HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Voit todistaa meidän olevan väärässä milloin vaan ja kritisoida Venäjää ja Putinia ja kertoa oliko tarkoitus vallata Ukraina 3 päivässä vai oliko tarkoitus käydä pitkää sotaa. Jostain syystä vaan et suostu tuohon ja siksi sinulle nauretaan.
Miksi mä kritisoin jotain tahoa, koska sinä tai muut haluaa tehdä niin? Eihän tuo ole mitään muuta kuin ehdollistamista.
En mä ala ukrainaakaan kritisoimaan tai TUOMITSEMAAN vaikka niin mielestäsi pitäisi tehdä.

On tää sodan seuraaminen kyllä melkoista... Tämmönen sakki kyllä hoitaa suomen kuseen tulevaisuudessa, jos päättävissä asemissa olisi paljon tuollaisia. Ilmeisesti joku signalointi on tässäkin se tärkein ja lauman mukana meneminen.
Säälittävää
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
20240731_113644.webp
Joskus on hyvä muistella näitäkin Venäjän sotilashistorian huippuhetkiä.
 
Miksi mä kritisoin jotain tahoa, koska sinä tai muut haluaa tehdä niin? Eihän tuo ole mitään muuta kuin ehdollistamista.
En mä ala ukrainaakaan kritisoimaan tai TUOMITSEMAAN vaikka niin mielestäsi pitäisi tehdä.

On tää sodan seuraaminen kyllä melkoista... Tämmönen sakki kyllä hoitaa suomen kuseen tulevaisuudessa, jos päättävissä asemissa olisi paljon tuollaisia. Ilmeisesti joku signalointi on tässäkin se tärkein ja lauman mukana meneminen.
Säälittävää

Sinä tukkisit meidän suut ja näyttäisit meille, että olet oikeasti neutraali. Kai sinä ymmärrät, että kun hoet joka välissä olevasi neutraali sodan seuraaja ja jutut on täyttä ryssää, niin sinua ei oteta vakavasti? Nämä viimeisimmätkin jutut missä puolustelet lastensairaalaan iskua ja intät vastaan venäläisten itse sanomia asioita on vain itsesi nolausta ja sinulle vain nauretaan ja sinua huudatetaan täällä.
 
Sinä tukkisit meidän suut ja näyttäisit meille, että olet oikeasti neutraali. Kai sinä ymmärrät, että kun hoet joka välissä olevasi neutraali sodan seuraaja ja jutut on täyttä ryssää, niin sinua ei oteta vakavasti? Nämä viimeisimmätkin jutut missä puolustelet lastensairaalaan iskua ja intät vastaan venäläisten itse sanomia asioita on vain itsesi nolausta ja sinulle vain nauretaan ja sinua huudatetaan täällä.
Ei se niin mene, että sinä sanelet mitä muut puhuu täällä.
Aika manipulatiiviset setit päällä... ei varmasti vahingossa.

Harmi kun ei onnistu ja keskustelualueella ihmiset voi keskustella ilman väännettyä narratiivia. Eihän foorumeissa olisi mitään järkeä, jos se olisi yhden äänen kupla.
 
Ei se niin mene, että sinä sanelet mitä muut puhuu täällä.
Aika manipulatiiviset setit päällä... ei varmasti vahingossa.

Harmi kun ei onnistu ja keskustelualueella ihmiset voi keskustella ilman väännettyä narratiivia. Eihän foorumeissa olisi mitään järkeä, jos se olisi yhden äänen kupla.

Ei kyse ole mistään sanelusta tai narratiivin pakottamisesta, vaan siitä, että sinä valehtelet ja sinua ei oteta siksi tosissasi. Et ole neutraali vaikka sitä hoet.

Sinulla olisi ihan samat ongelmat ihan missä tahansa. Jos vaikka työpaikalla hokisit miten olet aina ajoissa, mutta tulisit silti aina myöhässä, niin silloinkin sinulle naurettaisiin ja sinua ei otettaisi vakavasti ja sinulle sanottaisiin miten kannattaa tulla ajoissa, jos haluaa sanoa olevansa aina ajoissa.

Meillä täällä lännessä ei toimi tuollainen venäläinen "taktinen valehtelu" ja on turha uhriutua, kun tuosta joutuu tilille.
 
Ei kyse ole mistään sanelusta tai narratiivin pakottamisesta, vaan siitä, että sinä valehtelet ja sinua ei oteta siksi tosissasi. Et ole neutraali vaikka sitä hoet.

Sinulla olisi ihan samat ongelmat ihan missä tahansa. Jos vaikka työpaikalla hokisit miten olet aina ajoissa, mutta tulisit silti aina myöhässä, niin silloinkin sinulle naurettaisiin ja sinua ei otettaisi vakavasti ja sinulle sanottaisiin miten kannattaa tulla ajoissa, jos haluaa sanoa olevansa aina ajoissa.

Meillä täällä lännessä ei toimi tuollainen venäläinen "taktinen valehtelu" ja on turha uhriutua, kun tuosta joutuu tilille.
Sä projisoit ja leimaat valehtelijaksi jälleen kerran.

Sä et myöskään ole asemassa, missä kerrot mitä "meillä lännessä" ollaan. Tää on jotenkin absurdia miten olettavasti toinen suomalainen koittaa projisoida toisen olevan jossain muualla ja jotain muuta.

Se oikeastaan vaan alleviivaa miten sekopäistä tuo teidän harrastama touhu onkaan. Siltä lähtee matto alta jälleen kerran.

Miksi sä et keskustele aiheesta vai koitatko vain baitata keskustelijoita?
Voit tähän vastata sitä varten kun ylläpitäjä ihmettelee mitä täällä tapahtuu.
 
Ainoastaan putininnussija Roopeli tiesi että Venäjän armeija on niin paska ettei saa Ukrainaa nopeasti vallattua.

Länsimedia ja Venäjän media uskoi että Ukraina tulee valloitetuksi viimeistään parin kuukauden kuluessa. Ukrainan kansa kuitenkin päätti toisin. Ainoastaan kaksi maata on alkanut tosissaan taistelemaan tuota idän terroristivaltiota vastaan. Suomi ja Ukraina. Ja kuten suomalainen veteraani viime linnan juhlissa sanoi joka oli saanut luodin kaulaan. Se oli sen arvoista on Suomi niin hieno maa asua! Putininnussijat eivät maanpuolustustahtoa ikinä tajua. Ja rantapallolle opettele Venäjälle vittuilun ja vähättelyn ero. Venäjälle tulee aina vittuilla kaikesta kunnes pyytävät anteeksi Suomelta mitä ovat 200 vuoden aikana täällä touhuneet.
 
Siis tässäkö se legendaarinen 3pv cope nyt oli?

Mä olen kokoajan odottanut sitä lähdettä, missä itse saatana put-in kertoo tämän ja niin olen teidän puheista tämän käsittänyt, mutta ilmeisesti joku talk show nyt määritti valtion sotatoimet...

ei helvetti

Aika laimeeta.
Meillä sentään kansanedustaja julisti sodan ryssää vastaan!
Ja presidentti julistanut että itämeri on meidän, eikä ryssän!

Mitä huonommin Ukrainalla (USA:lla) menee, sitä hurjemmin provokaattorit huutaa ja sitä koomisemmiksi heidän jutut käy.
 
Mä haluisin eka nähä, että Roopeli kirjoittaa Putin eikä Put-in. En usko että pystyy siihen 😄
Voiskohan olla että Roopelin kirjoituksia tarkkaillaan tiettyjen sanojen kautta esim jonkun "työnantajan" toimesta, ja yksi noista sanoista on Putin. En keksi oikeasti mitään muuta selitystä sille että tuota sanaa ei pysty käyttämään, vaan jatkuvasti pitää keksiä tapoja tanssia tuon sanan ympäri. Ryssä-sana on varmaan sallittu ihan sillä että ei kukaan usko suomalaiseksi jos ei kertaakaan voi ryssää ryssäksi sanoa.
 
Niin ja kehuivat, että nyt mennään Berliiniin asti. Kummasti tämä todistettu fakta unohtuu tältä neutraalilta kolmikolta.

Myös Putinin liittolainen, Kadyrov uhosi että Ukraina on vaan alkupala ja menevät Berliiniin asti. Eipä ole nuistakaan kuulunut hetkeen. Ilmeisesti vetivät joukkonsa pois. Mutta voitolla ovat jos "neutraaleja" uskoo.

Tilannetta voisi miettiä myös niin että mitkä maat tukevat kumpaakin ja minkä verran aseteollisuutta ovat tuoneet maahan. Ukrainaan perustettu useampi tehdas länsimaiden toimesta. Mites ryssällä?
 
Sä projisoit ja leimaat valehtelijaksi jälleen kerran.

Sä et myöskään ole asemassa, missä kerrot mitä "meillä lännessä" ollaan. Tää on jotenkin absurdia miten olettavasti toinen suomalainen koittaa projisoida toisen olevan jossain muualla ja jotain muuta.

Se oikeastaan vaan alleviivaa miten sekopäistä tuo teidän harrastama touhu onkaan. Siltä lähtee matto alta jälleen kerran.

Miksi sä et keskustele aiheesta vai koitatko vain baitata keskustelijoita?
Voit tähän vastata sitä varten kun ylläpitäjä ihmettelee mitä täällä tapahtuu.

Olet tekopyhä, kun valitat leimaamisesta yms. ja itse haukut muita koko ajan lampaiksi ja sekopäiksi. Jos et ole itse kohtelias ja osoita kunnioitusta muita kirjoittelijoita kohtaan, niin miksi oletat saavasi muuta kuin vittuilua takaisin? Katso peiliin.
 
Toverihan ei varsinaisesti julistanut sotaa Venäjää vastaan eikä sillä riitä natsat semmoista julistamaan vaikka tahtoiskin. Sen kirjoituksen pointti oli, että vaikka Suomi ei ole mielestään sodassa Venäjää vastaan niin Venäjä saattaa silti olla sodassa Suomea vastaan. Sotaa voi käydä muutenkin kuin asein ja tankein.
 
Olet tekopyhä, kun valitat leimaamisesta yms. ja itse haukut muita koko ajan lampaiksi ja sekopäiksi. Jos et ole itse kohtelias ja osoita kunnioitusta muita kirjoittelijoita kohtaan, niin miksi oletat saavasi muuta kuin vittuilua takaisin? Katso peiliin.
Jos haukut minua ensin niin vastaan kyllä.
Älä aloita mitään jos et osaa lopettaa.
 
Pari mielenkiintoista linkkiä noista F-16 hävittäjistä.

U.S. officials say the most effective use of the F-16s in Ukraine is in what is called close-air support, or taking out ground threats to troops on the front lines. Europeans, on the other hand, say the F-16s can be used for air defense and to potentially help push Moscow’s air force farther from the front line, where its aircraft are releasing thousands of so-called glide bombs each month to devastating effect.

When it comes to weapons for those aircraft, “we’ve already given them… several [types of relevant] munitions… like the ones you talked about,” Hecker said today. The general was responding to a question wherein AIM-120 Advanced Medium Range Air-to-Air Missiles (AMRAAM), AIM-9 Sidewinder air-to-air missiles, and Joint Direct Attack Munition-Extended Range (JDAM-ER) and Small Diameter Bomb (SDB) precision-guided glide bombs were all mentioned. A separate report today from the Wall Street Journal said that AGM-88 High-speed Anti-Radiation Missiles (HARM), which Ukraine also already has in its arsenal, is among the weapons set to be used on the country’s forthcoming F-16s. Not mentioned in all of this is that Ukraine has gotten ADM-160 Miniature Air-Launched Decoys (MALD), another store that Vipers can launch.


 
Jos haukut minua ensin niin vastaan kyllä.
Älä aloita mitään jos et osaa lopettaa.
Jos ja jos.

Aiemmin tuossa puhuit siitä, miten keskustelun tulee olla vapaata eikä yhden äänen kuplaa. Tuli mieleen tämä Navalnyin tapaus, jonka voi tulkita juuri tuommoiseksi muiden äänten hiljenentämiseksi. Olenko oikeassa että tuomitset tällaisen toiminnan?
 
Jos ja jos.

Aiemmin tuossa puhuit siitä, miten keskustelun tulee olla vapaata eikä yhden äänen kuplaa. Tuli mieleen tämä Navalnyin tapaus, jonka voi tulkita juuri tuommoiseksi muiden äänten hiljenentämiseksi. Olenko oikeassa että tuomitset tällaisen toiminnan?
Tulkitse päässäsi mitä haluat. Syytön niihin ajatuksiin olen.
 
Tulkitse päässäsi mitä haluat. Syytön niihin ajatuksiin olen.
No tuommoisen toiminnan joko tuomitsee tai hyväksyy, neutraali seuraajakin ymmärtää että tuo on melko loikka kauemmas demokratiasta kun vangitaan oppositiojohtaja ja laitetaan leirille kuolemaan. Kuitenkin jos kannatat avointa keskustelua niin sehän on selvää, ettet voi tämmöistä toimintaa hyväksyä. Hyvä Roopeli, tämä on miehen teko sinulta seistä diktatuuria vastaan.
 
No tuommoisen toiminnan joko tuomitsee tai hyväksyy, neutraali seuraajakin ymmärtää että tuo on melko loikka kauemmas demokratiasta kun vangitaan oppositiojohtaja ja laitetaan leirille kuolemaan. Kuitenkin jos kannatat avointa keskustelua niin sehän on selvää, ettet voi tämmöistä toimintaa hyväksyä. Hyvä Roopeli, tämä on miehen teko sinulta seistä diktatuuria vastaan.

En mä kommentoinut asiaa vaan höpiset omasta päästäsi ja koitat liittää minuun.
 
Back
Ylös Bottom