HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Jaa a, taisi tuo nykyinen hallitus olla melkoisen nato vastainen alunperin? Sitten kansan valtava NATO kannatus muutti kantaa. Eli eikö tässä nyt kansa tehnyt töitä, että päästiin natoon eikä päinvastoin.
2014 siellä tapahtui vallankaappaus,sen jälkeen tuo lähti liikkeelle.Tuolta löytyy kyllä ihan suoraa puhetta siitä miten miten usa/cia sai omat tyypit johtoon.
Jos katot uudestaan tuo pätkän missä Biden puhuu niin se kertoo jotain siitä miten itsenäinen valtio Ukraina oli/on.
Mä oon tätä sotaa vastaan ja toivon että se loppuu mahdollisimman pian mutta eikö se ole aika selvää että Venäjää provosoitii ainakin vähän?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa a, taisi tuo nykyinen hallitus olla melkoisen nato vastainen alunperin? Sitten kansan valtava NATO kannatus muutti kantaa. Eli eikö tässä nyt kansa tehnyt töitä, että päästiin natoon eikä päinvastoin.

Ei ole Suomi ollut puoluueton valtio, ei hetkeäkään.
Missäs vaiheessa kansalta kysyttiin??

Suomessahan gallubeja ei koskaan väärennetä
 
2014 siellä tapahtui vallankaappaus,sen jälkeen tuo lähti liikkeelle.Tuolta löytyy kyllä ihan suoraa puhetta siitä miten miten usa/cia sai omat tyypit johtoon.
Jos katot uudestaan tuo pätkän missä Biden puhuu niin se kertoo jotain siitä miten itsenäinen valtio Ukraina oli/on.
Mä oon tätä sotaa vastaan ja toivon että se loppuu mahdollisimman pian mutta eikö se ole aika selvää että Venäjää provosoitii ainakin vähän?

Puhuin Suomen tilanteesta, miten tämä siihen liittyy? Tuolta noin, siis tuolta löytyy myös sellaista puhetta, että Suomen johtoonkin on ujutettu cia/Biden/NosaCostran/siionistien tyypit.
 
Nyt en osoita ketään sormella, mutta te jotka vielä luette mvlehteä, lopettakaa se! Kerran paljastui jo että rahoitus tulee kremlistä, niin pätee vanha sanonta "sen lauluja laulat kenen leipää syöt"!

Alleviivataan vielä että sieltä tulleet uutiset on tehty vain ja ainoastaan pönkittämään Venäjän propagandaa! Yllättäen se lehti ilmaantui 2014 ja alkoi tuuttaamaan pihalle alusta asti propagandaa, ja nythän jokainen tietää miksi.
 
Jonkinlaista vaikuttamista varmaankin on mutta en pysty tarkentamaan.

Mää tiedän yhden sivun josta äskön mainitsin, sieltä kyllä löytyy tarkennuksia sille väitteelle, että Suomen johdossa on noita tyyppejä. Siis jos uskoa haluaa, jokainen tietää mistä rahoitus tulee kyseiselle julkaisulle.
 
Paljonkohan hersonin alueella väärällä puolella jokea on vielä siviilejä? Mitenköhän niiden huolto nyt kun sillat poikki. Örkit varmaan laskee tän valttikortin varaan. Tiukassa paikassa voivat vaatia Ukrainalta että saavat vetäytyä joen yli rauhassa. Mikäli ei onnistu kärsii siellä vielä olevat siviilit seurauksista.
 

Mää tiedän yhden sivun josta äskön mainitsin, sieltä kyllä löytyy tarkennuksia sille väitteelle, että Suomen johdossa on noita tyyppejä. Siis jos uskoa haluaa, jokainen tietää mistä rahoitus tulee kyseiselle julkaisulle.

Se on esim jännä ilmiö että meidän politikot saa pestin päätteeks aina duunipaikan jostain euroopan pankista.
 
Mä oon tätä sotaa vastaan ja toivon että se loppuu mahdollisimman pian mutta eikö se ole aika selvää että Venäjää provosoitii ainakin vähän?
Voi äiti taas tätä 🤦 "Venäjää provosoitiin ainakin vähän"

Ei se nyt vittu sentään ole peruste täysimittaisen hyökkäyssodan ja lukemattomien sotarikoksien käynnistämiseen.
 
Jos vapaan maailman johtaja sanoo sen suoraan päin naamaa eikä se siltikään rekisteröidy niin tuskin mikään muukaan sitten.
Joo, olen varsin tietoinen, että Biden yritti ottaa gloriat tästä itselleen. Mutta sitähän tuossa videossasi ei (tietenkään) kerrottu miten se syyttäjä olisi voinut tutkia Hunterin tekemisiä, kun ei Hunter edes ollut Burisman palkkalistoilla silloin vielä?
 
Aina vain sakeampia nämä putinistien väitteet.

Ainoa paikka minkä mukaan Suomen kansa ei olisi ollut natoon liittymisen kannalla on, niin yllätys yllätys, ryssän rahalla pyörivä ******* jonka päätoimittaja avoimesti veljeilee ryssän kanssa ja asuu donetskissa vai missä vitussa olikaan. Voidaan siis sanoa että lehti pyörii ryssän rahalla, julkaistaa ryssänmaalta ja ainoa suomalainen asia siellä on suomenkieli. Uutiset ovat erittäin suomalais vastaisia, fennofoobisia.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom