HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Lappeenrannassahan on tekstit kyrillisilläkin aakkosilla ihan prismasta lähtien ja puolet pihalla olevista autoista ei ole suomen rekkarissa. Kyllä siitä pelastettavia riittää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No josko mä en sitten keskustele enää jos tarttee joka asiaan olla pätevyys. Putinin omin sanoin ne on siellä omiaan puolustamassa. Olkoot. Kiitos taas tästäkin, näin te savustatte kaikki pois keskusteluista. Mikä vittu siinä on, että kaikilla muilla täällä saa olla mielipiteet, mutta mut haukutaan joka vitun kerta, ärsyttävää.
En sanonut että kaikkeen pitää olla pätevyys, enkä ollut savustamassa sua pois keskustelusta, eli ei tarvitse niitäkään sanoja mun suuhun laittaa. Mä olin ihan vain keskustelemassa sun kanssa tästä asiasta, sen verran sauhuten tulit tänne huutamaan että tää on samaa kuin korona että jengi vauhkoaa turhaan, mun mielestä kukaan ei edes vauhkonnut, jengi vain keskusteli asiasta.

Mutta jos haluat ottaa tuon uhriroolin niin ota. Itse haluaisin vain keskustella, johon mun puolesta olet tervetullut.
 
Ei onnistu hetkessä siinä irtisanomisaika.

Juu. Siksi se prosessi pitäisi aloittaa heti.

Venäjällä on laki, joka antaa maan armeijalle luvan "suojella" maan kansalaisia muissakin maissa. Voi vaan kuvitella onko tätä mahdollista käyttää tulevaisuudessa jossain muuallakin kuin Ukrainassa.

Toivon todella että nyt ollaan hereillä niin ulkomaalaisten maanomistusten, armeijan kaksoiskansalaisuuksien kuin muidenkin asiaan liittyvien juttujen kanssa.
 
No niin ne sen muotoilivat, mutta pääosin ne haluaa itselleen venäjänmieliset Ukrainan alueet. Ei ne ole sitä koko maata miehittämässä, siinä tulis semmoinen soppa, että useiden isojen mahtimaiden olis pakko tulla väliin. Siinä vaiheessa Venäjä peruuttais ja homma sovittais.
Kyllä ne sano ihan selvästi, että Ukraina on riisuttava aseista, halusit tai et. Putin on tehnyt koko ajan muut akun puhuu, mut hyvä että uskoa ryssiin vielä riittää 👍
 
Juu. Siksi se prosessi pitäisi aloittaa heti.

Venäjällä on laki, joka antaa maan armeijalle luvan "suojella" maan kansalaisia muissakin maissa. Voi vaan kuvitella onko tätä mahdollista käyttää tulevaisuudessa jossain muuallakin kuin Ukrainassa.

Toivon todella että nyt ollaan hereillä niin ulkomaalaisten maanomistusten, armeijan kaksoiskansalaisuuksien kuin muidenkin asiaan liittyvien juttujen kanssa.
Tästähän on jo vuosia puhuttu kuinka ryssien omistuksista varuskuntien läheisyydessä ei oteta tosissaan.
En usko niiden nato maihin menevän, koska silloin tulee vastarintaa, mut ei sekään tolta ääliöltä olis enää varmaa.

Ja koko ajan tungetaan satoja miljoonia rahaa ryssälään, sodan tukemista. Avutonta toimintaa muulta maailmalta.
 
Jos Ukrainan annetaan mennä jollain haista paska-pakotteilla ja facebookin sinikeltaisilla lipuilla, saa putte siitä vaan lisää pontta. Putin on puhunut vuodesta 1917 ja miten oli virhe päästää "kansoja" itsenäistymään. Luulisi aiheuttavan ajatuksia.
Kyllä, tuosta syystä Ukrainaa on tuettava mahdollisuuksien mukaan. Stalinkin uskoi suomalaisten ottavan talvisodassa venäläiset vapauttajina vastaan, koska halusi ajatella niin ja miellyttämään pyrkivät alaiset tuottivat sen suuntaista "tiedustelutietoa". Jos Putin onnistuu Ukrainan operaatiossaan liian helpolla, niin on pelottavaa ajatella miten vaikka VKK:n, Desantin ja Anus Putkosen tuottama "informaatio" voitaisiin ottaa Kremlissä vastaan seuraavaa askelta suunniteltaessa.
 
Kyllä, tuosta syystä Ukrainaa on tuettava mahdollisuuksien mukaan. Stalinkin uskoi suomalaisten ottavan talvisodassa venäläiset vapauttajina vastaan, koska halusi ajatella niin ja miellyttämään pyrkivät alaiset tuottivat sen suuntaista "tiedustelutietoa". Jos Putin onnistuu Ukrainan operaatiossaan liian helpolla, niin on pelottavaa ajatella miten vaikka VKK:n, Desantin ja Anus Putkosen tuottama "informaatio" voitaisiin ottaa Kremlissä vastaan seuraavaa askelta suunniteltaessa.
Sekä esim Bidee sanoi jotain sellasta että ei lähetä joukkoja tappeleen Venäläisiä vastaan.
Koska Ukraina ei ole nato maa. Britit ja Ranska sanonu samaa.
Miten Suomessa sitten kuvitellaan että apua saatais?
 
Hyvä että lisäävät pakotteita mutta kyllä venäläiset tiesivät että näitä tulee. En usko että ne tulee vaikuttamaan mihinkään lyhyellä aikavälillä.Diplomatia ei näköjään kiinnosta venäjää. Asiantuntijoiden mukaan 200 000 miestä ei riitä valloittamiseen tai ei ainakaan pysty pitämään ukrainaa hallussaan sillä määrällä.
 
No josko mä en sitten keskustele enää jos tarttee joka asiaan olla pätevyys. Putinin omin sanoin ne on siellä omiaan puolustamassa. Olkoot. Kiitos taas tästäkin, näin te savustatte kaikki pois keskusteluista. Mikä vittu siinä on, että kaikilla muilla täällä saa olla mielipiteet, mutta mut haukutaan joka vitun kerta, ärsyttävää.
Kyllä kaikilla saa mielipide olla, kunhan se on sama, kuin enemmistöllä, pätee moneen muuhunkin aiheeseen. Elämme aikaa, jolloin ei saa olla muita mielipiteitä, kuin se, mikä on yleiseksi narratiiviksi valittu. Ikävä tosi asia vain on se, että kun tunne ottaa vallan, niin älylle ei enää jää sijaa.
 
No josko mä en sitten keskustele enää jos tarttee joka asiaan olla pätevyys. Putinin omin sanoin ne on siellä omiaan puolustamassa. Olkoot. Kiitos taas tästäkin, näin te savustatte kaikki pois keskusteluista. Mikä vittu siinä on, että kaikilla muilla täällä saa olla mielipiteet, mutta mut haukutaan joka vitun kerta, ärsyttävää.
Sä olet ihan helvetin puusilmä jos toi putlerin täysi propaganda on uponnut suhun kympillä.
Kukaan muu kuin häntä kannattavat ryssät ei usko noihin juttuihin, asiat on ollut yhtä hemmetin teatteria jo pitkään ja kaikki noi näytelmät kuuluu isoon kuvaan.
 
Sä olet ihan helvetin puusilmä jos toi putlerin täysi propaganda on uponnut suhun kympillä.
Kukaan muu kuin häntä kannattavat ryssät ei usko noihin juttuihin, asiat on ollut yhtä hemmetin teatteria jo pitkään ja kaikki noi näytelmät kuuluu isoon kuvaan.
Puusilmä, idiootti, tuhkamuna, autisti. Kiitos sulle ja muutamalle muulle. Tätäkö tämä forumi pitää olla? Tätäkö te haluatte?
 
Puusilmä, idiootti, tuhkamuna, autisti. Kiitos sulle ja muutamalle muulle. Tätäkö tämä forumi pitää olla? Tätäkö te haluatte?
En tarkoittanut henk.koht. loukkauksena vaan tarkoitin että liian moni ummistaa silmät, samaa minäkin haluaisin uskoa mitä sanot mutta ei vaan pysty.
E: suututtaa kun ei ne Ukrainassakaan uskoneet ja rakentaneet uskottavaa puolustusta, siksi ryssä sinne meni.
 
Mitkä ne syyt ois hyökätä suomeen? Olen kuullu nyt kaks ja ensimmäinen on koska suomi ei kuulu natoon ja toinen koska putin on sekopää.
 
Voisi myös miettiä asiaa niin, että mikä olisi tilanne tänään, jos Ukraina olisi viimeiset 100 vuotta:

- kehittänyt oman kansallisidentiteetin
- kehittänyt oman uskottavan asepalvelukseen perustuvan maanpuolustuksen
- sotinut Venäjään vastaan ja torjunut hyökkäyksen
- jne, näitä juttuja mitä Suomikin tässä on puuhannut

Niin moni asia vaan tuolla Ukrainassa tekee sen alttiiksi tälle mitä nyt tapahtuu.

No tuossa oli välissä sellainen muuttuja kuin Neuvostoliitto.
 
Kuten yllä todettiin, niin myös Suomi on puten kiikarissa. Ei tässä nyt ole enää kyse mistään ulkopolitiikasta ja Natosta, vaan yksinkertaisesti siitä, että putte haluaa jättää jälkensä historian kirjoihin.

Suosittelen kaikkien perheellisten nyt ottavan vakavasti keksusteluun evakuointisuunnutelma. Täällä onneksi sen verran onnea, että ulkomailta löytyy sukulaisperhe, johon vaimo ja lapset helppo sijoittaa, jos ja kun paska osuu tuulettimeen.

Ainakaan itsellä ei ole mitään mielenkiintoa puolustaa suomea. Kaikki helvetin kallista, en näe että tulevaisuudessa olisi mahdollista harrastaa mitään samalla tavalla kuin aiemmin olen voinut koska palkka ei isommin nouse mutta kaikki muu kallistuu. Myös luonto pilattu Suomesta aivan pohjoisinta Lappia lukuunottamatta mikä itteä vituttaa ja vaikuttaa omaan elämään melko paljon. Hallitus täynnä vajakkeja ja rikollisia. Norja tai ruotsi olisi todella paljon parempia vaihtoehtoja kaikin puolin. Pitäisi vaan olla jokin kunnollinen syy lähteä.. Sota olisi ainakin sellainen.
 
Mitkä ne syyt ois hyökätä suomeen? Olen kuullu nyt kaks ja ensimmäinen on koska suomi ei kuulu natoon ja toinen koska putin on sekopää.
Sehän on sanonut selkeästi että aikomus palauttaa entisaikojen loistokas venäjä, Ukrainaankin hyökkäystä osin perusteli sillä että oli virhe vapauttaa se neuvostoliitosta jne. mitälie paskaa julistanutkaan.
Ukrainaan hyökkäykselle ei ollut mitään järkisyytä, yksikään ihminen ei ole vielä ymmärtänyt sitä hyötyä. Krimillä oli sotilaallinen merkitys ja siihen liittyi venäläismieliset hyödylliset idiootit joita on nyttemmin käytetty olkinukkena hyökkäykselle koska heitä on muka murhattu Ukrainassa valtion toimesta ja tämäkin vain täyttä valhetta.
 
Mitkä ne syyt ois hyökätä suomeen? Olen kuullu nyt kaks ja ensimmäinen on koska suomi ei kuulu natoon ja toinen koska putin on sekopää.
Tarviiko siihen syytä? Nythän vaan tuulesta tempaistiin joku mukasyy.
Ensin ei olla hyökkäämässä, sitte vaan tukemassa ryssien aluetta, kummasti alue laajeni heti Kiovaan ja joka puolelle Ukrainaa.
Eikä tässä ole kyse edea hyökkääkö Suomeen, pois sitä ei voi kuitenkaan sulkea kun meillä on sotahullu sekopää roistovaltion naapurissa.
Ennemmin uskon oman maan puolustusvoimien edustajia kun ryssän hyvyyttä.
 
Ainakaan itsellä ei ole mitään mielenkiintoa puolustaa suomea. Kaikki helvetin kallista, en näe että tulevaisuudessa olisi mahdollista harrastaa mitään samalla tavalla kuin aiemmin olen voinut koska palkka ei isommin nouse mutta kaikki muu kallistuu. Myös luonto pilattu Suomesta aivan pohjoisinta Lappia lukuunottamatta mikä itteä vituttaa ja vaikuttaa omaan elämään melko paljon. Hallitus täynnä vajakkeja ja rikollisia. Norja tai ruotsi olisi todella paljon parempia vaihtoehtoja kaikin puolin. Pitäisi vaan olla jokin kunnollinen syy lähteä.. Sota olisi ainakin sellainen.

Ja Venäjä toisi tähän kurjuuteen muutoksen?
 
Back
Ylös Bottom