HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Fleitz said Ukraine need not formally cede territory to Russia under their plan. Still, he said, Ukraine was unlikely to regain effective control of all its territory in the near term.
"Our concern is that this has become a war of attrition that's going to kill a whole generation of young men," he said.
A lasting peace in Ukraine would require additional security guarantees for Ukraine, Kellogg and Fleitz said. Fleitz added that "arming Ukraine to the teeth" was likely to be a key element of that.
"President Trump has repeatedly stated that a top priority in his second term will be to quickly negotiate an end to the Russia-Ukraine war," Trump spokesperson Cheung said.

"We tell the Ukrainians, 'You've got to come to the table, and if you don't come to the table, support from the United States will dry up,'" he said. "And you tell Putin, 'He's got to come to the table and if you don't come to the table, then we'll give Ukrainians everything they need to kill you in the field.'"

Jännä juttu että Biden antanu koko ajan noin paljon puheiden perusteella, mutta 31 kpl Abrams ja niitäkin pitäis jo pitää kauempana rintamasta, F-16 kestää ja kestää ja Migit Biden kielsi jo alussa, Patriotitkin pitää lähettää Saksasta jne. Biden ”antanu kaikkensa” ja rintama ei liiku, niin ehkäpä se on Trumpin järkevöitettävä tilanne että ukrainalaiset saa elää omaa elämäänsä eikä sotaa. Ukrainan johto puhuu kaikkien alueiden palauttamisesta mutta isompi hyökkääminen ei maistu koska tulisi paljon tappioita. Eli jumissahan tuo on.
Sekin pitäs muistaa että kun Obama ja EU teki rauhaa 2014 Putinin valloitusten jälkeen ei ollut mitään ongelmaa aluemenetysten myöntämisessä ja EU osti kaasua pää märkänä Putinilta. Eli ongelma nyt se että pitää esittää jotain ja esittää että Trump on jotain ja sitten tehdään half ass hommaa oikeasti.
Tilanteen rauhoittaminen vaatii enemmän USAn puuttumista. Biden vaan tekee helppoa säänneltyä asetrokausta ja ihmisiä kuolee loputtomiin. Biden ei pysty takaamaan Ukrainalle sellaista vaihtoehtoa missä heidän ei pidä sotia. Ainut joka turvatakuut kykenee Ukrainalle myöntämään on Trump. Ja kyllähän se lisää asepelotettakin vaatii ja varmasti se niin päin menee että Ukrainan aseistaminen jämäköityy.
Jos tämä kamalaa Ukrainalaisille olisi, niin kait nyt sitten lähdettäisiin suureen vastahyökkäykseen ihan kohta. Vapaaehtoiset jonossa ettei vaan mitään aselepoa synny. Biden pistäisi vauhtia F-16 proggikseen ja matskua menemään. Näin varmasti tulee tapahtumaan jos aselepo on aidosti paha vaihtoehto Ukrainalle. Voihan se olla että niinkin käy.
Ei nää koskaan helppoja juttuja jälkikäteen korjata ole kun USAn demaripressojen aikana Putte pääsee riehumaan ja varastelemaan.

Tänä vuonna ei ole ollut tarkoitus hyökkiä vaan pitää asemat ja vahvistaa armeijaa. 2025 tykistön ammustilanne on jo reilusti parempi. Ens vuonna voidaan nähdä etenemistä. Epäilen kyllä että Krimin suuntaan saatetaan yrittää jotain jo aiemmin. Vähän sellaiset merkit nähtävissä. Miinakenttien läpi eivät varmasti lähde puskemaan ellei jokin asia muutu isosti. Sehän ei ole toiminut kummallakaan.

Nyt kun saavat iskeä ryssän puolelle ja ohjuksia enempi käytössä niin mikä idea edes lähteä hyökkimään kovilla tappiolla kun ryssää voidaan kurittaa puolustamalla ja tuhoamalla joukkokeskityksiä ja huoltoa linjojen taakse?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikille jo selvää ettei alueiden vapauttaminen onnistu. 1991 rajat eivät tule takaisin ainakaan sotimalla.

Tämä on selvää koska..??

Rahalla tuo ryssän armeija käy. Rahat loppu niin se pysähtyy. Jalostamoiskut eivät tietääkseni ole loppuneet. Muutenkaan ryssän taloudella ei mene oikein hyvin. Nyt tehdään aivan oikeita asioita. Jos ryssällä ei olisi hätä niin putikka ei varmasti vierailisi p Koreassa itse.
 
Alkaa katoamistemput lähestymään teikäläisillä. Sen voi jo lukea rivienvälistä.
Mikäli viittaatte katoamistempun syyksi, että olen väärässä tai oikeassa, haluan korjata asian. Olen jo tunnustanut olleeni monessa asiassa väärässä. Ja myös tunnustanut sinun ja myös makhakin olleen oikeassa jo langan ekoilla sivuilla. Ryzzät eivät valtaa Kiovaa ja kolmen päivän operaatio venyy vuosien sodaksi. Olitte siis oikeassa.
Jos teen katoamistempun, syy on se etten koe keskustelun enää jalostuvan. Nythän keskustelu on ollut todella hedelmällistä. Olen oppinut paljon elämästä sinulta Roopeli. Olette hieno mies.
 
Ei kukaan sellaista odota. Te vain katoatte ja kaikki tuo leimaus ja paskapuhe jää sinne omiin päihinne.

Mieti nyt. Sinäkin olet yli 2v haukkunut täällä ihmisiä jotka seuraavat tätä sotaa totuudenmukaisesti. Sellaisia te olette.

Seuraatko sinä mielestäsi sotaa totuudenmukaisesti? Tähän voisi pistää sen kysymyslistan sodasta, johon et tiedä mitään vastauksia. Tai mites ne weebunionit yms. jotka on todistettu valeuutisten levittäjiksi? 😀
 
Alkaa taas olla psykoosit tulilla noilla ryssälampailla. Tulee taas sellaista settiä, että toivottavasti äiti ei päästä tietokoneelle hetkeen.
 
Ja myös tunnustanut sinun ja myös makhakin olleen oikeassa jo langan ekoilla sivuilla. Ryzzät eivät valtaa Kiovaa ja kolmen päivän operaatio venyy vuosien sodaksi. Olitte siis oikeassa.

Tää on kyllä helposti langan mielenkiintosin 4d shakki servaus edelleen 😄
 
Yllättäen tämä ajatus ignoorataan täysin. Ja mieti, että samat tyypit syyttää mua katoamistempusta. 😂
Oon kyllä kääntyny myös hiukan siihen, että tohon kysymykseen vastaus on tällee vuosien väistelyn ja kuumottelun jälkeen ikävää myös egopuolelta. Ja siinä symppaan kyllä.

Oma ihmetys tosin siinä, että miksi alunperin neutraalina seuraajana ei otettu kunniaa noin isosta tietämisestä? Etenkin kun sitä vieläpä tarjottiin antaumuksella? Asian kun vielä peilaa siihen, että juhlitaan suurella sydämellä todella pieniä asiota, tai asioita mitkä eivät edes tapahtuneet, näyttäytyy tää homma todella epäilyttävänä. Ihan kuin sotaa ei seurattaisikaan 100% neutraalisti 🤔😄
 
Huvittavaa tuo miten neutraalit paasaa Venäjän voitosta kuin uskovaiset. Ne varmaan luulee, että lopulta Venäjä voittaa ja sitten me epäilijät joudutaan pyytämään anteeksi kaikkea mitä ollaan Venäjästä sanottu.
Jep. Aina oon kasvanu sihen, että ryssä on ryssä vaikka voissa paistais, ja niinhän se on viimevuosina nähty.

On puhuttu uuden kylmän sodan alusta jne, mutta ryssällehän se ei ikinä loppunukaan. Länsimaat vain tuudittautu sellaiseen valheelliseen ajatukseen. Suomi onneksi täysin ei. Ite suoritin varusmiespalvelukseni 6 vuotta neukkulan romahtamisen jälkeen. Nimillä ei puhuttu, mutta aina harjoituksissa "vihollinen tulee idästä..."
 
Mikäli viittaatte katoamistempun syyksi, että olen väärässä tai oikeassa, haluan korjata asian. Olen jo tunnustanut olleeni monessa asiassa väärässä. Ja myös tunnustanut sinun ja myös makhakin olleen oikeassa jo langan ekoilla sivuilla. Ryzzät eivät valtaa Kiovaa ja kolmen päivän operaatio venyy vuosien sodaksi. Olitte siis oikeassa.
Jos teen katoamistempun, syy on se etten koe keskustelun enää jalostuvan. Nythän keskustelu on ollut todella hedelmällistä. Olen oppinut paljon elämästä sinulta Roopeli. Olette hieno mies.
Katoaminen tapahtuu denialismista ja siitä ettei todellisuutta voi käsitellä. Niinsanotusti se oma paskapuhe on jo itsellekin liikaa ja tämä säälittävä yksilö katoaa paikalta.
 
Oon kyllä kääntyny myös hiukan siihen, että tohon kysymykseen vastaus on tällee vuosien väistelyn ja kuumottelun jälkeen ikävää myös egopuolelta. Ja siinä symppaan kyllä.

Oma ihmetys tosin siinä, että miksi alunperin neutraalina seuraajana ei otettu kunniaa noin isosta tietämisestä? Etenkin kun sitä vieläpä tarjottiin antaumuksella? Asian kun vielä peilaa siihen, että juhlitaan suurella sydämellä todella pieniä asiota, tai asioita mitkä eivät edes tapahtuneet, näyttäytyy tää homma todella epäilyttävänä. Ihan kuin sotaa ei seurattaisikaan 100% neutraalisti 🤔😄
Mistä sä edes selität? Omien pierujen haistelullakin luulisi olevan jotain rajoja, mutta ei selvästi ole. Akkamaista hymiötä tarjoillaan, kun ei parempaa ole tarjota.

Tuntuu varmaan vitun tyhmältä hehkuttaa ties mitä juttuja ja se mitä oikeasti tapahtuu ei ole ollenkaan sitä mitä itse elää. Joku psykologi voisi varmaan paremmin analysoida teidän maailmaa ja sitä onko se pelkästään median aivopesua vai jotain muutakin. Mikä ajaa yksilön noin "helpoksi"?
 
Mistä sä edes selität? Omien pierujen haistelullakin luulisi olevan jotain rajoja, mutta ei selvästi ole. Akkamaista hymiötä tarjoillaan, kun ei parempaa ole tarjota.
Tollaa ku meet henkilökohtasuuksiin anonyymisti, ni voitko ees vastata alkuperäseen kysymykseen?

Eli, tiesitkö sodan alettua, että ryzzät eivät valtaa Kiovaa ja kolmen päivän operaatio venyy vuosien sodaksi?
 
Tollaa ku meet henkilökohtasuuksiin anonyymisti, ni voitko ees vastata alkuperäseen kysymykseen?

Eli, tiesitkö sodan alettua, että ryzzät eivät valtaa Kiovaa ja kolmen päivän operaatio venyy vuosien sodaksi?
Kuka on 3pv sotaa hokenut? En minä ole ainakaan.
Mitä sä edes kyselet?
 
Taidat olla joku täys hupiukko.

TE vitun ääliöt olette 3pv sotaa hokeneet.
Eli tiesit kokoajan että erikoisoperaatio on terminä pelkkää venäläisten kusetusta ja sota on tasaista vuosia?
 
Eli tiesit kokoajan että erikoisoperaatio on terminä pelkkää venäläisten kusetusta ja sota on tasaista vuosia?
Ei munapää. Mitä sä selität? Sä puhuit 3pv sodasta ja sen hokema on teikäläisten juttuja. Ei minun.

Kuka on antanut sodalle jonkun 3pv aikamääreen tai yleisesti kuka on sodan alussa puhunut sen kestävän ajan x?
Sä revit omasta tyhmästä päästäsi nämä jutut ja väität niiden ikäänkuin olevan minun tai "meikäläisten" väitteitä.

Mistä sä tuon 3pv revit edes? Tai että porukka tiesi kauan sota kestää jne? Mä itse seuraan sotaa ja sen kesto on sodan kesto. Mulla ei ole siinä mitään emotionaalista paskaa kuten sinulla paitsi että tämä rahareikä voisi mennä nopeasti pois eli sodan päättyminen.

Mä olen 2v tätä sanonut toistuvasti ja nytkö sä ääliö olet keksinyt päässäsi jotain muuta? Vieläkö yhdet pierut ennen katoamista? Nuuuh?
 
Back
Ylös Bottom