HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Tämä on absurdi ja säälittävä tarina omalta osaltani mutta eipä sillä väliä, anonyymin nimimerkkini maineella ei ole minulle mitään merkitystä. Joku voi ärsyyntyä off-topicista mutta elämä on kovaa. Otetaan tämä vaikka varoittavana esimerkkinä.

Mikä maksaa? Juuri nuo mainitsemasi muotikamat eniten, lisäksi toki lomareissuja ym. Silloin kun olimme yhdessä, näihin meni useita tuhansia euroja kuukaudessa normaalien elinkustannusten päälle. Arvioisin, että n. 3v aikana ”turhuuksiin” 100k€

Mitä teki päivisin silloin kun olimme yhdessä? Työt ei ainakaan kiinnostaneet. Selityksenä oli, että kun minä tienaan monikymmenkertaisesti niin mitä hyötyä hänen on mennä paskahommiin. Yritin myös suostutella, että tekisi jotain hommia sen verran kun viitsii/jaksaa ja sijoittaisi kaikki rahat esim. osakkeisiin/rahastoihin, niin alkaisi kertyä mukavasti pesämunaa ja samalla tutustuisi paikallisiin, oppisi kieltä ym. => Ei maistunut. Päivät meni aika lailla ulkonäön hoitamiseen ja treenaamisen ym. oheistoimintaan, joka toki sekin parempi kuin ei mitään.

Jos neiti ei saanut tahtoaan läpi jossain asiassa, niin siihen oli kolme keinoa.
  1. Jalat ristiin. Tämä AINA ensimmäisenä keinona ja silloin vielä nuorempaan mieheen se tehosi aika nopeasti.
  2. Kiukuttelu
  3. Mykkäkoulu
  4. Kombinaatiot edellisistä.
Näitä sovellettiin niin pitkään, kunnes sai tahtonsa lävitse.

Nyt tällä hetkellä hän ei tee muuta kuin ulkonäöstään huolehtimista, treenaamista, puhelimeen huutamista ja minulle kiukuttelua. En tiedä miten joku jaksaa lisäksi ottaa itsestään varmaan satoja kuvia päivässä. Tarkalleen samasta asennostakin helposti kymmeniä.

Minulla ei valitettavasti ole tarpeeksi palleja esittää uhkavaatimuksia majoittamisen lopettamisesta, joten näillä mennään.

Jos pitää jotain positiivistakin sanoa, niin onhan se ihan helvetin hyvännäköinen. Tyrmäävä suorastaan. Mutta en silti suosittele kenellekään venäläistä kumppania vaan kehotan pitämään mielessä maariskin myös näissä asioissa. Naapurimaa, mutta täysin erilainen kulttuuri. Älkää tehkö niin kuin minä tein, tehkää niin kuin minä sanon. Ei ole sen arvoista.
Onko sinulla ketään sinkkukaveria jolle voisit laittaa vahingon kiertämään? Vai pitäisikö tämän sinkkukaverin olla todella hyvätuloinen, jotta naista alkaisi kiinnostamaan?
Bonuskierros: rakastuiko nainen aikanaan rahoihisi vai sinuun?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eki päivisin silloin kun olimme yhdessä? Työt ei ainakaan kiinnostaneet. Selityksenä oli, että kun minä tienaan monikymmenkertaisesti niin mitä hyötyä hänen on mennä paskahommiin
Tossahan vois joku ajatella, että se vaatimatonkin palkka näyttää paremmalta jos joku toinen maksaa muut kulut. Tai ainakin näin itse ajattelisin. Jos ei muuta niin tosiaan säästäis.
 
Mitä teki päivisin silloin kun olimme yhdessä? Työt ei ainakaan kiinnostaneet. Selityksenä oli, että kun minä tienaan monikymmenkertaisesti niin mitä hyötyä hänen on mennä paskahommiin.
Kun kerta hyvä ulkonäkö niin onlyfans tulille, jo pelkillä alusasu herutuksilla tienaisi hyvin. Nudet ja vähän videoo niin tienaisi luultavasti enemmän ku sinä.
 
Eilisessä tiedoksiannossa USA:n puolustusministeri antoi selkeästi ymmärtää, että Ukrainan sodan jatko on kiinni Zelenskystä, ei USA:sta (ja natosta), eli siis nyt on siis ainakin varmaa, että USA ja nato ei tule puuttumaan tuohon sotaan.


View: https://youtu.be/wFRf-pgHj18

Eikös se viesti ole ollut melkolailla selvä alusta asti, että joukkoja ei Ukrainaan viedä eikä esim lentokieltoaluetta edes pohdita, koska se se olisi käytännössä suora Nato-Rus -kontakti.

Mutta tokihan USA on jo puuttunut kovastikin sotaan. Muun muassa varustelua ja tiedusteluapua.
 
Eikös se viesti ole ollut melkolailla selvä alusta asti, että joukkoja ei Ukrainaan viedä eikä esim lentokieltoaluetta edes pohdita, koska se se olisi käytännössä suora Nato-Rus -kontakti.

Mutta tokihan USA on jo puuttunut kovastikin sotaan. Muun muassa varustelua ja tiedusteluapua.

Varmaan Venäjän ydinaseen käytön doktriineja tutkittu ja vedetty nuo rajat. Eli ei suoraan nato sotilas vs. venäläinen sotilas ja tietty noita pidemmän matkan aseita ohjuksia sun muuta ei Ukrainalle ole annettu. Se Moskvan upottanut ohjuskin oli ukrainalainen kotimainen tuote. Jotain puhetta kyllä oli että USA antais ohjuksia Venäjän laivaston tuhoamista/satamiensa vapauttamista varten, saas nähä.
 
Eikös se viesti ole ollut melkolailla selvä alusta asti, että joukkoja ei Ukrainaan viedä eikä esim lentokieltoaluetta edes pohdita, koska se se olisi käytännössä suora Nato-Rus -kontakti.

Mutta tokihan USA on jo puuttunut kovastikin sotaan. Muun muassa varustelua ja tiedusteluapua.
Kyllähän moni sitä toivetta on elätellyt. Tuon puolustusministerin lausumasta voi helposti tehdä useitakin tulkintoja, eli kun jatko riippuu vain ukrainasta ja zelenskystä, niin tarkoittiko hän myös että USA ei enää lähde (lisä)pakotteita venäjälle hakemaan? Ja mitä se tarkoittaa sotilasavun kannalta? Koska sehän on USA:n puuttumista tilanteeseen.
 
Onko sinulla ketään sinkkukaveria jolle voisit laittaa vahingon kiertämään? Vai pitäisikö tämän sinkkukaverin olla todella hyvätuloinen, jotta naista alkaisi kiinnostamaan?
Bonuskierros: rakastuiko nainen aikanaan rahoihisi vai sinuun?
Huh huh, aika sakean pistit. Tuohan on vähän niin kuin möisi kaverilleen auton, joka näyttää hyvältä ulkoapäin mutta jonka tietää laukeavan hetkenä minä hyvänsä, hehe.

Kahteen viimeiseen sanoisin niin, että perusvaatimus, josta ei tingitä, on tietty varallisuuden taso, joka takaa vaaditun elintason. Kaikki muu sen päälle on plussaa. Toki tämä on vain minun tulkintani.
 
Toivottavasti puuttuu sen verran jatkossakin. Ja muut länsimaat myös. Ryssät voi lopettaa sodan heti kun painuvat helvettiin toisen maan rajojen sisäpuolelta.
Ryssät tosiaan vinkuvat jatkuvasti, että länsimaat pitkittävät sotaa antaessaan aseapua Ukrainalle ja aiheuttavat sitä kautta mm. lisää siviiliuhreja. Siis mitä? Sotahan loppuisi heti kun Ryssän armeija vetäisi joukkonsa takaisin omaan maahansa.
 
Eilisessä tiedoksiannossa USA:n puolustusministeri antoi selkeästi ymmärtää, että Ukrainan sodan jatko on kiinni Zelenskystä, ei USA:sta (ja natosta), eli siis nyt on siis ainakin varmaa, että USA ja nato ei tule puuttumaan tuohon sotaan.


View: https://youtu.be/wFRf-pgHj18


Eikös lend lease, tiedusteluapu ja koulutus ole jonkinlaista puuttumista? Eihän ne siihen ole muulla tavalla aikoneet puuttua paitsi jos Venäjä käyttää ydinaseita.
 
Tämä on absurdi ja säälittävä tarina omalta osaltani mutta eipä sillä väliä, anonyymin nimimerkkini maineella ei ole minulle mitään merkitystä. Joku voi ärsyyntyä off-topicista mutta elämä on kovaa. Otetaan tämä vaikka varoittavana esimerkkinä.

Mikä maksaa? Juuri nuo mainitsemasi muotikamat eniten, lisäksi toki lomareissuja ym. Silloin kun olimme yhdessä, näihin meni useita tuhansia euroja kuukaudessa normaalien elinkustannusten päälle. Arvioisin, että n. 3v aikana ”turhuuksiin” 100k€

Mitä teki päivisin silloin kun olimme yhdessä? Työt ei ainakaan kiinnostaneet. Selityksenä oli, että kun minä tienaan monikymmenkertaisesti niin mitä hyötyä hänen on mennä paskahommiin. Yritin myös suostutella, että tekisi jotain hommia sen verran kun viitsii/jaksaa ja sijoittaisi kaikki rahat esim. osakkeisiin/rahastoihin, niin alkaisi kertyä mukavasti pesämunaa ja samalla tutustuisi paikallisiin, oppisi kieltä ym. => Ei maistunut. Päivät meni aika lailla ulkonäön hoitamiseen ja treenaamisen ym. oheistoimintaan, joka toki sekin parempi kuin ei mitään.

Jos neiti ei saanut tahtoaan läpi jossain asiassa, niin siihen oli kolme keinoa.
  1. Jalat ristiin. Tämä AINA ensimmäisenä keinona ja silloin vielä nuorempaan mieheen se tehosi aika nopeasti.
  2. Kiukuttelu
  3. Mykkäkoulu
  4. Kombinaatiot edellisistä.
Näitä sovellettiin niin pitkään, kunnes sai tahtonsa lävitse.

Nyt tällä hetkellä hän ei tee muuta kuin ulkonäöstään huolehtimista, treenaamista, puhelimeen huutamista ja minulle kiukuttelua. En tiedä miten joku jaksaa lisäksi ottaa itsestään varmaan satoja kuvia päivässä. Tarkalleen samasta asennostakin helposti kymmeniä.

Minulla ei valitettavasti ole tarpeeksi palleja esittää uhkavaatimuksia majoittamisen lopettamisesta, joten näillä mennään.

Jos pitää jotain positiivistakin sanoa, niin onhan se ihan helvetin hyvännäköinen. Tyrmäävä suorastaan. Mutta en silti suosittele kenellekään venäläistä kumppania vaan kehotan pitämään mielessä maariskin myös näissä asioissa. Naapurimaa, mutta täysin erilainen kulttuuri. Älkää tehkö niin kuin minä tein, tehkää niin kuin minä sanon. Ei ole sen arvoista.

Ei tuosta kannata itseään haukkua, kaikkihan on tehneet älyttömyyksiä kiimapäissään naisten takia. Tuo sinun kuvio kyllä kuulostaa siltä, ettei kannata lähteä noi venakkoja piirittämään. Tuo asenne on tosi myrkyllinen ja aika mahdotonta olisi saada henkisesti ja emotionaalisesti tyydyttävää suhdetta aikaiseksi.

Minusta tuosta tulee vähän mieleen tilanne, että muija kiukuttelee koska ei uskalla tehdä päätöksiä ja sinun pitäisi tehdä ne sen puolesta. Voisitko hoitaa asian kuten työjutut? Kerrot mitä muijan pitää tehdä ja mitä tapahtuu jos ei tee niin? Keksit järkevää tekemistä muijalle ja sitä kautta sitten autat häntä itsenäistymään. Luulen, että jos toisit tuon esille siltä kannalta, että muija on täysin sinun varassa ja hankkimalla omia juttuja hän itsenäistyisi ja se on pakko tehdä, koska sinulla on tästä stressiä jne. ja et halua kauaa enää häntä majoittaa ja nykytilanne ei voi jatkua ikuisuuksiin.

Sun pitää myös katsoa muijan bluffi tuosta miten jalat menee ristiin. Sanot rauhallisesti vaan, että miksi minä sitten majoittaisin sinua täällä sitten? Eihän tuolla muijalla mitään valtaa ole, vaan se voi vaan kiukutella ja pihdata. Sinulla on kaikki valta talon ja rahojen myötä ja kyllä se muija tietää sen. Jos se huomaa, että sua ei voi enää kiristää seksillä, niin käytös kyllä muuttuu.
 
En tiedä miten joku jaksaa lisäksi ottaa itsestään varmaan satoja kuvia päivässä. Tarkalleen samasta asennostakin helposti kymmeniä.

Minulla ei valitettavasti ole tarpeeksi palleja esittää uhkavaatimuksia majoittamisen lopettamisesta, joten näillä mennään.
Tätä edelleen ihmettelen, ku kyseessä on kuitenki ex, ja olet onnistunut aiemmin kuitenkin eroamaan.

Sehän olisi vain hyväkin hänelle jatkon kannalta, että oppisi ottamaan kuvien lisäksi vastuutakin itsestään.
Sun pitää myös katsoa muijan bluffi tuosta miten jalat menee ristiin. Sanot rauhallisesti vaan, että miksi minä sitten majoittaisin sinua täällä sitten?
Möykkysen kertoman/reaktioiden mukaan exsänsä ei maksa asumisestaan edes luonnossa.
 
Mikä näiden ylläpidossa maksaa? Pitääkö olla jatkuva jono uusia highend muotikamoja ja ravintolareissuja vai mikä maksaa? Eikö sitä voisi vain löydä kaurapuurolautasta pöytään ja sanoa, että jos ei kelpaa, niin vien sut huomenna takas Venäjän rajalle.

Muuten tekeekö se venakko mitään sun luona? Siivoaako tai laittaako ruokaa? Muistan joskus teininä, kun tuttu oli autokorjaamon tms. pitäjä, joka oli sellainen viiksekäs lihava mies ja hänellä oli tosi kaunis ja nuori päätä pidempi punahiuksinen venäläinen nainen. Se nainen kulki kaikkialla mekko päällä korkkareissa ja käänsi katseet. Ei kuitenkaan tehnyt mitään kotitöitä ja ja se tuttu joutui aina töiden lisäksi kokkailemaan ja siivoamaan jne. kun nainen oli joutilaana kotona.
Näen tasan kaksi vaihtoehtoa tuossa skenaariossa.
1) Lihavalla miehellä ei ole kyseisen tason naista kotona
2) Lihavalla miehellä on kyseisen tason nainen kotona ja lihava mies tekee kaikki hommat sekä saa silloin tälloin perspillua
Toki vaihtoehto 2:sen sijaan sitten kannattaisi vain rehellisesti käydä huorissa. Tulisi halvemmaksi ja ei söisi miestä niin paljon.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom