HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei sinulle pro ryssä varmaan ollutkaan shokki, kyllä te toisenne tunnette. Me normaalin arvopohjan omaavan "länsimaalaiset" lähinnä olimme erittäin yllättyneitä miten munattomia Venäläiset on.
Heh😁 itkuhan sieltä tuli, kun keinot loppui!! Luepa mun viestit tähän sotaan liittyen läpi, ja kerro missä olen ollut väärässä ja samalla saat selville kuinka ryssä olen.
 
Ai vankeudessa kuolleet siviilit ei ookkaan mittää? No perhana ku ei tiedä mikä merkitsee ja mikä ei...


No entä Ukrainan siviilit?? eivät ole edes vankeudessa? Entä minkä verran ryssän siviileitä on kuollut omalla maallaan?

Miksi et ole huolissasi tästä tilanteesta? Otit vain sotavankien joita huomattavasti enemmän puolin ja toisin vertailuun yhden sielunkumppanin.

Miksi muuten esim vastaansanomat ei uutisoi tuosta luvusta? tai miksi kukaan ei päivitä tuota siviili lukua joka päivä tänne?
 

No entä Ukrainan siviilit?? eivät ole edes vankeudessa? Entä minkä verran ryssän siviileitä on kuollut omalla maallaan?

Miksi et ole huolissasi tästä tilanteesta? Otit vain sotavankien joita huomattavasti enemmän puolin ja toisin vertailuun yhden sielunkumppanin.

Miksi muuten esim vastaansanomat ei uutisoi tuosta luvusta? tai miksi kukaan ei päivitä tuota siviili lukua joka päivä tänne?
Tehän noita numeroita postaatte. Itse vain totesin epäkohdan tuossa hurskailussa.
Sodassa harvemmin on hyviä paikkoja.
 
Heh😁 itkuhan sieltä tuli, kun keinot loppui!! Luepa mun viestit tähän sotaan liittyen läpi, ja kerro missä olen ollut väärässä ja samalla saat selville kuinka ryssä olen.
Ihan niin paljoa ei kiinnosta viestisi että jaksaisin käydä analysoimaan oletko miten usein ollut oikeassa, jotain rajaa🤣. Enkä tiedä miten se liittyy siihen aiheeseen mistä keskusteltiin, eli siitä että miten yllättävää oli Venäläisten välinpitämättömyys tai oikeastaan munattomuus Venäjän hallintoa kohtaan. Jos Putin olisi minkä tahansa länsimaan presidentti, Putin olisi syrjäytetty vaikka väkivalloin aikoja sitten. Yksikään täysipäinen kansa ei katsele tommoista menoa. Onhan tuolla toki ollut mielenosoituksia ja oppositiota ainakin näennäisesti. Harmi kun oppositio eivät osaa koordinoida toimintaansa paremmin ja eivät voi luottaa kavereihin.
 
Tehän noita numeroita postaatte. Itse vain totesin epäkohdan tuossa hurskailussa.
Sodassa harvemmin on hyviä paikkoja.

Ota joku kanta Ukrainan siviileihin ja heidän menetyksiin, älä kiertele? Ajattele realistisesti isompaa mittakaavaa kuin yhtä henkilöä. Uskallatko vai epäiletkö että joku seuraa postauksiasi? Miten vertaat elämää Kiovan ja Moskovan välillä kummassa on enemmän siviileitä kuollut sodan takia? Entä Harkova ja pietari? Kumman maan kaupungeissa siviileillä on hyviä paikkoja enemmän? Kumman maan kaupungit on sodassa ja kumman ei?
Jokainen terve mies on varmasti joskus valehdellut naiselle, tuo vaate näyttää hyvältä, ei et ole lihonut, kyllä rakastan,rakastan > kaikissa noissa on vaan pillun saanti mielessä. Ei se ole sen vaikeampaa saada ryssä leima pois. Pieniä valkoisia valheita sinne tänne keskustelua niin kohta olet paras kamu ja se vasta meidät länsimaan hapatuksen uhrit sotkisi...
 
Ota joku kanta Ukrainan siviileihin ja heidän menetyksiin, älä kiertele? Ajattele realistisesti isompaa mittakaavaa kuin yhtä henkilöä. Uskallatko vai epäiletkö että joku seuraa postauksiasi? Miten vertaat elämää Kiovan ja Moskovan välillä kummassa on enemmän siviileitä kuollut sodan takia? Entä Harkova ja pietari? Kumman maan kaupungeissa siviileillä on hyviä paikkoja enemmän? Kumman maan kaupungit on sodassa ja kumman ei?
Jokainen terve mies on varmasti joskus valehdellut naiselle, tuo vaate näyttää hyvältä, ei et ole lihonut, kyllä rakastan,rakastan > kaikissa noissa on vaan pillun saanti mielessä. Ei se ole sen vaikeampaa saada ryssä leima pois. Pieniä valkoisia valheita sinne tänne keskustelua niin kohta olet paras kamu ja se vasta meidät länsimaan hapatuksen uhrit sotkisi...
En mä voi kierrellä mitään mihin en ole ottanut kantaa eli älä nyt sinäkin ala päästäsi vääntämään asioita muihin.

Sulla oli vastaavaa hysteeristä menoa 2021 toisessa ketjussa niin otappa ihan rauhassa tässäkin aiheessa.
 
Ero on siinä että toiset keskustelee ja toiset koittaa leimata sekä haukkua näitä keskustelijoita.
Toki tässä ei mitään uutta ja ilmeisesti osalla on kasetti vähän mureana agendojen maailmassa, kun tuntuu että ihan tarkoituksella koitetaan hakea poistumisreittiä aiheesta.
Ei kai tässä kenelläkään kasetti murene? Välillä tulee vähän kovempaa kielenkäyttöä, mutta mitäs siitä? Kuuluu sodankäyntiin.
Pakko antaa tunnustusta, että neutraalit tekevät mikrometrin tarkkaa työtä, kun piirtävät karttoihin ryzzien 0,004% etenemisiä. Ja jo sodan alusta olivat oikeassa, ettei Kiovan valloitus onnistu ainkaan kolmessa päivässä. Neutraalit olivat jälleen kerran oikeassa.
 

View: https://www.youtube.com/watch?v=YLo0Lraxt44


Siellä on lapiot taas ahkerasti käytössä kun ryssä etenee.

Eikös nämä ole juuri niitä videoita mitä itsekin myönsit valehtelevan että saisi enemmän klikkauksia? Sitten kun asiasta sinulta taas kerran kysyttiin niin et uskaltanut tuttuun tapaan vastata mitään :) Ja tiedän jo etukäteen, että mitään järkevää vastausta tältä trollilta ei tähän saa. Säälittävä reppana
 
Todennetut ryssän tappiot. Todelliset luvut tod.näk suuremmat
437083548_779549894358091_4504832232466640015_n.jpg
 
Back
Ylös Bottom