HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Tuo Moskovan patriarkaatin hurskastelu Ukrainan "denatsifikaatiosta" on kyllä raivostuttavaa, kun tietää ko kirkossa vahvasti elävän antisemiittisyyden. Tälläkin hetkellä Suomessa asuu venäläinen juutalaissukuinen ortodoksipappi, joka perheineen pakeni kohtaamaansa vainoa 😠

Oikein hyvä, että eliittikirkko palaa. Lisää bensaa vaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

View: https://twitter.com/nexta_tv/status/1529522840806076417

1653504898666.png
 
Ei tuosta kannata itseään haukkua, kaikkihan on tehneet älyttömyyksiä kiimapäissään naisten takia. Tuo sinun kuvio kyllä kuulostaa siltä, ettei kannata lähteä noi venakkoja piirittämään. Tuo asenne on tosi myrkyllinen ja aika mahdotonta olisi saada henkisesti ja emotionaalisesti tyydyttävää suhdetta aikaiseksi.

Minusta tuosta tulee vähän mieleen tilanne, että muija kiukuttelee koska ei uskalla tehdä päätöksiä ja sinun pitäisi tehdä ne sen puolesta. Voisitko hoitaa asian kuten työjutut? Kerrot mitä muijan pitää tehdä ja mitä tapahtuu jos ei tee niin? Keksit järkevää tekemistä muijalle ja sitä kautta sitten autat häntä itsenäistymään. Luulen, että jos toisit tuon esille siltä kannalta, että muija on täysin sinun varassa ja hankkimalla omia juttuja hän itsenäistyisi ja se on pakko tehdä, koska sinulla on tästä stressiä jne. ja et halua kauaa enää häntä majoittaa ja nykytilanne ei voi jatkua ikuisuuksiin.

Sun pitää myös katsoa muijan bluffi tuosta miten jalat menee ristiin. Sanot rauhallisesti vaan, että miksi minä sitten majoittaisin sinua täällä sitten? Eihän tuolla muijalla mitään valtaa ole, vaan se voi vaan kiukutella ja pihdata. Sinulla on kaikki valta talon ja rahojen myötä ja kyllä se muija tietää sen. Jos se huomaa, että sua ei voi enää kiristää seksillä, niin käytös kyllä muuttuu.
Kyllä sulla on tuossa ehdottomasti validi pointti ja pakkohan minun on asialle ennemmin tai myöhemmin jotain tehdä. Eihän tämä voi mennä niin, että toimin tästä ikuisuuteen kolmekymppisen naisen yksinhuoltajana. Olen hiljaa mielessäni elätellyt toivoa, että Putin kupsahtaisi tai syöstäisiin vallasta, niin kuin uutisissa on vähän indikoitu, jonka jälkeen Venäjän yksityinen sektori lähtisi takaisin nousuun mutta taitaapa olla toiveajattelua. Todennäköisempi skenaario on, että yksityinen sektori romahtaa totaalisesti vuosiksi eteenpäin.

Jos ja kun tuon naisen tarkoitus on jäädä pysyvästi Suomeen, niin pitää tehdä yhdessä suunnitelma, kuinka hän pystyy jatkamaan jossain vaiheessa omillaan ja luvata siirtymäkauteen tarvittava määrä tukea, jota ei tarvitse koskaan maksaa takaisin. Asia pitää vaan esittää todella varovasti ja diskreetisti, jottei siitä seuraa äärimmäisen massiivinen känkkäränkkäkohtaus eikä asiaan enää sen jälkeen palata. Se on vekkuli juttu, että vaikka olen jumalauta ollut neuvottelemassa 9-numeroisista diileistä työn puolesta ilman, että syke edes nousee niin em. tilanteissa koko ukko aivan umpijäässä. Ei mihinkään. Hyvä jos suusta saa ulos jotain "my name is potato" -tyyppistä mongerrusta.

Tuo jalatristiin -taktiikka oli esimerkki aiemmista vuosista. Nyt olen pitänyt kiinni 2m turvavälistä 24/7.

Vähän asiaa sivuten, voisin panna vaikka vetoa, että vielä tämän vuoden puolella, nähdään venäläisten maahanmuuttajien aalto Suomessa ja myös muissa Euroopan maissa, joihin ne vielä päästetään. Sekä laillisten että laittomien maahanmuuttajien. Ne jutut, jota tässä jatkuvasti kuulen, indikoivat yksityisen sektorin työntekijöiden nopeasti kasvavasta ahdingosta.
 
On möykkysellä kyllä outo tilanne. Jotenkin ymmärtäisin jos siitä itse hyötyisi, vaan kun ei hyödy niin en pysty mitenkään ymmärtämään. Eihän tuo edes miltään kaverilta kuulosta.
Onko siellä sama ryssän pelko kuin näillä jotka natoon liittymistä vastaan puhuvat. Että venäläisiä pitäisi nöyristellä, pelätä ja myötäillä :unsure:
 
On möykkysellä kyllä outo tilanne. Jotenkin ymmärtäisin jos siitä itse hyötyisi, vaan kun ei hyödy niin en pysty mitenkään ymmärtämään. Eihän tuo edes miltään kaverilta kuulosta.
Onko siellä sama ryssän pelko kuin näillä jotka natoon liittymistä vastaan puhuvat. Että venäläisiä pitäisi nöyristellä, pelätä ja myötäillä :unsure:
Siinä on kato vähän se, että kun lupasin auttaa niin en halua rikkoa sitä lupausta jos vähän tökkiikin ja kaikesta huolimatta, onhan se minun plikka vaikka entinen onkin. En minä sitä kusehen jätä.

Ei ole venäläisten pelkoa, hehe.
 
Mitä aktuaalista vittua? IS jauhottaa haastateltavan oikein kunnolla.


”Siellä todella luetaan suomalaisia lehtiä nyt”​

SUOMESSA työskentelevä talousasiantuntija Lana Smirnova ei halua esiintyä omalla nimellään.

– En halua, että venäläiset toimittajat siteeraavat minua ja irrottavat sanomisiani asiayhteydestä. Ja siellä todella luetaan suomalaisia lehtiä nyt, hän perustelee.
 
Siis keksivät feikki etunimen joka takaperin on ANAL? 😁
Eikö normaali tapa ole noissa anonyymiystapauksissa, että annetaan pelkkä keksitty etunimi. Tuo Anal-nainen näyttäisi olevan olemassa. IS joko jauhoitti joko haastateltavan tai sitten tuon toisen tyypin, jonka nimi se oikeasti on, hehe.
 
Eli ne laitettiin taisteluun josta ne ei voi selvitä?Olikohan se niille ittelleen selvää alusta saakka?

Mariupoli oli niiden kotikaupunki, ei niitä olis sieltä saanut lähtemään millään. Onhan tuolla jo monta esimerkkiä sodan aikana kuinka sitkeästi puolustavat eri paikkoja, eri asia onko se kuinka järkevää.. Kalliiksi se kuitenkin venäläisille tulee yrittää vallata tuollaisia kohteita kun puolustaja ei peräänny.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom