HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

"Espanjalaiset tiedustelulähteet vahvistavat monien olettaman tiedon: Venäjä on Ukrainaan loikanneen venäläisen helikopterilentäjän surman takana.

Asiasta kertoo Espanjan arvostetuimpiin sanomalehtiin lukeutuva El País." Il.fi

Yllätyitkö? Minä en.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
417481034_744745101171904_1753749022318918592_n.jpg
 
Menee taas usealtakin soijalattet väärään kurkkuun...
Ilmeisesti 28.2.2024 Transnistria (pitkän soutamisen jälkeen) pyytää Putinilta virallisesti saada liittyä Venäjään.

409060966_2380401259016219_2200816384585541966_n.jpg
Jos totta niin mitenköhän vaikuttaa?
Luulisi ettei kumpikaan halua laajentaa sotaa, niin tuo jäisi loppupelissä merkityksettömäksi.
 
"Espanjalaiset tiedustelulähteet vahvistavat monien olettaman tiedon: Venäjä on Ukrainaan loikanneen venäläisen helikopterilentäjän surman takana.

Asiasta kertoo Espanjan arvostetuimpiin sanomalehtiin lukeutuva El País." Il.fi

Yllätyitkö? Minä en.
Kuka tuosta nyt yllättyisi?
 
Menee taas usealtakin soijalattet väärään kurkkuun...
Ilmeisesti 28.2.2024 Transnistria (pitkän soutamisen jälkeen) pyytää Putinilta virallisesti saada liittyä Venäjään.

409060966_2380401259016219_2200816384585541966_n.jpg

Menikö sinulta eilen Pirkka-olut väärään kurkkuun, kun TAAS jäit paskapuheesta kiinni 🤭 menit taas niin vaitonaiseksi aiheesta.
 
Jos totta niin mitenköhän vaikuttaa?
Luulisi ettei kumpikaan halua laajentaa sotaa, niin tuo jäisi loppupelissä merkityksettömäksi.

Itsekin pidin tuota vähän yllättävänä, että liittyisi kesken sodan Venäjään, kun on sodan kannalta aika strategisesti hyvä alue Venäjälle, ja sen takia myös altistaisi vain todennäköisesti Ukrojen iskuille. Tai sitten putte hyväksyy liittymisen vasta sodan jälkeen.
 
Menikö sinulta eilen Pirkka-olut väärään kurkkuun, kun TAAS jäit paskapuheesta kiinni 🤭 menit taas niin vaitonaiseksi aiheesta.

ööh, siis mistä mä jäin kiinni?
Jos itse et ymmärrä lukemaasi, niin ei se ole minun vikani
Väittämäsi paskapuhe oli postauksessani sekä suomeksi, että lontooksi, mutta sinä et nähtävästi sitä ymmärtänyt, vieraat kielet saattavat tuottaa sandaalimaasta tulleelle vaikeuksia, ja/tai sitten taas olet siellä kemiantehtaalla käyttänyt vähän liikaa oman firman tuotteita.

428602897_10161281081454938_4401702261260213858_n.jpg
 
Hehehehehe. Kaikkea tekin sekopäät uskotte.

Ei ole paljoa vaadittu, että ennen kommentointia viitsisi edes pikkuisen otta selvää, mistä on kyse, jos/kun ei asiasta mitään tiedä.
Setä auttaa vähän alkuun.



 
Transnistria halunnut ennenkin osaksi Venäjää.
Ihan umpiryssälä se on fanittavat neukkulaa. ”Hauskoja” dokkareita löytyy tuosta meiningistä.

Putte ei vaan ole huolinut osaksi Venäjää. Itse asiassa Putelle ei ole kelvannut mikään näistä breakaway ”tasavalloista” osaksi Venäjää, ainoastaan Krim. Että jotain laatutietoisuutta tässä kaaoksen luonnin keskellä kuitenkin.
 
ööh, siis mistä mä jäin kiinni?
Jos itse et ymmärrä lukemaasi, niin ei se ole minun vikani
Väittämäsi paskapuhe oli postauksessani sekä suomeksi, että lontooksi, mutta sinä et nähtävästi sitä ymmärtänyt, vieraat kielet saattavat tuottaa sandaalimaasta tulleelle vaikeuksia, ja/tai sitten taas olet siellä kemiantehtaalla käyttänyt vähän liikaa oman firman tuotteita.

428602897_10161281081454938_4401702261260213858_n.jpg

Minä nimenomaan ymmärsin lukenani. Kuinka tyhmä sinä oikein olet, et tosiaan tajua edes omia paskapuheita 🤣 No, tietty kun vuosia lukee vastuullista mediaa (mv-lehti, vastaansanomat jne), niin kyllähän siinä ymmärrys häviää.

Niin muuten, linkkisi ei vienyt kyselyyn, josta kuvaaja oli. Olisi mielenkiintoista katsoa koko pruju, joten laitatko oikean linkin.
 
Putte ei vaan ole huolinut osaksi Venäjää. Itse asiassa Putelle ei ole kelvannut mikään näistä breakaway ”tasavalloista” osaksi Venäjää, ainoastaan Krim. Että jotain laatutietoisuutta tässä kaaoksen luonnin keskellä kuitenkin.

Nyt ne saattavat ruveta kiinnostamaankin, kun NATO & EU (=USA) yrittävät tunkea liian lähelle ja vielä epävakaisiin valtioihin.
 
Puolalaiset maanviljelijät estävät nyt kaiken Ukrainasta tulevan rahtiliikenteen.


 
Back
Ylös Bottom