HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Mikä se kokonaiskuva on?
Se että venäjällä selvät intressit mitä se suojelee eli naton laajeneminen tuonne pääsyynä. Se on päivänselvää mistä ei juuri puhuta mitään.
Etkö sä nyt edes katsonut sitä putlerin puhetta asiasta minkä linkkasin. Sehän sanoo tuon kärkeen siinä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei minua kiinnosta putinin propagandavideo. Selitä sinä, miksi tässä on yritettävä ymmärtää häntä? Täytyyhän sun nyt kyetä edes siihen kun näet kerran kokonaiskuvan?
 
Ei minua kiinnosta putinin propagandavideo. Selitä sinä, miksi tässä on yritettävä ymmärtää häntä? Täytyyhän sun nyt kyetä edes siihen kun näet kerran kokonaiskuvan?
Mähän juuri kerroin. Etkö osaa lukea?
En lähde kehävääntöön jos kerroin aivan selvästi motiivin tähän touhuun. Jos et sitä käsitä kun kerron naton laajenemisen olevan uhka venäjälle niin en voi auttaa sinua. Tuon ne sanoo itsekin suoraan. Toki ukrainassa on paljon muitakin ongelmia, mutta tuo on pääsyynä selvästi.
 
En usko naton olevan syynä, sitä on vain hyvä käyttää syynä.

Tämähän on vain spekulointia nyt

 
Ihan sama vaikka olisi kolmekin puolta, mutta hyökkäämistä itsenäiseen valtioon on ihan turha yrittää selitellä parhain päin.
Miten tää menee aina jenkeillä sitten hurraa huudoilla? Tämä tekopyhyys on käsittämätöntä.

En minä venäjää kannata tai edes jenkkejä tai paska EU:ta.
Minä havainnoin mitä tapahtuu tässä suurvalta pelissä ja suorastaan vituttaa miten media riepoo teitä.
 
Piti mennä sitten katsomaan salkun tilaa vaikka lupasin itselleni, että en pilaa talvilomaa katsomalla. 15 vuotta menestyksekästä sijoittamista takana ja tähänkö se nyt loppuu. Ei voi olla todellista.
Varmaan tosi moni osake nyt alhaalla, paitsi aseteollisuus.. Katse taas 10 vuoden päähän, nyt ei ainakaan paniikkimyyntihousuissa kannata mennä!
 
Mähän juuri kerroin. Etkö osaa lukea?
En lähde kehävääntöön jos kerroin aivan selvästi motiivin tähän touhuun. Jos et sitä käsitä kun kerron naton laajenemisen olevan uhka venäjälle niin en voi auttaa sinua. Tuon ne sanoo itsekin suoraan. Toki ukrainassa on paljon muitakin ongelmia, mutta tuo on pääsyynä selvästi.
Ukraina ei edelleenkään ollut pääsemässä Natoon.
 
Koitetaas nyt pitää se korona pois ja lopetetaan toisten kirjoittelijoiden jatkuva maalaaminen siksi ja täksi. Hirveen vaikee siivota tätä ja olis kiva että täällä olis sodasta infoa, eikä tappelua kuka on lammas ja kuka putinisti jne.
 
Back
Ylös Bottom