HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

No kylläpä Pakkiksen omalla ajatushautomolla on ollut kiirettä. Kiitos kun selvensit asiaa ja todistit jälleen kerran olevasi neutraali tapahtumien seuraaja.
Mikäpä olisikaan neutraalimpaa kuin seurata rintamaa pääosin? Siellähän voi kumpi vaan tehdä mitä tekee ja itse pyrin seuraamaan tätä/ennustamaan mitä tapahtuu.
En runkkaa emotionaalisesti twitterille ja paint kuville. Siihen aikani ei riitä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olet kirjoittanut 12 000 viestiä kolmessa vuodessa tänne mutta just nyt iski niin kova kiire, että ei kerkeäkään paneutua kyseiseen aiheeseen?
Joo mutta Jenkeilläkin on kova kiire!
 
Ja aika riittää vallan mainiosti random piripääryssien YouTube -videota katsomaan 😀 slobolla ei oikein perustelut kestä. Musteen takaa laatikossa veitsen terällä.
Sitten on varmasti helppo kertoa mikä meni pieleen tai on valhetta? Adviika esim. edelleen pystyssä jne? Äläkä nyt hiljene taas..

Ei tuo taktiikka oikein toimi... Keskustelu jatkuu
 
Ja aika riittää vallan mainiosti random piripääryssien YouTube -videota katsomaan 😀 slobolla ei oikein perustelut kestä. Musteen takaa laatikossa veitsen terällä.
Mietitkö heti tätä vastausta?
 
Täältähän on saanut lukea että Venäjällä ei lopu ikinä kalusto tai miehet juuri esim. sinun toimesta joten sinänsä vähän outo kysymys?

En mä ole niin sanonu vaan muut kirjottanu et Venäjällä on kaikki loppu ihan kohta? Mut et nähtävästi saanu vastattua. Ilmeisesti paljon niin en tiedä onko satunnaisten koneiden pudottaminen aihe sadetanssiin
 
Selvästi isompaa ryssän höökiä robottikylän tienoilla ja itse kylä jäämässä ryssille.
Alueella tarvitaa kohta uusi kesähööki, koska vanhat höökit alkaa katomaan.
1708792188311.png
 
Ruotsi natoon ja irtoaisko sitten koneita Ukrainalle.
Toivotaan. Haluaisin nähdä Putinin verenpaineluvut kun joku reppana käy sille viemässä uutiset "Ruotsi on nyt virallisesti Naton jäsen, ei mulla muu.... eikun, ne lähetti samantien nipun hävittäjiä Ukrainaan. Mukavaa päivän jatkoa."
 
Tuntuu että tällä pakkiksen ukro-ketjussa valtaosa elää jossain rinnakkaistodellisuudessa-haavemaailmassa. Riemuitaan, kuinka ukrot jyrää ja tuhoaa ja Venäläiset vain tapattavat itseään. Samaan aikaa jopa Suomen läpipolitisoitunut mediakin kertoo jo aivan toisenlaista tarinaa.

"Yksi kartta näyttää Ukrainan lohduttoman tilanteen – Näin sotarintamat ovat muuttuneet"​



"Analyysi: Optimismiin Ukrainan suhteen ei ole mitään syytä"​


 
Toivotaan. Haluaisin nähdä Putinin verenpaineluvut kun joku reppana käy sille viemässä uutiset "Ruotsi on nyt virallisesti Naton jäsen, ei mulla muu.... eikun, ne lähetti samantien nipun hävittäjiä Ukrainaan. Mukavaa päivän jatkoa."
Miten natojäsenyys vaikuttaa noiden hävittäjien lähetykseen?? Ruotsi voisi lähettää ne heti halutessaan.
 

Muuten ihan hyvä juttu, mutta missä rauhanneuvottelut!? Luulis jo viimeistään nyt porukan tajuavan, ettei sotimalla synny lasta eikä paskaa!!
Olet jauhanut rauhanneuvotteluista nyt kaksi vuotta. Oisko aika hyväksyä tosiasia että niitä ei ole tulossa. Tässä katotaan kumpi jaksaa pidempään ja millään muulla ei ole väliä, maksoi mitä maksoi
 
Hyvin selkeyttää ajatuksia kun pysyy täältä ryssäluolasta pois.

Täällä ryssät hehkuttaa pieniä rintama voittoja mitä ryssä saa kalliilla hinnalla ja ohittaa kätevästi kaiken oikeasti merkittävän. Isossa kuvassa ryssä menettänyt muutamaan päivään noin kymmenen lentokonetta ja mahdollisesti ainoan toimivan A-50. Dronet iskee ainoalle panssariterästä (tai jotain muuta harvinaisempaa) valmistavalle tehtaalle. Ukrainan dronetuotanto kasvaa ja lancet kopiot lähtevät just sarjatuotantoon muiden lisäksi. Mustalle merelle merkittäviä kykyjä ym. Ja Ukrainan tilanne on tällä hetkellä huonoimmillaan ammustilanteesta johtuen. Eteenpäin mentäessä tilanne paranee vaikka jo tällä hetkellä ryssä kokee tällaisia menetyksiä. Hyvältä vaikuttaa.
 
Back
Ylös Bottom