin ihmiset löytämään sellaisen puolen itsestään. Mutta ei mun ole ennen tarvinnut olla niiden kanssa missään tekemisissä. Nyt sitä ei voi välttää, jos omistaa Internet-yhteyden. Maailma on muuttunut.

Ähh samat tyypit oli aikasemmin suomi-maidanissa riekkumassa kännissä Marco de Witsauksen kanssa. Sitä samaa MV-lehteä ne on lukeneet jo 8vuotta ja tehneet kaikki kotkotukset mitä siellä on käsketty tehä. Jos MV-lehdessä lukis, että nyt jokainen hyppää kaivoon pääedellä, niin tuolla olis pari-kolmesataa suomalaista kaivossa niin, että tossut näkyis vaan.
 
Toi on muuten koominen homma miten ryssät luulee voittaneensa Saksan toisessa maailmansodassa. Onko ne oikeasti niin saatanan tyhmiä etteivät tiedä mitä muualla euroopassa tapahtui samalla. Kaikki jenkkien ryssille antama apu on myös nähtävästi pimitetty näiltä nykyisiltä pölvästeiltä.

Ja unohtavat tehokkaasti, kuinka Baltian ja Itä-Euroopan maat eivät suinkaan riemuiten ja vapaaehtoisesti liittyneet osaksi Neuvostoliiton ihanuutta, vaan näissä miehitetyissä ja alistetuissa maissa tapahtui kansanmurhaa ja väkivaltaista painostusta ja puhdistusta vuosikymmenten ajan.

Eihän siellä edelleenkään myönnetä myöskään Stalinin ajan omaan kansaan kohdistettua massamurhaa. Asiaa sai hieman pöyhiä heti NL:n romahduksen jälkeen, mutta putinismin aikakaudella ollaan palattu hyssyttelyyn.

Keskivertovenäläinen on maaorjien jälkeläinen. Kun tsaari käskee, niin silloin totellaan eikä kysellä.
 
On se vaan paska maa. Silti tälle sakille riittää tälläkin foorumilla muutama ymmärtäjä.



View: https://twitter.com/ntonaltntak/status/1601563168643244033?t=eiUZGFmnx00ZSGIdomyt6g&s=19

Vai että superior people. Eikö siinä tajua ristiriitaa, että silti paskoo takapihan vajaan maassa, jossa kutakuinkin kaikki on päin persettä?

No tietysti asiaa selittää se, että 80% ei ole ulkomailla käynytkään. Pitää tosiaan olla ihan aidosti tyhmä tai mieleltään järkkynyt, jos joku suomessa asuva vielä noin ajattelee.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom