HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Esim mulle tolla on arvoa. Sotatilanteen pohdiskelun ohella hyvä pohdiskella näin kriittisinä aikoina myös miksi osa jengistä täällä pohdiskelee tilannetta aivan kuin ne ois ryssän palkkalistoilla ✌️
"Sotatilanteen pohdiskelun ohella hyvä pohdiskella näin kriittisinä aikoina myös miksi osa jengistä täällä pohdiskelee tilannetta aivan kuin ne ois ryssän palkkalistoilla"

Millä lailla? Ei tuo pieru implikointi oikein toimi mitä harrastat 100% ajastasi.
 
Saas nähä miten tässä käy. Putte on nojannut siihen ettei Ukraina hyökkää varsinkaan länsiaseilla sen maille, eli OMAN maan puolustus laiminlyöty, osoittaa jälleen kerran minkälainen rotta Putin on. Ukrainassa paljon tiukemmat linjat ryssillä. Ihan helvetin hyvä että Ukraina etenee tuolla ja vaikka ei oliskaan anneksoimassa alueita Ukrainaan niin eteenpäin vain. Ydinvoimalalle uhkaa olis myös hyvä. Jos Ukraina EUhun tulee niin todellakin mielellään sen Euroopan suurimman ydinvoimalan kanssa Dniprossa mitä ryssät nyt miehittää, niin tehdään vaihtokauppa kun Ukraina valtaa Kurskin voimalan.
Pieni toive että tämä pullauttais venäläisille kaikessa noloudessaan Putinin ulos, mutta en jaksa uskoa siihen.
 
Onhan tuo selvää ettei tuo Ukrainan ylläri näytä hyvälle venäjän kansan silmissä kun Putin ei pysty pitämään ukrainalaisia omien rajojen sisällä. Sitä tuskin kukaan järjissään oleva voi kiistää.

Toki se että miten tuo tilanne kehittyy niin on auki. Oma veikkaus on että rauhansopimuksen saamiseksi Ukraina joutuu myöntymään valitettavasti alueluovutuksiin. Venäjä kestää tappioita ja niillä on varaa/valmiutta tähän enemmän kuin länsimailla. Kyllä silti Ukraina on taistellut hyvin ja taistelee yhä.
 
Ihan vakavalla naamallako sinä vitun idiootti moista heität, jos omaisit edes kaksi aivosolua, ymmärtäisit peilata ko. kirjoitusta muihin tämän palstan kirjoituksiin, mutta ei, ei tule edes tyhjään mieleen.
Voit leikkiä samalla tasolla olvien kanssa, minua ei kiinnosta.

Olet elävä esimerkki siitä, miksi liian läheistä sukua keskenään olevat eivät saisi olla seksuaalisessa kanssakäymisessä ja tehdä jälkikasvua..
Ei saatana 😂 Ihan adekvaattiin kysymykseen tuollainen purkaus, ihan rento jätkä 👍😂
 
Makhak on niin älykäs ihminen ettei kestä toisten ihmisten ajatuksia kun on oman elämänsä kyllästänyt ryssäpropagandalla ja länsimaisen paskuuden hokemalla. Varsinainen ääripää. Itse en ole Jenkki fanipoika ja moni asia perseellään länsimaissakin mutta kyllä lännen arvot otan paljon mieluummin, vaikkei täydelliset ole. Makhak voisi keskittyä myös ryssälän huonoihin puoliin jos on puolueeton.
 
"Sotatilanteen pohdiskelun ohella hyvä pohdiskella näin kriittisinä aikoina myös miksi osa jengistä täällä pohdiskelee tilannetta aivan kuin ne ois ryssän palkkalistoilla"

Millä lailla? Ei tuo pieru implikointi oikein toimi mitä harrastat 100% ajastasi.
Jäbälle perusteltu about miljoona kertaa miksi vaikutat ryssän kätyriltä. En sano että olet, mutta vaikutat näyttöjesi perusteella siltä.

- Käsittelet asiaa aina sillä tavalla mikä on Venäjälle edullista. Sata sadasta kerrasta. Edes vahingossa viestintäsi ei vahingoita Venäjää. Ikinä.

- Käytät sanamuotoja ja sanoja mitkä ovat kuin google kääntäjästä kiskaistuja ja epäilyttäviä. Mieti heti, kissan pomppu, Put-in jne.

- Et pysty myöntämään etkä kieltämään, että tiesit ettei Venäjä pysty valloittamaan Ukrainaa nopeasti.

- Olet super agressiivinen jos joku epäilee sinua maanpetturiksi ja Putinin kassien maistelijaksi. Mitä enemmän todisteita asiasta, sitä agressiivisempi olet.
 
Makhak on niin älykäs ihminen ettei kestä toisten ihmisten ajatuksia kun on oman elämänsä kyllästänyt ryssäpropagandalla ja länsimaisen paskuuden hokemalla. Varsinainen ääripää. Itse en ole Jenkki fanipoika ja moni asia perseellään länsimaissakin mutta kyllä lännen arvot otan paljon mieluummin, vaikkei täydelliset ole. Makhak voisi keskittyä myös ryssälän huonoihin puoliin jos on puolueeton.

Tuolla desantilla on vain jatkuvaa lässytystä toisia kirjoittajia kohtaan, eikä itse aiheesta yhtä ainuttakaan postausta ketjussa.
Hänelle vastailusta ei myöskään mitään hyötyä, hän haluaa vain tuoda omaa egoaan esiin. Joten siksi em. postaus.

En ole neutraali, enkä puolueeton, olen realisti. Olen sanonut suoraan että en toivo Ukrainan "voittoa" (eikä se nyt enää ole realististakaan), koska Venäjä ei tulisi hyväksymään sitä, vaan siinä vaiheessa olisi nukejen vuoro, ja kyllä, he ovat aivan varmasti riittävän hulluja niitä käyttääkseen. Ja kuten monta kertaa todettu, ryssät ja ukrot ovat ihan samaa paskaa molemmat. Enkä myöskään fanita ryssää (kumpaakaan osapuolta), enkä ole edes Putinisti, vaan kuten sanottu olen realisti ja kykenen käsittelemään näitä(kin) asioita pragmaattisesti (mutta myönnettäköön, en aina kaikkia henkilöitä).

Ja jos se sota nyt kuitenkin saadaan laajenemaan, sitä ei käydä vain Naton ja Venäjän välillä, vaan Nato vs. Venäjä, Kiina, PK ja Iran ja tuosta ei Naton wokejoukot selviä, tuossa mittelössä myös suomi tuhottaisiin aikalailla täysin.

Jatkuva ryssä ja Putin -kortin käyttö on älyllistä epärehellisyyttä. Edelliseen liittyen Ad hominem -kortti myös jatkuvasti esillä.
 
Tuolla desantilla on vain jatkuvaa lässytystä toisia kirjoittajia kohtaan, eikä itse aiheesta yhtä ainuttakaan postausta ketjussa.
Hänelle vastailusta ei myöskään mitään hyötyä, hän haluaa vain tuoda omaa egoaan esiin. Joten siksi em. postaus.

En ole neutraali, enkä puolueeton, olen realisti. Olen sanonut suoraan että en toivo Ukrainan "voittoa" (eikä se nyt enää ole realististakaan), koska Venäjä ei tulisi hyväksymään sitä, vaan siinä vaiheessa olisi nukejen vuoro, ja kyllä, he ovat aivan varmasti riittävän hulluja niitä käyttääkseen. Ja kuten monta kertaa todettu, ryssät ja ukrot ovat ihan samaa paskaa molemmat. Enkä myöskään fanita ryssää (kumpaakaan osapuolta), enkä ole edes Putinisti, vaan kuten sanottu olen realisti ja kykenen käsittelemään näitä(kin) asioita pragmaattisesti (mutta myönnettäköön, en aina kaikkia henkilöitä).

Ja jos se sota nyt kuitenkin saadaan laajenemaan, sitä ei käydä vain Naton ja Venäjän välillä, vaan Nato vs. Venäjä, Kiina, PK ja Iran ja tuosta ei Naton wokejoukot selviä, tuossa mittelössä myös suomi tuhottaisiin aikalailla täysin.

Jatkuva ryssä ja Putin -kortin käyttö on älyllistä epärehellisyyttä. Edelliseen liittyen Ad hominem -kortti myös jatkuvasti esillä.
Kyllä voin sanoa että tuossa on myös asiaa sulla ja osin kyllä myös samoja ajatuksia itsellä. Asiallinen vastaus myös sinulta.
 
Tuolla desantilla on vain jatkuvaa lässytystä toisia kirjoittajia kohtaan, eikä itse aiheesta yhtä ainuttakaan postausta ketjussa.
Hänelle vastailusta ei myöskään mitään hyötyä, hän haluaa vain tuoda omaa egoaan esiin. Joten siksi em. postaus.
Ei tuo mun viesti liittynyt suoranaisesti mitenkään sinuun, vaikka niin saattaa yksinkertainen ihminen ymmärtää. Toivoin sun korostavan niitä asioita, jotka sinun mielestä olivat lainaamassasi tekstissä oleellisen hyviä ja miksi. Ei tossa ollut tarkoitus vittuilla sulle, vaan korkeintaan lainaamasi tekstin kirjoittajalle...
 
Jäbälle perusteltu about miljoona kertaa miksi vaikutat ryssän kätyriltä. En sano että olet, mutta vaikutat näyttöjesi perusteella siltä.

- Käsittelet asiaa aina sillä tavalla mikä on Venäjälle edullista. Sata sadasta kerrasta. Edes vahingossa viestintäsi ei vahingoita Venäjää. Ikinä.

- Käytät sanamuotoja ja sanoja mitkä ovat kuin google kääntäjästä kiskaistuja ja epäilyttäviä. Mieti heti, kissan pomppu, Put-in jne.

- Et pysty myöntämään etkä kieltämään, että tiesit ettei Venäjä pysty valloittamaan Ukrainaa nopeasti.

- Olet super agressiivinen jos joku epäilee sinua maanpetturiksi ja Putinin kassien maistelijaksi. Mitä enemmän todisteita asiasta, sitä agressiivisempi olet.
Täysin oma näkökulmasi ja käännät oikeasti huonon ukrainan tilanteet sodassa muiden "ryssyydeksi" Tätä konfliktia ei toki saisi seurata näin... eli realistisesti

Ja ykköspieru lisää vähän superia agressiivisuuteen, kun joku haukkuu tuhannen kerran ryssäksi... Mitä tohon voisi sanoa, kuin että todella sopivaa omalla logiikallasi, että haukkumiseen vastaaminen todistaa minun olevan juuri sitä miksi haukutaan.

Se ykköslogiikka sekä ykkösvääntö..... prööööööööttttttpiuuuuuuuuuu
 
Ei nyt nuolaista ennen kuin tipahtaa, koska Kurskin kiilan tilanne on vielä kovin auki. Mutta voidaan varmaan spekuloida millä ryzzä tämän selittää? Viittaan siis tietenkin edellisiin ryzzän tappioihin.Kuten Kiovaan matkalla ollut tuhottu kolonna paraatipukuineen, joka oli hämäys. Kevään -23 Ukrainan hööki, jossa ryzzien ”alueluovutukset” olivat hyväntahdon ele.
 
Back
Ylös Bottom