HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

HUOMIO HUOMIO!

Me voitais ekaa kertaa Pakkotoistolla tehdä sellainen linjaus, ettei mvlehden juttuja linkitettäis enää tänne. On niin saatanan vammaista juttua, etten haluaisi antaa pakkotoiston kävijämääriä sinne linkkien kautta.

Saako kannatusta?
Paras idea ikinä. Palauttaa ainakin minun kunnioituksen koko palstaan ja lupaan suorilta kirjoitella vain fiksuja vast edes. Imo hyvin isänmaallinen linjaus.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähän ketjuu vai Ylipäänsä koko forum?

Eikö samalla vois kieltää valtamedian linkit 😉

Ja joo voin olla linkkaamatta jos häiritsee
Kyllä se lehti nyt osoitti kerrasta, ettei sitä voi ottaa millään tavalla vakavasti ja levittää vaan provosoivaa paskaa jonka seassa joskus harvakseltaan jotain asiallista. Sen lehden tapa uutisoida on ollut aina ottaa juttu ja väkisin vääntää siitä paskaa. Eli läpi forumin estossa. Muut mediat nyt noudattaa edes jotain järjellistä systeemiä.
 
Kyllä se lehti nyt osoitti kerrasta, ettei sitä voi ottaa millään tavalla vakavasti ja levittää vaan provosoivaa paskaa jonka seassa joskus harvakseltaan jotain asiallista. Sen lehden tapa uutisoida on ollut aina ottaa juttu ja väkisin vääntää siitä paskaa. Eli läpi forumin estossa. Muut mediat nyt noudattaa edes jotain järjellistä systeemiä.
Mites kun vuohipaimenia alkaa taas valua Suomeen, ei sillonkaa mv lehden linkkiä?? On vain ajan kysymys koska se alkaa ja valtamedista tietoa ei tule.

Ettei tule väärinkäsitys en pidä vuohipaimenena Ukraina/Venäläisiä.

Olisko tuossa mahdollista tehdä poikkeus?
 
Mites kun vuohipaimenia alkaa taas valua Suomeen, ei sillonkaa mv lehden linkkiä?? On vain ajan kysymys koska se alkaa ja valtamedista tietoa ei tule.

Ettei tule väärinkäsitys en pidä vuohipaimenena Ukraina/Venäläisiä
Ei enää ollenkaan. Ei niiden maahanmuuttouutisetkaan nyt ole loistanut nerokkuudella. Ja tää on takautuva esto, kaikki aikaisemmat linkit sensuroitiin samalla läpi forumin.
 
Ihme esti kumarrat Putinin suuntaan.

Kyse ei ole Putinin inhimillisyydestä, vaan siitä, että koko armeijan mobilisoiminen yhden valtion tuhoamiseen ei käy ihan noin vain. Lisäksi koko maan tuhoaminen ei aja venäjän etua. Oletko koskaan miettinyt, mihin Putin tähtää toimillaan? Onko iso kuva hallussasi?

En tajua termuäsi "normaali sota" Mikä on normaali sota? Vietnam, Tsetsenia, Jugoslavia, Ukraina. Kaikki nämä noudattavat samaa kaavaa. Siviiliväestöön ei kannata aiheuttaa suoraa tuhoa, miksi pitäisi? Ei ne aseettomat siviilit sinua tuhoa, vaan aseelliset joukot. Ne tuhotaan. Lisäksi suora hyökkäys siviilikohteeseen aiheuttaisi todella laajan painostuksen Venäjää kohtaan, jolla olisi todella merkittäviä, pitkäaikaisia vaikutuksia.

Tarinasi Putinin inhimillisyyden rippeistäkin asetan samaan läjään kuulun dosentin juttujen kanssa. Putinilta ei näytä löytyvän inhimillisyyttä ollenkaan, hänet pitäisi tappaa. Jos itse saisin mahdollisuuden, ampuisin hänet ja nukkuisin yöni hyvin sen jälkeen.
Ihan MPKK komentaja sanonut että Venäjä on vältellyt siviiliuhreja Ukrainassa toisin kuin esim. Syyriassa.
 
Mites kun vuohipaimenia alkaa taas valua Suomeen, ei sillonkaa mv lehden linkkiä?? On vain ajan kysymys koska se alkaa ja valtamedista tietoa ei tule.

Ettei tule väärinkäsitys en pidä vuohipaimenena Ukraina/Venäläisiä.

Olisko tuossa mahdollista tehdä poikkeus?

Tuo sivusto on pelkkää Venäjän propagandaa. ***** joka sitä nähtävästi vetää, on täysi Venäjän kätyri, aivan täysin rinnastettavissa Quislingiin. Oli uutinen mikä tahansa on sen takana Venäjän agenda!
 
On se pieni mies. Fyysisesti ja henkisesti.
Joko jatketaan aiheesta? Voit laittaa mulle emailia ja haukkua siellä, mutta tässä ketjussa Ukrainan tilanteesta keskustelut.

On aidosti täysin vammaista väittää Mikeä Putin myönteiseksi välittömästi sen jälkeen kun se on bannannut MV lehden.
Mä olen snäppiä myöten tuominnut kokonaan Putinin touhut ja toivon että se tapetaan hyvin vikkelään.
 
Mikelle respectit päätöksestä! Myönnetään, että onhan siellä MV-lehdessäkin ollut aikansa olleena totuuspohjaisia aiheita, millä saadaan varsinkin alhaisemman ÄO:n lukijat luottamaan siihen sokeasti. Miettikää tietyt nimimerkitkin; onko se ainoa kiistaton totuus ja kaikki "valtamedia" globalistieliittien valeuutisia, tsiisus..
EDIT: Käyn itse vähän väliä jopa kiusaamassa itseäni niillä artikkeleilla vastaavasti, kuin vaikka Iltalehden keskusteluosiolla tai vaikka Demin kehonrakennuskeskusteluilla. Monet "lähteet" MV-lehdessä olleet linkkauksia toisiin vastaaviin "lähteisiin", jotka kiertävät kehää esim. keksityillä Twitter-profiileilla. Kreml-myönteisyys nyt on alkanut paljastua negatiivisesti jopa MV-lehden omille lukijoille.
 
Viimeksi muokattu:
Joko jatketaan aiheesta? Voit laittaa mulle emailia ja haukkua siellä, mutta tässä ketjussa Ukrainan tilanteesta keskustelut.


Mä olen snäppiä myöten tuominnut kokonaan Putinin touhut ja toivon että se tapetaan hyvin vikkelään.

Toivottavasti Venäjän kansa näkee tuon kaiken läpi ja uskaltaa nousta yhtenä rintamana seisomaan Putinia vastaan. Sen jälkeen en ryssittele ainoatakaan venäläistä.
 
Aha, no niinpä tietysti. Tuo fyysisesti pieni hämäsi. Sinä, Pakkotoiston Mike, olet käsittääkseni keskimääräistä selvästi lihaksikkaampi mieshenkilö.
Toi nyt on vain argunmentoinnin alhaisin muoto, aletaan haukkumaan ulkonäköä.
 
A16erLm.png


Pieni välikevennys
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom