HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kirjoitat nämä toiveesi valtamedian valheista ja lopulta tulevasta väistämättömästä Venäjän voitosta vähän väliä tähän ketjuun. Tuo on pelkkää toivoajattelua sinulta ja kuten eilen nähtiin, kun tulee tietoa sotii tuota vastaan, kuten Elviran kommentit Venäjän taloudentilasta, niin vedät raivarit ja kieltäydyt uskomasta faktoja.

Todellisuus on se, että sota on kesken ja Venäjä on epäonnistunut höökissä ja talous on tuhottu. Tuo on toiveajattelua, että Venäjä sanelisi neuvotteluissa mitä tapahtuu. Neuvotteluissa varmasti myös vaaditaan, että Venäjä palauttaa alueet Ukrainalle ja maksaa sotakorvauksia ja sotarikolliset lähetetään Haagiin.
Venäjän talous tuhoutui teikäläistän puheissa jo 2.5v sitten.
Ei ilmeisesti rintamalla tiedetä ettei kotona ole enää mitään muuta kuin paskahuussi ja suolakurkku tiellä.
 
Venäläiset muuten itse sanoivat tuon olevan 3pv ohi. Vähän meni arviot pieleen :sneaky:


View: https://rumble.com/v595goj-russians-and-3-day-war.html

Siis tässäkö se legendaarinen 3pv cope nyt oli?

Mä olen kokoajan odottanut sitä lähdettä, missä itse saatana put-in kertoo tämän ja niin olen teidän puheista tämän käsittänyt, mutta ilmeisesti joku talk show nyt määritti valtion sotatoimet...

ei helvetti
 
Putin sanoi 2 weeks.

https://time.com/3259699/putin-boast-kiev-2-weeks/

Ryssillä oli paraatiuniformut mukana. Luulivat sodan olevan ohi päivissä.

https://en.lb.ua/news/2022/03/06/10225_special_operation_forces_russians.html
"Putin reportedly said"

Tää on ihan helvetin säälittävää. Kaikki mitä sä sanot on tätä samaa roskaa. Ei ole mahdollista ettet itse käsitä mitä teet.
Mutta jos propagandan tai median lukutaidottomuudesta jotain esimerkkiä voisi näyttää niin olet sellainen vaikka tuskin vahingossa.
 
"Putin reportedly said"

Tää on ihan helvetin säälittävää. Kaikki mitä sä sanot on tätä samaa roskaa. Ei ole mahdollista ettet itse käsitä mitä teet.
Mutta jos propagandan tai median lukutaidottomuudesta jotain esimerkkiä voisi näyttää niin olet sellainen vaikka tuskin vahingossa.
No kerro toki itse menikö tämän suunnitelmien mukaan? Tai mikä se alkuperäinen suunnitelma oli? Tuskin tiedät, koska sähän oot täysi hupiukko. 😂
 
No kerro toki itse menikö tämän suunnitelmien mukaan? Tai mikä se alkuperäinen suunnitelma oli? Tuskin tiedät, koska sähän oot täysi hupiukko. 😂
Mä seuraan sotaa ja en omaa mitään emotionaalista copea missä linkataan jotain 2.5 takaa sanomisia jostain ihme "lähteistä".
Siinä ainakin olen ollut oikeassa, että ryssä vie sotaa ja länsi/ukraina ei anna todellista kuvaa tilanteista.
 
"Putin reportedly said"

Tää on ihan helvetin säälittävää. Kaikki mitä sä sanot on tätä samaa roskaa. Ei ole mahdollista ettet itse käsitä mitä teet.
Mutta jos propagandan tai median lukutaidottomuudesta jotain esimerkkiä voisi näyttää niin olet sellainen vaikka tuskin vahingossa.

The Kremlin did not deny that Putin made the statement.
 
No kerro toki itse menikö tämän suunnitelmien mukaan? Tai mikä se alkuperäinen suunnitelma oli? Tuskin tiedät, koska sähän oot täysi hupiukko. 😂
Mä haluisin eka nähä, että Roopeli kirjoittaa Putin eikä Put-in. En usko että pystyy siihen 😄
 
Mä haluisin eka nähä, että Roopeli kirjoittaa Putin eikä Put-in. En usko että pystyy siihen 😄
Mä koitin joskus roopelia ja makhakkia saada sanomaan jotain pahaa Putinista, tai edes rakentavaa kritiikkiä samaan tapaan kuin länsijohtajista. Roopeli ohitti täysin, makhakki tais sanoa jotain hyvin miedosti kriittistä mut perään, että Putin on kuitenkin demokraattisesti valittu johtaja 😅 Jotain ne pelkää molemmat.
 
Ryssät ovat varmasti vastanneet kaikkeen kievin sanominen väittämiin.....
Tämä on säälittävää sick...

Eikun ne vastasi nimenomaan tuohon noin. Jännä muuten miten tämä on jo toinen kerta parin päivän sisään, että intät miten jokin Venäjälle epämieluinen ei ole totta, vaikka Venäjä itse myöntää sen.
 
Eikun ne vastasi nimenomaan tuohon noin. Jännä muuten miten tämä on jo toinen kerta parin päivän sisään, että intät miten jokin Venäjälle epämieluinen ei ole totta, vaikka Venäjä itse myöntää sen.
No mitä ne vastasi? Postaas nyt kokonaan omista lähteistä jutut äläkä katko niitä.
 
Mä koitin joskus roopelia ja makhakkia saada sanomaan jotain pahaa Putinista, tai edes rakentavaa kritiikkiä samaan tapaan kuin länsijohtajista. Roopeli ohitti täysin, makhakki tais sanoa jotain hyvin miedosti kriittistä mut perään, että Putin on kuitenkin demokraattisesti valittu johtaja 😅 Jotain ne pelkää molemmat.

Samaa minäkin olen yrittänyt tuloksetta. Nuo molemmat on jotain uskovaisia. Samalla tavalla voisit yrittää uskovaista sanomaan jotain negatiivista jessestä tai jumalasta. Ei tule ikinä tapahtumaan, kun se olisi epälojaalia. Samalla tavalla noi ei tule ikinä olemaan epälojaaleja Venäjälle tai Putinille.
 
Jälleen lauma keskittyy keskustelijoiden mollaamiseen. Huvittavaa miten tästä porukasta koitettu toistuvasti hommata banneja toisille keskustelijoille sekä leimata näitä ties miksi.
 
Länsimedia pelotteli meitä, että ryzzät valtaa Ukrainan kolmessa päivässä. Itse olin tästä myös aivan varma.

Kyllä se alku näytti niin selvältä, kun Kiovan liepeille asti ajelivat, ennenkuin possujuna saatiin pysäytettyä. Odotin, että Zelenski ottaa jalat alleen ja tilalle laitetaan Moskovan edustaja. Kukahan se olisi ollut - tämä on varmasti päätetty jo hyvissä ajoin ennen kolmen päivän erikoisoperaation starttaamista.
 
Jälleen lauma keskittyy keskustelijoiden mollaamiseen. Huvittavaa miten tästä porukasta koitettu toistuvasti hommata banneja toisille keskustelijoille sekä leimata näitä ties miksi.

Voit todistaa meidän olevan väärässä milloin vaan ja kritisoida Venäjää ja Putinia ja kertoa oliko tarkoitus vallata Ukraina 3 päivässä vai oliko tarkoitus käydä pitkää sotaa. Jostain syystä vaan et suostu tuohon ja siksi sinulle nauretaan.
 
Jälleen lauma keskittyy keskustelijoiden mollaamiseen. Huvittavaa miten tästä porukasta koitettu toistuvasti hommata banneja toisille keskustelijoille sekä leimata näitä ties miksi.
Mä en ainakaan ketään sinänsä mollannut, kerroin vain et noin on tapahtunut ja ne viestit on edelleen tuolla jossain josta sen voi tarkistaa halutessaan.
 
Back
Ylös Bottom