HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Niin? Miksei käyttäs? Meinaatko ettei Ukraina käytä mitään paikkaa varastona mihin toivoo ettei Venäjä pommittas mut niin ne vaan tekee

Tuohon pitäis puuttua NATOlla. Ryssät kun kuskaa ydinvoimalaan ohjuksia ja muuta varastoon ja ryssivät ne kertalaakista taivaan tuuliin niin siinä samassa ottaa osumaa iso osa Eurooppaa. Varsinkin nyt kun ryssän uusissa ohjuksissa ollut häikkää ja osa palautunut takas ammunnan jälkeen ym.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pääsyy ei ole Ukrainan armeijan hyvyys, vaan venäläisen armeijan huonous. Tosin Ukrainalla on paljon hyviä ja kokeneita sotilaita, jotka ovat taistelleet vuodesta 2014 asti Itä-Ukrainassa. Ennen sotaa olin satavarma siitä, että Venäjä vie Ukrainaa miten haluaa ja luulin vielä sodan alussa, että Venäjä valtaisi Ukrainan ilman ongelmia. Nyt on kuitenkin paljastunut se, että Venäjän armeija on paperitiikeri ja sen vahvuus on ollut vain propagandaa. Korruptio ja huono koulutus on vieneet armeijalta tehon pois kokonaan. Venäjällä on Neuvostoliiton ajoilta valtava arsenaali, mutta muuten armeija on surkeassa kunnossa.

Selkein esimerkki Venäjän armeijan nykytasosta oli Kiovaan matkalla ollut 64 km pitkä kolonna joka ei onnistunut pääsemään perille. Niinkin yksinkertainen asia kuin huollon järjestäminen tuolle ei onnistunut. Käytännössä mikä tahansa muu moderni armeija olisi tuohon pystynyt.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/609160d0-5a16-4621-9a1c-bbf08b955d53

Venäjän armeijassa on myös valtavasti korruptiota ja tietoa väärennetään ja rahaa ja varusteita varastetaan omiin taskuihin. Yhtenä syynä tuolle Kiovan kolonnan epäonnistumiselle on pidetty sitä, että sotilaat olisi myyneet polttoaineet ja pistäneet rahat taskuun ja sitten kun tuli käsky lähteä Kiovaan, niin joutuivat lähtemään tankki tyhjänä. Tuossa aikaisemmin laittamassani youtubevideossa sotilas kertoi miten yksikön päällikkö valehteli heillä olevan 100 sotilasta enemmän, jotta saisi 100 sotilaan palkan ja miten sotilaat haavoittuivat tahallaan, että saisivat korvauksia.

Tässä on myös hyvä analyysi aiheesta.
https://www.csis.org/analysis/russias-ill-fated-invasion-ukraine-lessons-modern-warfare

Venäjän armeijan korruptiosta kertoo myös se että myyvät luotiliivien panssarit ja tilalle vanerilevyä. Räjähdepaketeista räjähteet myyty ja tilalle puupalikka ym. Ei kait muualla tuollaista harrasteta.
 

No miksi sota on sitten vielä toiminnassa jos 4 Himarssia pelasti kaiken? Vai ymmärsitkö tahallaan väärin että pääset provamaan. Lopeta, seuraavasta provosta mulle, saat kenkää täältä.
 
Venäläisiä lensi Helsinki-Vantaan kautta muualle Eurooppaan heti rajan aukeamisen jälkeen: ”Venäjä on hullu ja hallintomme on hullu”

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008949019.html

Näin se vaan näyttää et venäjälle on rajat auki kaikesta huolimatta... En ymmärrä :/
Luulen, että tässä on kyseessä sellaiset venäläiset, joilla on hyväksyttävä syy päästä Venäjälle vihamielisiin maihin. Kaksoiskansalaisuus, perhettä, työ jne. Toivottavasti näin.

PIETARILAISEN perheen isä Aleksander, äiti Anastasia ja tytär Elena ovat matkalla Italian Venetsiaan, missä perheen toinen tytär asuu.
 
Luulen, että tässä on kyseessä sellaiset venäläiset, joilla on hyväksyttävä syy päästä Venäjälle vihamielisiin maihin. Kaksoiskansalaisuus, perhettä, työ jne. Toivottavasti näin.
Joo toivottavasti..

Oli tossakin jo havaittavissa et ei kaikki ole niitä järkeviä:

Pavel ja Aleksander ovat tulleet lentoasemalle Nižni Novgorodista, suurkaupungista 400 kilometriä Moskovasta itään.

Ilmeisen hyväntuulisten miesten suunnitelma on jatkaa matkaansa lentokoneella Helsingistä Riikaan.

Miehet eivät juuri puhu englantia, mutta sodasta ja pakotteista kysyttäessä heidän puheissaan vilahtelee Venäjän propagandasta tuttu sanasto ukrainalaisista: natsit, Hitler, fasistit.

”Putin hyvä, Yhdysvallat ja Ukraina ei hyvä”, Pavel kommentoi.
 
Oli myös ihan hyvä huomio tuon uutisen kommenttikentässäkin:

Venäjän saarto renkaaseen on nyt ilmestynyt aukko saattaa hyvikin käydä niin että varakkaampien perheiden pojat alkavat valua tästä aukosta välttääkseen asepalvelusta. Se hetki kun pakko värväys käynnistyy isommassa mitassa lähestyy. Venäjä tarvitsee lisää auton kuljettajia, varastomiehiä ja sekatyöläisiä taistelijoiden lisäksi. Ne parikymmentä varikkoa jotka ovat menettäneet täytyy jotenkin korvata ja jos uudet pystytetään kantaman ulkopuolelle niin kuljetuskaluston tarve kaksin-,kolminkertaistuu samoin kuljettajien ja saattoväen tarve.Kumipyörät ovat aina olleet NL:n/Venäjän armeijan heikko kohta. Joten todennäköisesti Helsinki-Vantaa tulee näkemään melkoisen määrän läpikulku liikennettä kun nuoria miehiä kulkee läpi.
 
Edit . Ei mitää toimii.

Pakko olla joku pila video kukaan voi olla noin idiootti
Ottamatta kantaa videon aitouteen, niin oletko ollut miten paljon tekemisissä venäläisten kanssa? Siis heidän maaperällään. Duunikuvioissa tai siviilissä. Itse olen sitä toimintaa seurannut aitiopaikalta varsin pitkään, ja täytyy todeta, että en ihmettele enää mitään.
 
Ottamatta kantaa videon aitouteen, niin oletko ollut miten paljon tekemisissä venäläisten kanssa? Siis heidän maaperällään. Duunikuvioissa tai siviilissä. Itse olen sitä toimintaa seurannut aitiopaikalta varsin pitkään, ja täytyy todeta, että en ihmettele enää mitään.
Entinen kaveri/treeni kaveri on Venäläinen en sen kummemmin. Ainakin hän oli varsin fiksu tyyppi
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom