HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Kyllä sanoit, mutta oletko nyt viisastunut ja myönnät sen olevan huono juttu? Tuomitsetko nyt ryssien iskut siviilikohteisiin ja mm. buchan tapahtumat?
En mä ole tuominnut ukrainan tekojakaan tai kiinan jne.
Mä seuraan sotaa sekä tapahtuami yleisesti enkä diipadaabaile emotionaalisesti asioiden kanssa kuten itse teet.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta täällähän on moneen kertaan sanottu että moskova pitäis nukettaa ja polttaa kaikki ryzzät elävältä.Eikö nuo tyypit tehnyt just sitä?

Hieman samaa tekivät. Ei minua kiinnosta vaikka ryssiä tappavat. Ei edelleenkään nostata tunteita ja koko kansa siellä kannattaa muiden maiden ihmisten tappamista niin ei yhtään haittaa vaikka saavat maistaa samaa välillä itsekkin. Ryssät eivät koskaan joutuneet maksamaan rikoksistaan niin kuin natsit, niin aivan oikeen osoitteeseen nuo terrori iskut osuvat. Siellä asuu niin ylimielinen paskakansa.
 
Pitää ihan tarkistaa, että onko osoitepalkissa pakkotoisto.com vai *******.net, sen verran on sakeaa jo :D. Täytyy nyt vain seurata mitä oikeasti tapahtuu, eikä emotionaalisesti implikoida uskovansa mitään ryssäpropagandaa. Kuulemma Moskovan terrori-iskunkin tekijöillä oli Ukrainan passit, Mutant Ninja Hero Turtles -pelit ja natsihihamerkit. Selvä keissi. Medialähteet pian vahvistavat tämänkin.
 
Mutta täällähän on moneen kertaan sanottu että moskova pitäis nukettaa ja polttaa kaikki ryzzät elävältä.Eikö nuo tyypit tehnyt just sitä?
Olet toveri erehtynyt. Vaikka siellä sun ihannevaltiossa hekumoidaankin ihmiskunnan tuholla, meillä päin lähinnä on toiveissa vilkkunut parin päävajaanpaskojan tarinan loppu. Olen varma, että lopulta suurin osa venäläisistä omaa ihan saman toiveen.
 
En mä ole tuominnut ukrainan tekojakaan tai kiinan jne.
Mä seuraan sotaa sekä tapahtuami yleisesti enkä diipadaabaile emotionaalisesti asioiden kanssa kuten itse teet.

Miksi et tuomitse? Nuohan on selkeitä juttuja. Tuomitsetko edes tuota Moskovan terrori-iskua?
 
Aika erikoisia juttuja tossa tapahtunut mutta silti vaikea uskoa että FSB olis sekaantunut kyseiseen terrosristitekoon.
Tullut viimeaikoina youtubesta aika paljon vastaan näitä ihan venäläisten tekemiä videoita missä ovat vakuuttuneita asiasta.
OMON päämaja ilmeisesti sijaitsee vieressä ja meni tunti saapua paikalle, rakennukset palaa vaikka viimeisen päälle sammuttimet, metallinpaljastimet eivät huomanneet aseita ja räjähteitä jne.
 
Aika erikoisia juttuja tossa tapahtunut mutta silti vaikea uskoa että FSB olis sekaantunut kyseiseen terrosristitekoon.
Tullut viimeaikoina youtubesta aika paljon vastaan näitä ihan venäläisten tekemiä videoita missä ovat vakuuttuneita asiasta.
OMON päämaja ilmeisesti sijaitsee vieressä ja meni tunti saapua paikalle, rakennukset palaa vaikka viimeisen päälle sammuttimet, metallinpaljastimet eivät huomanneet aseita ja räjähteitä jne.

Ja kun sanot jotain sodan vastasta ni miliisi on paikalla 2 minuutissa
 
Aika erikoisia juttuja tossa tapahtunut mutta silti vaikea uskoa että FSB olis sekaantunut kyseiseen terrosristitekoon.
Tullut viimeaikoina youtubesta aika paljon vastaan näitä ihan venäläisten tekemiä videoita missä ovat vakuuttuneita asiasta.
OMON päämaja ilmeisesti sijaitsee vieressä ja meni tunti saapua paikalle, rakennukset palaa vaikka viimeisen päälle sammuttimet, metallinpaljastimet eivät huomanneet aseita ja räjähteitä jne.
Miksi vaikea uskoa? Ovathan aiemminkin tappaneet satoja ryssiä.
 
Ja kun sanot jotain sodan vastasta ni miliisi on paikalla 2 minuutissa
Niin no, jos sanominen tapahtuu somessa/telegramissa, niin viranomainen kyllä seurailee. Samoin jos mielenosoitusta junaillaan, harvemmin se koordinointi ilman digitaalista tiedonvaihtoa tapahtuu. Veikkaan, ettei nuo islamistit paljon whatappaile jotta milloinka lähdetään vääräuskoisia niittämään.
 
Back
Ylös Bottom