HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Mutta joo, kuten moneen kertaan sanottu, pakkis on ryssäpropagandan ja sen levittäjien turvasatama. Äskettäin eräs käyttäjä bannattiin kun uskalsi väittää tämän johtuvan taloudellisista intresseistä. Samaa mieltä olen kyllä itsekin, ei uppoa sananvapauden taakse meno, jos vapaasti saa jakaa putkos-tason paskaa. Mennyt maku palstasta, mutta toki omistaja linjaa millaista tunkiota lopulta haluaa ylläpitää.

Kyllähä diipadaapa oli paskaa viljelevä lokki. Yp ei kirjota mitää ni vittuilee sille muun ohessa
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta joo, kuten moneen kertaan sanottu, pakkis on ryssäpropagandan ja sen levittäjien turvasatama. Äskettäin eräs käyttäjä bannattiin kun uskalsi väittää tämän johtuvan taloudellisista intresseistä. Samaa mieltä olen kyllä itsekin, ei uppoa sananvapauden taakse meno, jos vapaasti saa jakaa putkos-tason paskaa. Mennyt maku palstasta, mutta toki omistaja linjaa millaista tunkiota lopulta haluaa ylläpitää.
Kannattaisiko laittaa kolehti kiertämään siellä loossissa tai lopettaa itku?

Kertoo hyvin näiden kulttilaisten psykoosista, kun pakkiksen kaltainen kävijämäärä aiheuttaa noin paljon tuskaa. Ja näitä ei kiinnosta Putinit, vaan se että on olemassa joku viestintäkanava, joka ei ole kontrollissa.
 
Mutta joo, kuten moneen kertaan sanottu, pakkis on ryssäpropagandan ja sen levittäjien turvasatama. Äskettäin eräs käyttäjä bannattiin kun uskalsi väittää tämän johtuvan taloudellisista intresseistä. Samaa mieltä olen kyllä itsekin, ei uppoa sananvapauden taakse meno, jos vapaasti saa jakaa putkos-tason paskaa. Mennyt maku palstasta, mutta toki omistaja linjaa millaista tunkiota lopulta haluaa ylläpitää.
Miten sä määrität edes mikä on ryssäpropagandaa ja mikä ei? Mikä on länsipropagandaa ja mikä ei?

Tää sun mietiskely on ihan turhaa. Toiset meistä hyväksyy ettei informaatiomäärälle ja yleisesti sen todenperäisyydelle ole lopulta paljoakaan takeita. Ainoastaan ristiin katsomalla lähteistä ja miettimällä itse asioita voi saada jotain kuvaa mikä lähimpänä todellisuutta ja silti sekään ei ole varmaa. Siksi itsekin tällä alueella keskustelemassa asioista.

Siksi mä ihmettelenkin tuota suoraan keskustelijaan kohdistuvaa jatkuvaa herjaamista ja leimaamista mikä eskaloitunut selvästi viimeaikoina täällä. Nyt uutuutena itse alusta tuntuu olevan teidän kohteena.

Mitä helvetin vaarallista on siinä, että porukka keskustelee avoimesti asioista? Oikeasti.
Sehän on ihan perusta kaikelle järkevälle keskustelulle missä yritetään puhua tosielämän asioista ja tärkeistä sellaisista kuten itse aihekin.
Tämä on länsimainen tapa ja siihen meidät on kasvatettu. Siksi en käsitäkään mitä sinäkin koitat ajaa täällä.
 
Kylläpä sitä uhriudutaan ja väännetään mustaa valkoiseksi. Sille on syynsä, ettei putkos-tason paskaa yleensä anneta jakaa. Ja sekös fanbasea korpeaa.
 
Kylläpä sitä uhriudutaan ja väännetään mustaa valkoiseksi. Sille on syynsä, ettei putkos-tason paskaa yleensä anneta jakaa. Ja sekös fanbasea korpeaa.
Sä olet se joka hokee tuota putkosta. Linkitin videon mihin aloit vääntämään jotain putkosta. Video ei liity mitenkään putkosiin tai mitä koitatkaan vääntää.

Sun ainoa tehtävä täällä tuntuu olevan valehdella leimaten (ilmeisesti koitat jotain banneja hankkia porukalle valheillasi) tai sitten vaan auot joka viestiin päätäsi. Et keskustele tai argumentoi yhtään mitään asiaa.

Onko joku syy miksi tällainen muutos tapahtunut?
 
Huoh. Jos yhtään on ymmärrystä päässä, niin pitäisi ymmärtää, miksi vihollisen (harvinaisen saastaisen sellaisen) propagandaa ei omassa maassa levitetä. Jos ei ymmärrä, niin en voi auttaa, vaan ulina ja ryssämäinen uhriutuminen jatkukoot.
 
Huoh. Jos yhtään on ymmärrystä päässä, niin pitäisi ymmärtää, miksi vihollisen (harvinaisen saastaisen sellaisen) propagandaa ei omassa maassa levitetä. Jos ei ymmärrä, niin en voi auttaa, vaan ulina ja ryssämäinen uhriutuminen jatkukoot.
Ja nyt selvennät mikä videossa minkä linkkasin oli propagandaa ja saastaista sellaista? Koska tuo ulina alkoi siitä.

Siis jos joku taho kertoo venäläisen sotilaan kokemuksista ukrainassa se on automaattisesti saastaista propagandaa sinulle?
Tässä sodassa on useita osapuolia ja kaikkien puolet ovat olemassa. Se ei ole propagandaa vaan todellisuutta.
 
"Ja nyt selvennät.." :ROFLMAO: Nyt ei kyllä taaskaan natsat riitä komentelemaan.
Alleviivasin vain sen mitä kerroin eli et argumentoi, keskustele tai avaa mitään näitä syytöksiäsi. Olet pelkästään sotkemassa.
Tämä siis vain tähän arkistoon sinun toiminnastasi täällä mikä toki on tuttua tässä vaiheessa.

Tiedän mitä teet ja tähän minulla ei ole muuta. Alleviivaukseni päättyy ja en syötä derailaustasi enempää.
 
Vaikka esim. Euroopan ykköspellen ansaittuun asemaan noussut Macron uhoaa minkä kerkeää, niin todellisuus on oikeasti (jälleen kerran) ihan muuta.
WSJ:n artikkelin (tietenkin maksumuurin takana) mukaan Eurooppa tarvitsee vähintään 20 vuotta luodakseen omavaraisen, Yhdysvalloista riippumattoman armeijan. Tällä hetkellä Eurooppa on myös menossa kohti taantumaa-lamaa ja joka puolelta pitää kiristää ja leikata, silti talous tulee sakkaamaan pahasti, tämän päälle Euroopan pitäisi sitten vielä kyetä jostain loihtimaan 56 miljardia euroa lisärahoitusta vuodessa, saavuttaakseen rahoitustavoitteensa 2 % BKT:stä. Eikä tuokaan tule vielä riittämään, kun ase, ammus ja kalustovarastot ovat todella vähissä. Silti sotakiima ja uho on huipussaan...Euroopan johtajat (ja lähes kaikki suomalaiset) tuntuvat elävän jossain rinnakkaistodellisuudessa, jossa esim järki on korvattu ylimielisyydellä.


432738281_25498179226462814_7830499464518107843_n.jpg
 
Vaikka esim. Euroopan ykköspellen ansaittuun asemaan noussut Macron uhoaa minkä kerkeää, niin todellisuus on oikeasti (jälleen kerran) ihan muuta.
WSJ:n artikkelin (tietenkin maksumuurin takana) mukaan Eurooppa tarvitsee vähintään 20 vuotta luodakseen omavaraisen, Yhdysvalloista riippumattoman armeijan. Tällä hetkellä Eurooppa on myös menossa kohti taantumaa-lamaa ja joka puolelta pitää kiristää ja leikata, silti talous tulee sakkaamaan pahasti, tämän päälle Euroopan pitäisi sitten vielä kyetä jostain loihtimaan 56 miljardia euroa lisärahoitusta vuodessa, saavuttaakseen rahoitustavoitteensa 2 % BKT:stä. Eikä tuokaan tule vielä riittämään, kun ase, ammus ja kalustovarastot ovat todella vähissä. Silti sotakiima ja uho on huipussaan...Euroopan johtajat (ja lähes kaikki suomalaiset) tuntuvat elävän jossain rinnakkaistodellisuudessa, jossa esim järki on korvattu ylimielisyydellä.


432738281_25498179226462814_7830499464518107843_n.jpg
Mä luulen että eurooppa täyttelee omia varastoja pääosin tällä hetkellä minkä pystyvät täyttämään ja tekemään.
Jotenkin unessa ollut eurooppa vaikka omien käsitysten mukaan suomen armeija hyvässä jamassa kaikesta huolimatta, jos suhteuttaa valtion mukaan armeijaa.
 
Mä luulen että eurooppa täyttelee omia varastoja pääosin tällä hetkellä minkä pystyvät täyttämään ja tekemään.
Jotenkin unessa ollut eurooppa vaikka omien käsitysten mukaan suomen armeija hyvässä jamassa kaikesta huolimatta, jos suhteuttaa valtion mukaan armeijaa.

Niin paha sanoa, mutta Joseph Borrell sanoi hetki sitten jossain haastattelussa, että Euroopan varastot on niin tyhjät, että käytännössä kaikki ammukset mitkä menevät Ukrainaan, menevät nyt suoraan tuotantolinjoilta. Useatkin lähteet ovat arvioineet että Ukrainan tämän hetkinen tykinammuskulutus olisi noin 2000/pvä, eli 60 000/kk. Tämä tekee vuodessa jo 720 000 tykinammusta, liekö Euroopan tehtaat edes oikeasti tuottavat vielä(kään) tuota määrää? Joka tapauksessa noiden määrien mukaan, ei tykinammuksia jää Euroopan valtioille juurikaan-yhtään varastoon. Ja kun Eurooppa kärsii ruuti ja räjähdepulasta, liekö tässä kohta käy niin, että ammustoimitukset Ukrainaan pienenee entisestään, eli joko uhrataan Ukraina, tai sitten jätetään koko eurooppa suojaa vaille.

Suomen tilanteesta vaikea sanoa, kun ei edes tiedetä mitä sinne on lähetetty, ja paljonko.
 

"Puolustusministeriön propagandajuna esittelee sotasaalista ympäri Venäjää."​

HS.fi

Ei helvata. Nytkö ne raahaa niitä Ukrainan mummoilta varastettuja pesukoneita ja paskapönttöjä näytteille??? Tämä on kyllä säälittävää ja naurettavaa (vaikka siis sotaromusta kyse).
 

"Puolustusministeriön propagandajuna esittelee sotasaalista ympäri Venäjää."​

HS.fi

Ei helvata. Nytkö ne raahaa niitä Ukrainan mummoilta varastettuja pesukoneita ja paskapönttöjä näytteille??? Tämä on kyllä säälittävää ja naurettavaa (vaikka siis sotaromusta kyse).
muunmuassa "Sotasaaliiksi saatu Bradley-miehistönkuljetusvaunu oli näytillä Donin Rostovissa"

Miksi tuokin piti vääntää emotionaaliseksi? Harva siviili ryssä on nähnyt livenä panssarikalustoa jne.
 
Kysyin tossa aiemmin, että miten luulette sodan päättyvän ja useampi arveli tyyliin venäjän pitävän valtaamaansa alueet ja ehdot ettei Ukraina liity Natoon yms. ja itsekin uskoisin tämänkaltaisen lopputuleman olevan realistinen. Päivästä 1. on minun mielestä ollut selvää, ettei venäjä suostu menettämään kasvojaan ja päättämään sotaa mihinkään muuhun vaan ennemmin on valmis vaikka ydinaseisiin tms. kuin vetäytymään ja myöntämään tappionsa. Siksi tuntuu todella omituiselta, että tuo Venäjän tappio on juuri se mitä yritetään saada aikaan. Ketkä siihen oikeasti uskoo? Ja eikö oikeasti sodan eskaloituminen ydinsodaksi tms huoleta Euroopan päättäjiä kun uhotaan ja uhkaillaan ydinaseilla? Mun silmiin Euroopan päättäjien käytös huolettaa enemmän kuin Putinin Venäjä, koska jos nuo sanat joskus menee tekoihin niin sillä se Putin saadaan epätoivoisiin tekoihin ellei eurooppa sorru niihin itse ensin ja sota eskaloidu sen vuoksi.
 
Back
Ylös Bottom