HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Välillä tuntuu Roopeli et luulet tietäväsi kaiken ja olevas kaikessa oikeassa. Sä et tunne mua etkä voi tietää mitä tiedän ja en tiedä jne. Eli diktaattori ja demokratia maillakaan ei mitään eroa sun mielestä?? Kerrohan roopeli mitä tässä sun mielestä tapahtuu?? Mikä on totuus?
Voi olla että kukaan ei oikeasti tiedä totuutta, et myös sinäkään.
En minä tiedäkään totuutta, mutta aikuisten vitun oikeasti jos luulet tämän olevan vain yhden ukon tekeleitä niin kaiva pää sieltä. Tuo olisi tapettu aikoja sitten omien puolesta jos puoletkaan median väittämistä pitäisi paikkansa. Tossa on isompi pumppu vetämässä tätä touhua ja näet tästä pumpusta Putinin ja media tarttuu vain häneen koska helpompi luoda materiaalia hullusta ukosta joka vaan on hullu koska no se vaan on niin vitun hullu ja hullu.

Näet varmaan mitä tarkoitan?
 
Juu se on aina valtamediassa hyväksyttyä hyvä asia hyökkäs jenkit minne vaan, mutta auta perkele kun Venäjä ,sillon on piru irti. Jenkkien vika täysin esim koko arabikevät, tekemällä tehty juttu, saadaa eurooppaan vähä karvarannetta sekoittamaan soppaa
Mitenkäs meni aikanaan jenkkien hyökkäys Irakiin massatuhoaseiden vuoksi, joita ei sitten lopulta löytynytkään? Helvetillinen haloohan siitä nousi jo etukäteenkin, mutta jos muisti on valikoiva, niin saattaahan tällaiset unohtua.
 
Mitenkäs meni aikanaan jenkkien hyökkäys Irakiin massatuhoaseiden vuoksi, joita ei sitten lopulta löytynytkään? Helvetillinen haloohan siitä nousi jo etukäteenkin, mutta jos muisti on valikoiva, niin saattaahan tällaiset unohtua.
Mutta löytyi olikoha se jotai hermokaasua jos oikeen muistan, ihan itse jenkkien viemänä, ja Saddamia kovasti syytettii.

Kyllä siinä olet oikeassa jopa media tarttui tuohon.
 
En minä tiedäkään totuutta, mutta aikuisten vitun oikeasti jos luulet tämän olevan vain yhden ukon tekeleitä niin kaiva pää sieltä. Tuo olisi tapettu aikoja sitten omien puolesta jos puoletkaan median väittämistä pitäisi paikkansa. Tossa on isompi pumppu vetämässä tätä touhua ja näet tästä pumpusta Putinin ja media tarttuu vain häneen koska helpompi luoda materiaalia hullusta ukosta joka vaan on hullu koska no se vaan on niin vitun hullu ja hullu.

Näet varmaan mitä tarkoitan?

En minä tiedäkään totuutta, mutta aikuisten vitun oikeasti jos luulet tämän olevan vain yhden ukon tekeleitä niin kaiva pää sieltä. Tuo olisi tapettu aikoja sitten omien puolesta jos puoletkaan median väittämistä pitäisi paikkansa. Tossa on isompi pumppu vetämässä tätä touhua ja näet tästä pumpusta Putinin ja media tarttuu vain häneen koska helpompi luoda materiaalia hullusta ukosta joka vaan on hullu koska no se vaan on niin vitun hullu ja hullu.

Näet varmaan mitä tarkoitan?
Netissä kirjoittelu on siitä huono , että se hidasta ja vaikea kertoa nopeasti ja ytimekkäästi tärkeistä aiheista mitä tietää tai luulee tietävänsä asiasta. Tulisi monta sivua tekstiä jos alkaisin kertomaan kaiken aiheesta minun näkökulmasta. Ja olen samaa mieltä ettei pelkkä putin vedä naruista.
 
Mitenkäs meni aikanaan jenkkien hyökkäys Irakiin massatuhoaseiden vuoksi, joita ei sitten lopulta löytynytkään? Helvetillinen haloohan siitä nousi jo etukäteenkin, mutta jos muisti on valikoiva, niin saattaahan tällaiset unohtua.
Hyvin sinne mentiin ja koko juttu unohtui sitten vaikka selvis että eihän tääl mitään massatuhoa ollu.
No öljyä löyty senkin edestä lol ja freedom ja semmosta.

Saatiin viime freedomista kans kivasti ongelmia tänne
 
Mutta löytyi olikoha se jotai hermokaasua jos oikeen muistan, ihan itse jenkkien viemänä, ja Saddamia kovasti syytettii.

Kyllä siinä olet oikeassa jopa media tarttui tuohon.
Saattoihan siinä lopulta niinkin käydä, mutta aikamoisen kasan paskaa niskaansa jenkit tästä episodista saivat - siitäkin huolimatta, että vastapuolella oli sen aikainen "suurin pahis".
 
Saattoihan siinä lopulta niinkin käydä, mutta aikamoisen kasan paskaa niskaansa jenkit tästä episodista saivat - siitäkin huolimatta, että vastapuolella oli sen aikainen "suurin pahis".
Mitäs paskaa ne siitä sai nyt niskaan? Oliko kovat pakotteet jne? Kuitenkin vedettii valtio lähes parkkipaikaksi.
 
Putinia ei voisi vähempää kiinnostaa kasvojen menetys ulkomailla. Kotimaassa kasvojen säilyttämiseen riittää pelkkä auktoriteettiasema ja vahvuuden osoittaminen. Sama nähdään lähes jokaisessa länsimaassa, suurin osa ihmisistä aina jumaloi ja palvoo johtajia ihan sama kuinka idiootti johtaja on kyseessä. Näin yksinkertainen on ihmisapinalaji.
No joskus kai sotimalla ja valloittamalla johtajasta on tullut suuri sankari, mutta nykymaailmassa käy vähän päinvastoin. Hieman on jo nähtävissä sitä, että ei ne kasvot siellä kotimaassakaan kauaa säily vaikka miten propagandakoneisto pyörii. Mutta nähtäväksi jää.
 
Hyvin sinne mentiin ja koko juttu unohtui sitten vaikka selvis että eihän tääl mitään massatuhoa ollu.
No öljyä löyty senkin edestä lol ja freedom ja semmosta.

Saatiin viime freedomista kans kivasti ongelmia tänne
Se että jenkit on tunaroinu ei anna ryssille oikeutta samaan. EI sitä kukaan ole unohtanu. Sinä nyt vaan tapasi mukaan vouhotat.
 
Back
Ylös Bottom