HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitähän venäläiset selittää sitten syyksi kun tulee pahasti takkiin hersonin alueella? Varmaan jo alienit auttanu mutantti ukrainalaisia...

Kunnon tykistökeskitykset ensin ryssän niskaan ja sitten Puolan lahjottamilla tankeilla kunnon kiila jossa eristetään ne siitä patosillasta.
 

Saisko tuosta jutun vaikka iltalehteen?
Tai Sanna vois käydä paikanpäällä ja kuva sen ilmeestä niinkuin siellä joukkohaudalla?
Maanpetturi rotta Marin olis jo tuomitsemassa jos olisi venäjän tekosia ja juttu kaikissa paska lehdissä, mutta kun asialla Ukraina sitä ei tuomita ja kaikki hyvin.


Lisää toki vanhempi uutinen

 
Mitähän venäläiset selittää sitten syyksi kun tulee pahasti takkiin hersonin alueella? Varmaan jo alienit auttanu mutantti ukrainalaisia...

Kunnon tykistökeskitykset ensin ryssän niskaan ja sitten Puolan lahjottamilla tankeilla kunnon kiila jossa eristetään ne siitä patosillasta.

Pitäisi varmaan ensin saada sitä menestystä. Ukraina on ilmeisesti yrittänyt hyökätä pariin otteeseen mutta toistaiseksi ne ovat päättyneet vetäytymisiin tappiot niskassa.
 
Materiaalia tuntuu riittävän loputtomiin. Mietin vaan, että voiko tässä olla paha virhearvio Ukrainalta ja länneltä, jotta Venäjällä onkin selvästi arvioitua enemmän materiaalia loputtomiin pommituksiin ja vastustajan kuluttamiseen?
Minä uskon tähän. Varmasti on iso osa mediapeliä Venäjän voimien väheksyminen. Uskon että Venäjä saa paljon suuremmat voimat liikkeelle halutessaan ja ammuksia riittää tuhota vaikka koko Ukraina.
 
Ainakin nämä suomalaiset asiantuntijat keiden juttuja itse olen lukenut korostaa koko ajan nykyisiä joukkoja mitkä siellä kun epäilevät ryssien kykyä valloittaa koko maata. Ja just, että se vaatii liikekannallepanon. Eikä nyt kauheen väärin ole sanoa, että ryssillä meni suunnitelmien vastaisesti heti alusta lähtien. Lännen olis vaan pitänyt heti alusta lähtien lähettää sinne kunnon asearsenaalia ja tehdä sitä koko ajan lisää.
 
Eli siis millos Venäjältä loppuu ne pommit ja Ukrainan vastahyökkäys alkaa tuhoten kaikki niiden maaperällä olevat? Vai tuleeko Ukrainasta parkkipaikka
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom