HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Ilkeämieliset kuten edellä koittaa leimata ja estää vapaan keskustelun.
Mutta se keskustelu asioista jatkuu silti ja tulee jatkumaan. Se on juttu mikä onneksi nykymaailmassa on vähän nostanut päätään, kun alkaa olemaan liian sekaisin monet muutkin asiat.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaiken vaaliulinan jälkeen ei isompaa muutosta ole tapahtunut puoleen eikä toiseen itse sodassa.
Itse veikkaan ryssien höökin olevan seuraava, mutta missä ja milloin
Aiemmin mietin ukrainan ottavan aloitetta, mutta muutin mieleni kun katsoo tätä lähiajan touhua.
1710847501178.png
 
Viimeksi muokattu:
Pakko jälleen ihmetellä, miksi palstan moderointia huutavat eivät itse käytä IGNORE-toimintoa? Sillä voi kuulkaa moderoida ihan itse eikä tarvitse huutaa isiä apuun. Joskus voi huvittella kurkkaamalla, mitä hauskaa Venäjävekkulit nyt postaavat ja jatkaa sitten ignorella.

Jokainen, joka jatkuvasti vastailee eräille kirjoittajille ylläpitää itse ilmiötä. Kyllä, juuri sinä ihan itse!

Entä jos löytäisitte ne munat omasta lahkeestanne ja lopettaisitte jatkuvan paskan työntämisen palstalle, kun kerran vaaditte sitten muiltakin? Vai eikö onnistu? Yritä kuitenkin olla oman elämäsi Mike ja moderoi, mitä näet ketjussa

Okei, no testataan. Sarmx, mäkki, rööpeli, puntti ja tuutelle ignoreen.

En kyllä ymmärrä siltikään miksi ryssän propagandaa halutaan täällä levittää. Aina se johonkin tarttuu kuten nähty..
 

Tuoltahan se vaikuttaa, puheita riittää tarvittavaa apua ei.
Sota pysyy yllä ainakin jonkin aikaa, mutta ukraina tulee sen häviämään.
Tai no mikä sitten on "voitto" sen hetken maalitolpissa. Veikkaan ettei moni oikein sisäistä mitä tuossa tulee käymään vaan luullaan, että ryssät vaan poistuu romahtaen sekä antaa alueet takaisin.
 

Eiköhän tällä merkitystä ole, varsinkin pitkässä juoksussa. Toki riittääkö niillä silti tuotanto omaan käyttöön, varsinkin kun kulutus varmasti laskee hinnan noustessa.
On varmaan melko mahdotonta tuhota infraa siihen malliin, ettei omaan käyttöön riittäis. Mutta ois kova jos iskut jatkuis ja loppuvuodesta ei juuri vientiin liikeniskään. Alkais kassa huveta hyvää vauhtia.
 
Ei sitä varmaan haluta levittää mutta on tärkeämpää saada mainostuloja kuin miettiä mitä propagandan levittämisestä seuraa. EAA -15%
Kerrotko diipa rehellisesti mikä sai sinut rekisteröitymään foorumille vuonna 2024?

Ensimmäinen viesti
Suvi Kuusinen ja elämänkoulu haiskahtaa aika vahvalta yhdistelmältä. Lisäksi en ole varma oletko sinä Roopeli oikea henkilö puhumaan itsensä nolaamisesta :D
 
Kerrotko diipa rehellisesti mikä sai sinut rekisteröitymään foorumille vuonna 2024?

Ensimmäinen viesti
Älä syötä sinäkään. Sylverö oli siinä oikeassa... Koko aihe menee jumiin/derailatuksi muuten mikä varmaan sopii osalle.

Erikoinen viikko muutenkin ollut ja taisi put-inin vaalit saada aikaan monenlaista juttua mikä piti saada pintaan.
 
Ilkeämieliset kuten edellä koittaa leimata ja estää vapaan keskustelun.
Mutta se keskustelu asioista jatkuu silti ja tulee jatkumaan. Se on juttu mikä onneksi nykymaailmassa on vähän nostanut päätään, kun alkaa olemaan liian sekaisin monet muutkin asiat.
Saa toki keskustella ja en sitä yritä estää. Hienosti kalikka kalahti, kun kritiikin sieto on nolla ja uhriutuminen alkaa.
 
Oot kait sä sekaisin. Oletko ollenkaan seurannut ryssän valtiomedian uutisointia?
Ja miten vitussa mä niitä näkisin kun ne on blokattu täältä.Tietenkin jos välttämättä haluais niin vpn vois onnistua mutta samaa paskaa se on kun täälläkin.Mites sä oot niitä kattonut kun tiedät?
 
On varmaan melko mahdotonta tuhota infraa siihen malliin, ettei omaan käyttöön riittäis. Mutta ois kova jos iskut jatkuis ja loppuvuodesta ei juuri vientiin liikeniskään. Alkais kassa huveta hyvää vauhtia.
Käsittääkseni isku oli aika massiivinen mikä suoritettiin eli vastaavaa tuskin ihan heti onnistuu tekemään, kun ryssä varmasti jotain koittaa tehdä estääkseen jatkossa vastaavan. länsi+ukraina selvästi halusi toimittaa tämän iskun vaalien alla tarkoituksella ja lännen tiedusteluvaltti varmasti auttanut tässä paljon. Koko touhu siis pitkään ollut valmisteilla ja aktivoitiin vaalien alla.
 

View: https://www.bitchute.com/video/UiNfT1n6ymRB/


Aika mielenkiintoinen pätkä Mariupolista.Ukraina saavutti siellä tärkeän voiton sitomalla federaation joukkoja jonkin aikaa.Tossa tuo nainen kertoo miten sbu kidutti sitä mutta varmasti sic tietää kertoa 100% varmuudella että se on hahahahaha hymiö.Mistä se tietää?No se vaan tietää koska ryzzääää.Kyllähän te jo tiedätte että tuo meidän uusi veljeskansa puhuu lähes kokonaan ryzzä kieltä?elenskyn äidinkieli mm on se ryzzä kieli.
 
Ja miten vitussa mä niitä näkisin kun ne on blokattu täältä.Tietenkin jos välttämättä haluais niin vpn vois onnistua mutta samaa paskaa se on kun täälläkin.Mites sä oot niitä kattonut kun tiedät?
Ei ryssän valtiomediaa ole blokattu. Nehän on valtion virallisia kanavia. Yhdenlaista komediaa ne ovat, mutta näkee niistä millasta kansaa ovat. Ehkä voisit asiaan perehtyä ennen kuin tulet tänne viistasteleen? Et selvästikään ole asioista yhtään perillä.
 
Back
Ylös Bottom