HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Minä olen varmasti isänmaallisempi kuin sinä, sinä olet valmis myymään kotimaasi oikealle viholliselle (USA) vain nähdäksesi että kuviteltu vihollinen (Venäjä) kaatuu. Se että on valmis tuhoamaan kotimaansa USA:n käskystä ei ole isänmaallisuutta, vaan ihan vitun tyhmää.

Eli vielä lyhyt kertaus mistä hyökkäys Venäjää vastaan oikeasti johtuu, Eurooppa sai ostettua Venäjältä halpaa energiaa ja raaka-aineita, ja oli sen johdosta nousemassa taloudelliseksi haastajaksi USA:lle, joten USA:n piti estää tämä ja se onnistuikin erittäin hyvin, nyt Eurooppa on menossa kohti syvää lamaa, -kiitos USA.

On ihan vitun sama mikä on Venäjän sisäinen tilanne, Suomelle ja koko Euroopalle Putinin Venäjä oli hyvä kauppakumppani (ja ennen USA:n puuttumista se ei myöskään ollut uhka kenellekkään Euroopassa), ja sen avulla Eurooppa pääsi nousemaan nykyiseksi hyvinvointialueeksi, ja nyt se tulee siitä taantumaan.

Tuo Ylen juttu Euroopan taloudesta on hyvä ja tiivis. Siitä saa helposti kokonaiskuvan, kuinka vaikean paikan edessä Euroopan talous on ja kuinka vaikea suuntaa on enää korjata. Kilpailukyky on hävinnyt. Näen tämän itse ihan aitiopaikalta omassa työssäni. Meillä on paljon tuotantoa Saksassa ja Euroopassa mutta se ei ole enää kilpailukykyistä. Katteet ei myöskään tyydytä omistajia. Porukkaa vähennetään koko ajan. Tuotannon siirtäminen on joidenkin yksiköiden osalta jo aloitettu mm. Saksasta Intiaan ja se ei tule loppumaan siihen. Sama tilanne meidän kilpailijoilla. Tällä menolla Euroopan taloudesta on tulossa epärelevantti. Ei tarvitse huomioida globaalissa kilpailussa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo Ylen juttu Euroopan taloudesta on hyvä ja tiivis. Siitä saa helposti kokonaiskuvan, kuinka vaikean paikan edessä Euroopan talous on ja kuinka vaikea suuntaa on enää korjata. Kilpailukyky on hävinnyt. Näen tämän itse ihan aitiopaikalta omassa työssäni. Meillä on paljon tuotantoa Saksassa ja Euroopassa mutta se ei ole enää kilpailukykyistä. Katteet ei myöskään tyydytä omistajia. Porukkaa vähennetään koko ajan. Tuotannon siirtäminen on joidenkin yksiköiden osalta jo aloitettu mm. Saksasta Intiaan ja se ei tule loppumaan siihen. Sama tilanne meidän kilpailijoilla. Tällä menolla Euroopan taloudesta on tulossa epärelevantti. Ei tarvitse huomioida globaalissa kilpailussa.
Vapaamuurari vain unohtaa meille kertoa, että juuri se oli tämän feikkisodan, nordstreamin, mamutuksen, ilmastokusetuksen, woken jnejnejne. tarkoitus.


Eikös tuolta pitäny ryssät potkia pois? Onkohan tuo vaaleissa huijaaminen kovinkin laajaa...
Ryssä psykoosi on kyllä parhaimpia psyoppeja mitä "eliitti" keksi🤡🎭.




 
Glenn Dieseniltä erinomaisen syväluotaava ja avaava kirjoitus tästä nykyisestä "arvopohjaisesta" liberaalista politiikasta jota Euroopassa nykyään harrastetaan, eli miten tosi asioista ei saa enää edes puhua, ilman joutumista leimatuksi. Lukusuositus, vaikka tiedänkin, että juuri ne eivät sitä lue, joiden se eniten pitäisi lukea, eletään vain mieluummin jo halkeilevassa kuplassa (ja huudetaan ryssää!).

How Europe’s New Political Class Began Rejecting Reality​


 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom