HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Oisko Möykkysellä tietoa tästä?
Ikävä kyllä entinen eukkoni ei ole enää puheväleissä Venäjällä asuvien kavereidensa kanssa. Se on kyllä harmi, koska sieltä sai aina tosi mielenkiintoista sisäpiirin tietoa tilanteiden ja tunnelmien muuttumisesta. Sellaista tietoa nimenomaan, mistä mediassa ei juuri yhtään tai ollenkaan uutisoitu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ikävä kyllä entinen eukkoni ei ole enää puheväleissä Venäjällä asuvien kavereidensa kanssa. Se on kyllä harmi, koska sieltä sai aina tosi mielenkiintoista sisäpiirin tietoa tilanteiden ja tunnelmien muuttumisesta. Sellaista tietoa nimenomaan, mistä mediassa ei juuri yhtään tai ollenkaan uutisoitu.
Miksei hän enää ole puheväleissä?
Mä tunnen kuin tämä sun ex-eukkosi olisi jo osa meidän Pakkis-perhettä, voidaanko me antaa hänelle jokin nimi? Millä nimellä hän esiintyy sitten kärsimysten aikoja käsittelevässä kirjassaan?
Onkohan siinä oma lukunsa sille hyttys-koitokselle..

Sun tarinasi eksän toilailuista on ollut sellainen pieni, tarvittava huumoripläjäys tässä kamaluudessa. Toivottavasti pidät meidät kartalla siitä miten hän voi.
 
En minä verrannut Ukrainaa ja Afkanistania 1:1 vähän luetun ymmärtämistä kehiin.

Mitään naton suunnittelua/johtamista en nostais jalustalle. Irak, Afkanistan, Libya, Iran, P-K, Syyria loputon lista tunarointia. Siellä diktaattorit säätää ydinaseitaan valmiiksi ja monin paikoin se hallinta menny. Liittolaisia myyty(kurdit).
Veikkaan, että tiedustelutieto on aika keskeinen osa Naton tuomasta jeesistä. Jos ei Naton suunnittelua/johtamista pidä minään, niin nuo tiedustelukeinot taitavat olla parasta mitä löytyy. Ja se on valtava apu.
 
Veikkaan, että tiedustelutieto on aika keskeinen osa Naton tuomasta jeesistä. Jos ei Naton suunnittelua/johtamista pidä minään, niin nuo tiedustelukeinot taitavat olla parasta mitä löytyy. Ja se on valtava apu.

Itse kans luulen, että melko tarkkaan tiedetään Venäjän liikkeet. Ei varmasti kauheasti ns. yllätyksiä tapahdu. Tämä varmasti yksi syy miksi Ukraina on pystynyt pistämään näin hyvin vastaan. Varmasti myös Venäjä tietää paljon Ukrainan liikkeistä, mutta jotenkin uskon, että tämä on yksi asioista joissa Ukrainalla on etu.
 
Screenshot_20220830-161509_Twitter~2.jpg
 
En minä verrannut Ukrainaa ja Afkanistania 1:1 vähän luetun ymmärtämistä kehiin.

Mitään naton suunnittelua/johtamista en nostais jalustalle. Irak, Afkanistan, Libya, Iran, P-K, Syyria loputon lista tunarointia. Siellä diktaattorit säätää ydinaseitaan valmiiksi ja monin paikoin se hallinta menny. Liittolaisia myyty(kurdit).
Sotilaallisesti Afganistanin sodan alku, Irak 2003, Balkan 1998 olivat todella hienosti suoritettu. Noista Balkan taitaa olla ainut todellinen NATO operaatio. Vaikea kuitenkin saada muutosta aikaiseksi jos se mitä menet kukistamaan on sinua vastaan ja se mitä menet auttamaan on sinua vastaan!
 
Sotilaallisesti Afganistanin sodan alku, Irak 2003, Balkan 1998 olivat todella hienosti suoritettu. Noista Balkan taitaa olla ainut todellinen NATO operaatio. Vaikea kuitenkin saada muutosta aikaiseksi jos se mitä menet kukistamaan on sinua vastaan ja se mitä menet auttamaan on sinua vastaan!
Oon samaa mieltä. Eikös tuo vihollisten eturintama kaikissa tapauksissa neutraloitu melko nopeasti ja vaivattomasti. Ongelmaksi jäi sissisotaa käyvät "kapinalliset" ja heikko taistelumoraali "vieraan maan omissa".
 
Miksei hän enää ole puheväleissä?
Mä tunnen kuin tämä sun ex-eukkosi olisi jo osa meidän Pakkis-perhettä, voidaanko me antaa hänelle jokin nimi? Millä nimellä hän esiintyy sitten kärsimysten aikoja käsittelevässä kirjassaan?
Onkohan siinä oma lukunsa sille hyttys-koitokselle..

Sun tarinasi eksän toilailuista on ollut sellainen pieni, tarvittava huumoripläjäys tässä kamaluudessa. Toivottavasti pidät meidät kartalla siitä miten hän voi.
Kavereista on tullut kuulemma sodan kannattajia, joka on aiheuttanut välirikon. Aika outoa, että kaikista kavereista on tullut aivan yhtäkkiä tuollaisia mutta uskottavahan se on. Syy ei ainakaan voi olla hänen tekemisissään tai sanomisissaan, koska hänhän on pelkästään hurmaava 24/7. Nyt näyttää kyllä siltä, että tästä evakkoretkestä tulee todella pitkä mutta minkäs teet.

Palataan noihin muihin tärkeisiin kysymyksiin illan kuhnassa. Nyt kiirus.
 
Voi olla myös, että venakon kaverit on tulleet katkeriksi, kun ovat kuulleet siitä miten lihaksikas ja komea suomalainen miljonääri mies venakolla on ja miten mies palvelee venakkoa ja miten venakon ei tarvitse laittaa edes itse saunaan puita, vaan mies tekee senkin hänen puolestaan. 😀
 
Voi olla myös, että venakon kaverit on tulleet katkeriksi, kun ovat kuulleet siitä miten lihaksikas ja komea suomalainen miljonääri mies venakolla on ja miten mies palvelee venakkoa ja miten venakon ei tarvitse laittaa edes itse saunaan puita, vaan mies tekee senkin hänen puolestaan. 😀
Tästä totuudesta pidän selvästi eniten. Lukitaan tämä.

Mutta ihan vakavasti puhuen niin helposti saattaa saada kuvan, että olen jotenkin tossun alla mutta siitä ei missään nimessä ole kyse vaan olen edelleen talon päätösvaltainen isäntä. Kyse on vain siitä, että kun ei lähde silittämään vastakarvaan vaan myötäilee sopivasti mutta harkiten niin sitä selviää itse silloin 200 kertaa helpommalla ja säästää hermoja 500-kertaisesti. Ei kannata väkisin hakea yhteenottoja jos on keinot välttää ne.
 
Voi olla myös, että venakon kaverit on tulleet katkeriksi, kun ovat kuulleet siitä miten lihaksikas ja komea suomalainen miljonääri mies venakolla on ja miten mies palvelee venakkoa ja miten venakon ei tarvitse laittaa edes itse saunaan puita, vaan mies tekee senkin hänen puolestaan. 😀
Minä aloin tuon saunatarinan jälkeen tykkäämään möykkysen kotiryssästä. Tuli siitä jotenkin mieleen lapinlahden lintujen vittuilupuhelin -sketsi, mies maksaa siitä että saa kunnon vittuilua 😁 Möykkynen todennäköisesti maksaa enemmän kuin sketsissä ja saa näin ollen vastineeksi myös rankempaa vittuilua.
 
Miksei hän enää ole puheväleissä?
Mä tunnen kuin tämä sun ex-eukkosi olisi jo osa meidän Pakkis-perhettä, voidaanko me antaa hänelle jokin nimi? Millä nimellä hän esiintyy sitten kärsimysten aikoja käsittelevässä kirjassaan?
Onkohan siinä oma lukunsa sille hyttys-koitokselle..

Sun tarinasi eksän toilailuista on ollut sellainen pieni, tarvittava huumoripläjäys tässä kamaluudessa. Toivottavasti pidät meidät kartalla siitä miten hän voi.

Mä fanitan ihan täysillä tätä djevushkaa! Uskomaton pokka ja taito perseillä tyylikkäästi ja porskuttaa eteenpäin. Vaatii itsetuntoa ja uskoa siihen, että todella ansaitsee ja ON OIKEUTETTU nykyiseen ylläpitoon ihan vain koska on.
 
Mä fanitan ihan täysillä tätä djevushkaa! Uskomaton pokka ja taito perseillä tyylikkäästi ja porskuttaa eteenpäin. Vaatii itsetuntoa ja uskoa siihen, että todella ansaitsee ja ON OIKEUTETTU nykyiseen ylläpitoon ihan vain koska on.
Heh, joo, enkä minäkään hermostu noista diivailuista tai prinsessa-syndroomista, nehän on vaan koomisia. Mutta sitten on se toinen paljon synkempi puoli, johon ei kenenkään normaalin ihmisen huumori enää riitä ja jota en viitsi edes avata enempää. Minulla on lehmän hermot ja paksu nahka mutta silti se saa verenpaineet tappiin ja sykkeet rajoittimelle. Eikä sitä voi selittää myökään sillä, että no se nyt on vaan venäläistä temperamenttia. Jotain persoonallisuushäiriötä sen täytyy olla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom