HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Missä kaikki turvatoimet vaikka asiasta oli varoitettu? Miksi rakennus paloi niin helposti? Miksi poliiseilla tai palomiehillä kesti niin kauan tulla paikalle? Veikkaan että sammutusjärjestelmät ja metallinpaljastimet kytketty pois päältä ja vartijoille sanottu että pitäkää vapaata..
Voitko linkittää mitä tarkalleen oli varoitettu ja milloin?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei olisi ensimmäinen terrorihyökkäys. Islamistit ovat aikaisemminkin tehneet iskuja. En oikein näe että pitäisi jtn radikaalia jonka takia kostaisivat terrorilla. Käytännössä riittää että pari miestä hankkivat rynkyt ja ampuvat ihmisiä. Onko joku maksanut heille? Miksei maailmasta löytyy varmasti aika monta jotka olisivat valmiita maksamaan.
Ehkä on, ehkä ei.

 
Mikäs tietäjien kerhon maalitolppa nyt on tästä tapauksesta?

Ryssät teki sen itse? Sehän toki olisi se laatikon optimaalisin vastine, mutta toivottavasti samalla sitten tulee se mieleen, että länsi/ukraina voisi tehdä aivan saman itse.
Siis jos asian nyt näkee näin tapahtuneen...
Eikös sen kaasuputken kanssa ollut ihan samanlaista mölinää pitkän aikaa? Selvis sitten kuitenkin ettei sekään asia ollut ihan niin kuten kerrottiin.

Näin asiaa seuraten tuntuu porukka yht äkkiä taas tietävän täsmälleen mitä tapahtui...
 
Mikäs tietäjien kerhon maalitolppa nyt on tästä tapauksesta?

Ryssät teki sen itse? Sehän toki olisi se laatikon optimaalisin vastine, mutta toivottavasti samalla sitten tulee se mieleen, että länsi/ukraina voisi tehdä aivan saman itse.
Siis jos asian nyt näkee näin tapahtuneen...
Eikös sen kaasuputken kanssa ollut ihan samanlaista mölinää pitkän aikaa? Selvis sitten kuitenkin ettei sekään asia ollut ihan niin kuten kerrottiin.

Näin asiaa seuraten tuntuu porukka yht äkkiä taas tietävän täsmälleen mitä tapahtui...
Tällä tiedolla ei voi poissulkea oikeen mitään vielä. Nyt jos koskaan seurataan tapahtumia.
 
Tällä tiedolla ei voi poissulkea oikeen mitään vielä. Nyt jos koskaan seurataan tapahtumia.
Oikein. Juuri näin teemme.

Samaan hengenvetoon rintamalla näyttää elämä kuitenkin jatkuvan ja ryssillä taitaa olla chasiv yar seuraavaksi isommassa polkaisussa. Alueella tapahtunut viimepäivinä ja ivanivsken ryssät valtasi pari pv sitten. Samalla molemmat kyljet näyttävät etenevän myös eli ehkä isompaa etenemistä odotettavissa alueella.
1711307979575.png

 
^toivoa tietty sopii, että oli oikeat kaiffarit kyseessä. Veikkaan että tunnustukset on saatu ainakin.

Noi kuten monet muutkin jihadistit ovat käytännössä palkkasotureita ja heille maksetaan verirahaa, joka menee omaisille. Tadzikistan on köyhä maa ja tuo 5k joka heille maksettiin on monen vuoden palkka siellä. Voi miettiä, jos täälläkin maksettaisiin vaikkapa 100k käteen siitä, että lähdet Ukrainaan sotimaan, niin miten moni köyhä lähtisi sinne.

Tämä on myös potentiaalinen iso ongelma Venäjälle, koska noita köyhiä siirtotyöläisiä riittää ja jos ISIS vaan haluaa maksaa, niin noita iskuja tulee lisää. Jos Putin ei kosta tuota nyt, niin sehän on vihreä valo heille jatkaa noita.
 
Miksi ISIS siis hyökkää venäjälle? Eikös jenkit afganistanissa olleet viimeksi??

Venäjällä on paljon pahempi mamuongelma kuin Suomessa ja siellä on ollut tuo jihadistiuhka pitkään. Kun kävin jotain vuosia sitten Pietarissa, niin siellä oli metroasemilla metallinpaljastimet ja aseistetut vartijat. Matkustin bussilla Pietariin ja bussiasemalla oli turvajärjestelyt kuin jossain lentokentällä.

Mieleeni jäi myös kun olin vähän syrjässä ostarilla ja siellä minua alkoi seurata joku jihadistin näköinen tyyppi ja muutenkin alue näytti enemmän Afghanistanilta kuin Venäjältä. Vähän kuin menisit Itikseen täällä ja joka puolella olisi ränsistynyttä ja sellaisia rähjäisiä muslimi partaukkoja. Venäjä on oikeasti kehitysmaa noiden keskustojen ulkopuolella ja Venäjällä on valtavat varallisuuserot. Varsinkin nyt vielä, kun Putin avaa rajoja muslimimaille ja sieltä vyöryy valtavasti porukkaa Venäjälle.
 
Venäjällä on paljon pahempi mamuongelma kuin Suomessa ja siellä on ollut tuo jihadistiuhka pitkään. Kun kävin jotain vuosia sitten Pietarissa, niin siellä oli metroasemilla metallinpaljastimet ja aseistetut vartijat. Matkustin bussilla Pietariin ja bussiasemalla oli turvajärjestelyt kuin jossain lentokentällä.
Itse olin reilu 10v sitten Moskovan työkeikalla, ja sattui juuri siihen reissun ajalle pommi-iskut metrossa. Oli aika kuumottavaa mennä pari tuntia iskun jälkeen metroon kun ovilla aseistetut miliisit ja itelläni iso reppu mukana. Mutta niillä olikin rodullinen profilointi sen verran vahvasti aktivoituna, että valkoinen töihin suihkiva mies sai kävellä reppu selässä metroon ilman mitään tarkastuksia 😁 Joku Kadyrovin habituksella oleva kaveri olisi saattanut joutua erilaiseen syyniin.
 
Venäjällä on paljon pahempi mamuongelma kuin Suomessa ja siellä on ollut tuo jihadistiuhka pitkään. Kun kävin jotain vuosia sitten Pietarissa, niin siellä oli metroasemilla metallinpaljastimet ja aseistetut vartijat. Matkustin bussilla Pietariin ja bussiasemalla oli turvajärjestelyt kuin jossain lentokentällä.

Mieleeni jäi myös kun olin vähän syrjässä ostarilla ja siellä minua alkoi seurata joku jihadistin näköinen tyyppi ja muutenkin alue näytti enemmän Afghanistanilta kuin Venäjältä. Vähän kuin menisit Itikseen täällä ja joka puolella olisi ränsistynyttä ja sellaisia rähjäisiä muslimi partaukkoja. Venäjä on oikeasti kehitysmaa noiden keskustojen ulkopuolella ja Venäjällä on valtavat varallisuuserot. Varsinkin nyt vielä, kun Putin avaa rajoja muslimimaille ja sieltä vyöryy valtavasti porukkaa Venäjälle.
Mä en tajua miksi mikään valtio päästää noita torakoita rajojensa sisälle.
 
Siis kun tuntee miten naapuri toimii, niin nuo kaverit on saattanu olla kopissa jo kuukaus ennen iskua. Jos se siis jotenkin palvelee jotain heidän agendaansa.
Jep ja sama juttu kans länsimaissa, jos/kun terot tekee kepposia. Ne on ollu valmiina jo kuukausia ja me tienataan ja hyödytään lopputuloksista. Eiks vaan?

En jaksa edelleenkään uskoa ISIS:tä, koska ei tekijät olisi hengissä.
 
Jep ja sama juttu kans länsimaissa, jos/kun terot tekee kepposia. Ne on ollu valmiina jo kuukausia ja me tienataan ja hyödytään lopputuloksista. Eiks vaan?

En jaksa edelleenkään uskoa ISIS:tä, koska ei tekijät olisi hengissä.
On niitä islamistiterroristeja saatu elävänä kiinni muissakin maissa. Riippunee paljolti millaisessa tilanteessa kiinniotto sattuu tapahtumaan. Tyyliin ammuskeluhurmoksen keskellä eivät varmasti luovu aseestaan poliisin kohdatessaan, mutta jos jengi istuu autossa ja jää kiinni vaikka rajan lähellä tarkastuspisteellä koittaessaa poistua maasta yms niin voipihan se kiinniotto sujua ilman hässäkkää. Tällä hetkellä varmasti toivovat ettei olisi jäännyt kiinni elävänä. Jos olisi jäännyt kiinni Euroopassa niin nehän olisi päässeet länkkärivankilaan katsomaan telkkua omassa yksityissellissään.
 
On niitä islamistiterroristeja saatu elävänä kiinni muissakin maissa. Riippunee paljolti millaisessa tilanteessa kiinniotto sattuu tapahtumaan. Tyyliin ammuskeluhurmoksen keskellä eivät varmasti luovu aseestaan poliisin kohdatessaan, mutta jos jengi istuu autossa ja jää kiinni vaikka rajan lähellä tarkastuspisteellä koittaessaa poistua maasta yms niin voipihan se kiinniotto sujua ilman hässäkkää. Tällä hetkellä varmasti toivovat ettei olisi jäännyt kiinni elävänä. Jos olisi jäännyt kiinni Euroopassa niin nehän olisi päässeet länkkärivankilaan katsomaan telkkua omassa yksityissellissään.
Joo noilla on kyllä melkoinen helvetti päällä.
 
Back
Ylös Bottom