En sinulle ole paljoakaan viitsinyt enää vastailla, koska se on aivan ajanhukkaa, sinä olet niin syvällä omassa kuplassasi, ettei sieltä enää nähdä todellisuutta, silti syytät muita vastaavasta ja minulla on huomattavasti parempaakin tekemistä, kuin vääntää netissä idioottien tai muidenkaan rinkirunkkareitten kanssa. Mutta tämän kerran lyhyesti.
Ukrainassa oli USA:n biolabroja, tämä todettiin USA:n senaatin kuulustelussa, josta aikonaan tänne videon laitoin. Mitä siellä tehtiin? Sitä tuskin saamme koskaan tietää, koska edes senaatille siitä eivät vastuulliset tahot rangaistuksen uhallakaan suostuneet kaikkea kertomaan.
Ukrainassa on "uusnatseja", tai voi heitä kutsua myös ääriokeistoksi jotka ihannoivat Hitleriä, jos siitä nyt tulee parempi mieli. Tästäkin olen laittanut useita linkkejä ketjuun mm. CNN, yms medioilta vuosilta 2014-2015, ja myös videon, kun suomen eduskunnassa käsiteltiin näitä Ukrainan natseja, myös STUBB silloin myönsi tämän ongelman olemassa olon. Asia oli täysin julkinen vuoteen 2015 asti, sen jälkeen siitä tuli tabu.
Nämä(kin) asiat olen sinulle useita kertoja selventänyt, linkkien kera, silti sinä aina vaan uudestaan ja uudestaan nostat ne esiin 3-6kk välein. Tarkoitushakuisuus (olkinukke) paistaa taas pahasti läpi.
Vaikka paljon onkin lännen mediasta "väärää" tietoa lähihistoriasta poistettu, niin näistäkin molemmista aiheista löytyy kyllä ihan riittävästi tietoa edelleenkin, varsinkin, jos ei käytä vapaan lännen google selainta.
Hassu juttu, missä Ukrainan uusnatsit pitävät lapsille harjoitusleiriä 2015.
The Azov battalion supported by its Western partners is not only involved in para-military operations in Donbass, it is also running a Summer Camp military training project for young children.
www.globalresearch.ca
Extremists from the Azov unit, a far-right militia which is defending Mariupol, eastern Ukraine, are running a week-long summer military camp, to teach children how to survive in conflict.
www.dailymail.co.uk
Juttu vuodelta 2015, kun lännen media alkoi tehokkaasti bannaamaan tietoja Ukrainan uusnatseista.
Ja tehokasta toiminta on ollutkin, kun nyt jo vähä-älyisimmät väittävät, ettei mitään tämmöistä ole koskaan ollutkaan, eikä ole.