HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Kysymys oli että onko Ukrainalla bilogisia tai kemiallisia aseita.Kai se oli sitten huolissaan että joku elintarvikkeiden testaus labra jää venäläisille.
Jos siinä ei ollut mitään niin miksi niitä oli kiire evakuoida?
Venäläiset on julkaissut materiaalia siitä mitä ne on löytänyt mutta niitä ei kannata edes lukea koska ne on automaattisesti valetta eikö niin?
Venäjä on myös julkaissut että Ukrainalaiset on natseja, ja että ne on supermutantteja ja että siellä on ydinaseita, sä ilmeisesti uskot ihan kaiken mitä Ryssät julkaisevat, julkaisivat myös että Suomi uhkailee niitä ydinsodalla, mä en nyt tiedä oikein miten mä voisin tollaselle perunalle sen kertoa että ne Ryssät valehtelee, koska jos sitä ei ole vielä ymmärtänyt, niin ei mun kyvyt riitä siihen että saisi tuollaisen asian taottua jonkun päähän ilman vasaraa, ja vasaralla tehtynä se on laitonta. Sinä ja toi Putkostrolli ootte ihan samanlaisia idiootteja jotka eivät ymmärrä realiteetteja ja menette täysin Ryssän vietävänä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ilmeisesti laskelmat perustuivat siihen, mitä Suomen uudelleenrakentaminen tulisi maksamaan kun Venäjä, kostoksi nato-jäsenyydestä, pommittaa koko Suomen maan tasalle. Ihan sanattomaksi vetää tällainen argumentoinnin taso - tai oikeastaan sen täydellinen puute.
Oli levelin tietäjät käynyt vuodessa -97 ja ymmärtäneet asian vähän ehkä väärin, tai sitten oli vain tarkoitus johdattaa joitain valtamediakriitikkoja harhaan.

Levelin lähteenä oli siis tämä artikkeli
 
Oli levelin tietäjät käynyt vuodessa -97 ja ymmärtäneet asian vähän ehkä väärin, tai sitten oli vain tarkoitus johdattaa joitain valtamediakriitikkoja harhaan.

Levelin lähteenä oli siis tämä artikkeli
Ei voi kuin taas kerran ihmetellä näiden valtamediakriitikoiden loputonta tyhmyyttä. Ennen tämmöiset ölisivät perunakellarissa tai korkeintaan Unionin baarissa, mutta netin myötä pääsevät sitten esittelemään älynlahjojaan koko maailmalle 🤦
 
20220726_210127.jpg
 
Siinä tapauksessa meidän pitää repiä kaikki mahdollinen ja pistää se sinne lihamyllyyn.Lahjota vaikka sun auto ja omaisuus sinne ja mene vapaa ehtoiseksi,sun kämpän sä voit jättää pakolaisille.
Annetaan meidän hornetit ja leopardit sinne?Tai jos siellä taistellaa Suomen puolesta niin eikö meidän pitäis kutsua reservit palvelukseen ja mobilisoida armeeja?Jos Ukrainan ja Suomen kohtalo on noin kiinni toisissaan niin meidän pitää unohtaa diplomatia ja toimia välittömästi kaikella mitä meillä on.
Zelensky sotii meidän puolesta!

Tai entä jos vaan pidettäis huoli omista asioista ja ihmisistä?

No juuri meidän ei kannata ainakaan omaa puolustusta heikentää, mutta tietysti lähettää kaikkea mitä pystyy. Venäjä nyt sattuu olemaan meidän ainut vihollinen ja sen heikentyminen hyödyttää meitäkin. Ei meidän kannata Venäjän puolelle kääntyä niin kuin sinä haluaisit. Se ei kyllä toimisi.

Eikös hallitus ihan hyviä päätöksiä ole juuri tehnytkin? Vasta jätettiin natohakemus ja omakin puolustuskalusto on ajantasalla. Eikös tuo ole aivan perusta miten omista kansalaisista pidetään huoli? Kaikki muu tulee sen jälkeen.
 
Geopoliittisesti Venäjä ei halua nato kalustoa rajalleen ja on koittanut neuvotella siitä useaan kertaan.Mediassa ei unohdeta moralismia ja tunteisiin vetoamista hetkeksikään.Siellä väitetään jatkuvasti että venäläiset tuhoaa lastentarhoja ja kouluja risteily ohjuksilla,sen uskoo jos tahtoo.Esim vähän aikaa sitten venäläiset iski erääseen ilmavoimien upseerikerhoon ratkaisevalla hetkellä ja mediassa kerrotaan miten ne tuhos taas jonkun lastentarhan mutta unohtaa mainita että se upseerikerho oli se kohde joka tuhoutui ja valitettavasti sivullisia myös kuoli joten uutinen kuuluu "venäjä tapommittaa lastentarhoja risteily ohjuksilla".
Jos totuus kiinnostaa niin kannattaa etsiä sitä useista eri lähteistä.
Tuosta on ihan faktaakin että venäjän ilmaiskuista vain 10% on osunut sotilaskohteisiin. Loput muualle. Ovat ihan tarkoituksella tuhonneet kouluja, kirjastoja, sairaaloita ym. Sotilaskohteita tuhoamalla eivät voi saavuttaa tavoitetta tuhota Ukrainaa ja sen kulttuuria. Siihen kuuluu myös kaiken Ukrainaan liittyvän tuhoaminen. Samaan tapaan kuin ennenkin ryssällä ollut tapana.
 
Venäjä on myös julkaissut että Ukrainalaiset on natseja, ja että ne on supermutantteja ja että siellä on ydinaseita, sä ilmeisesti uskot ihan kaiken mitä Ryssät julkaisevat, julkaisivat myös että Suomi uhkailee niitä ydinsodalla, mä en nyt tiedä oikein miten mä voisin tollaselle perunalle sen kertoa että ne Ryssät valehtelee, koska jos sitä ei ole vielä ymmärtänyt, niin ei mun kyvyt riitä siihen että saisi tuollaisen asian taottua jonkun päähän ilman vasaraa, ja vasaralla tehtynä se on laitonta. Sinä ja toi Putkostrolli ootte ihan samanlaisia idiootteja jotka eivät ymmärrä realiteetteja ja menette täysin Ryssän vietävänä.
Taasko se itkee Putkoosesta 🤣 vaihda nyt levyä jo

Mä en Oskari puntti tunne mutta uskon että se on ihan normi jamppa ja sillä mielipide joka sua taas tuntuu häiritsevän kun ei sovi sun agendaa
 
Tuosta on ihan faktaakin että venäjän ilmaiskuista vain 10% on osunut sotilaskohteisiin. Loput muualle. Ovat ihan tarkoituksella tuhonneet kouluja, kirjastoja, sairaaloita ym. Sotilaskohteita tuhoamalla eivät voi saavuttaa tavoitetta tuhota Ukrainaa ja sen kulttuuria. Siihen kuuluu myös kaiken Ukrainaan liittyvän tuhoaminen. Samaan tapaan kuin ennenkin ryssällä ollut tapana.
Miks ihmeessä ne tuhlais ammuksia turhuuteen, sillä tuskin sotaa voitetaan että ammutaan tahallaan ohi?

Valitettavasti ryssä lanais Ukrainan maan tasalle nii halutessaan jos ei mistään piitata
 
Suomeen tulleet ukrainalaiset ovat naisia ja lapsia jotka ovat tulleet sodan keskeltä. Heille voi antaa mielellään karkkirahaa ja ilmaiset junaliput. Onko tuossa jotain väärää vai?
Kyllä siellä alkaa olla nuoria ja keski ikäisiä miehiä jo enemmissä määrin mukana.Jos me ollaa Ukrainan puolella niin eikö meidän pitäis tarkistaa onko ne välttänyt liikekannalle panon laittomasti?
 
Venäjä on myös julkaissut että Ukrainalaiset on natseja, ja että ne on supermutantteja ja että siellä on ydinaseita, sä ilmeisesti uskot ihan kaiken mitä Ryssät julkaisevat, julkaisivat myös että Suomi uhkailee niitä ydinsodalla, mä en nyt tiedä oikein miten mä voisin tollaselle perunalle sen kertoa että ne Ryssät valehtelee, koska jos sitä ei ole vielä ymmärtänyt, niin ei mun kyvyt riitä siihen että saisi tuollaisen asian taottua jonkun päähän ilman vasaraa, ja vasaralla tehtynä se on laitonta. Sinä ja toi Putkostrolli ootte ihan samanlaisia idiootteja jotka eivät ymmärrä realiteetteja ja menette täysin Ryssän vietävänä.
En usko.Aina jos uutta tietoa tulee niin olen valmis vaihtamaan mielipidettäni.Mun mielestä meidän on typerää uhrata meidän kansantalous euroopan korruptunoituneen valtion sodan takia.WW2 aikana meidän oli käytännössä pakko liittoutua Saksan kanssa ja antaa niden joukkojen hyökätä tätä kautta Venäjälle,nyt mä en näe samaa pakko sillä Venäjä ei ole yhtä vahva kuin silloin ja on jo nyt sidottu Syyriaan ja Ukrainaan.Nyt se etsii vihollisten sijasta liittolaisia tai edes neutraaleja valtioita.Nuo pakotteet ja vihreät siirtymät yms järsii meidän taloutta aika huolella.Jos Venäjä ajetaan lopullisesti umpikujaan niin ne saattaa tuhota kaikki nato tukikohdat ydinaseilla.
 
Venäjä on myös julkaissut että Ukrainalaiset on natseja, ja että ne on supermutantteja ja että siellä on ydinaseita, sä ilmeisesti uskot ihan kaiken mitä Ryssät julkaisevat, julkaisivat myös että Suomi uhkailee niitä ydinsodalla, mä en nyt tiedä oikein miten mä voisin tollaselle perunalle sen kertoa että ne Ryssät valehtelee, koska jos sitä ei ole vielä ymmärtänyt, niin ei mun kyvyt riitä siihen että saisi tuollaisen asian taottua jonkun päähän ilman vasaraa, ja vasaralla tehtynä se on laitonta. Sinä ja toi Putkostrolli ootte ihan samanlaisia idiootteja jotka eivät ymmärrä realiteetteja ja menette täysin Ryssän vietävänä.

Näiden putinistien ja muutenkin Venäjän kohdalla kannattaa muistaa se Karin luento ja se taktinen valehtelu. Tuolla valehtelulla yritetään keksiä oikeutusta Venäjän toimille Ukrainassa. Tuo valehtelu kertoo myös tahattomasti siitä miten sota oikeasti menee Venäjän puolelta. Kun tulee näitä juttuja miten Venäjä perääntyi itse taktisena liikkeenä länsi-ukrainasta ja miten Venäjä sotii koko Natoa vastaan ja miten siellä on ukrainalaisia supermutantteja sotimassa jne. niin tiedetään sodan menevän huonosti.
 
Mä en menisi Turtiaisen kanssa edes nakkikioskille. Kertoo aika paljon että osa Valta Kuuluu Kremlille-puolueen jengistä lähti vetämään ja perusti uuden viritelmän kun Anon loistelias johtamistyyli ei miellyttänyt. Turtiainen vaikuttaa tyypiltä, joka riitaantuu tasaisin väliajoin oman pelikuvansa kanssa.

Kannatan noita viisumirajoituksia. Pitää tehdä selväksi että emme hyväksy puten sotaa Ukrainassa ja siitä on seurauksia kaikille, ei vain päättävissä asemissa oleville.
Siis se mies on vaan tyhmä. Osaa ajatella juuri sen verran, että saa huudettua oikeanlaisia asioita lietsoakseen muita typeryksiä mukaan. Aivan kelvoton mihinkään johtavaan rooliin, saatika päättäjäksi. Suorittavaan työhön varmasti hyvä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom