HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Miksi ihmeessä Ukraina pitäisi muuttaa parkkipaikaksi? Mitä väärä ovat tehneet?

Mä sanoin et mulle ihan sama. Se ei vie sotaa mihinkää suuntaa et fanitan jotain maata ja spämmään tänne lankaan aamusta iltaan Ukraina juttuja tai Venäläisten kuolemisvideoita. Ensin jengi meni koronan kanssa vitun syvissä vesissä ja nyt tän asian kanssa. Ei näytä elämässä olevan mitää muuta
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä sanoin et mulle ihan sama. Se ei vie sotaa mihinkää suuntaa et fanitan jotain maata ja spämmään tänne lankaan aamusta iltaan Ukraina juttuja tai Venäläisten kuolemisvideoita. Ensin jengi meni koronan kanssa vitun syvissä vesissä ja nyt tän asian kanssa. Ei näytä elämässä olevan mitää muuta
Offtopic hieman, mutta näyttäisi korreketjussa olevan vielä parinkin vuoden jälkeen aika fanaattinen meno. Ei voi kuin ihailla noin kokonaisvaltaista omistautumista asialle.
 
Offtopic hieman, mutta näyttäisi korreketjussa olevan vielä parinkin vuoden jälkeen aika fanaattinen meno. Ei voi kuin ihailla noin kokonaisvaltaista omistautumista asialle.
Voitko mennä sitten koronaketjuun ja avaat tätä "fanaattista menoa"

Ettei jää taas kerran sellaiseksi ilkeilyksi ja heittelyksi. Eikös vain? Jos ollaan muka fiksumpia niin ole hyvä ja mene kertomaan asiasi sinne perustellen.
Jääkin sitten nähtäväksi miten "fanaattista" se meno olikaan ja mistä asioista...
 
Itsekään en Pakkis-kenraalin koulutuksen opein näe suurta syytä taistella tuosta Avdiivkan kaupungista viimeiseen mieheen. Kastehelmeä mukaillen ehdottaisinkin, että nyt kun vielä vetäytyminen onnistuu järjestyksessä, se tehtäisiin.


Toisaalta jos Ukraina aiheuttaa Venäjälle kovia tappioita, niin silloin kannattaa jatkaa taistelua vielä. Bahmutissa ukrainalaiset vetäytyivät hitaasti ja miinoittivat perässään taloja ja räjäyttivät ne sitten, kun venäläiset etenivät sinne. Venäjä koettaa vallata kaikin keinoin Avdiivkan poliittisista syistä ennen presidentinvaaleja ja Ukrainan kannattaa antaa venäläisten tapattaa joukkojaan nyt siellä.
 
Tämän mukaan Ukrainalla olisi tulossa vastahööki Avdiivkassa. Lisäksi tuolla pohjoispuolella ryssillä ei olisi täysi kontrolli mm. isojen miinoitteiden takia.

 
Mediassa päivästä toiseen näitä sotauutisia. Muistan että niin kauan kun olen elänyt niin televisiosta on tullut esim. Lähi-Idästä sotaa käsitteleviä uutisia ja kuvamateriaalia. Varmasti sen takia mulla ei Lähi-Idän maista tule mieleen muuta kuin sortuneet rauniot, kuivuus ja köyhyys.

Ja nyt soditaan yhden hullun takia Ukrainassa ja se kestää ties kuinka kauan. Ja Trumpin valinta presidentiksi voi tuoda sodan uhan myös muualle Eurooppaan.
 
Toisaalta jos Ukraina aiheuttaa Venäjälle kovia tappioita, niin silloin kannattaa jatkaa taistelua vielä. Bahmutissa ukrainalaiset vetäytyivät hitaasti ja miinoittivat perässään taloja ja räjäyttivät ne sitten, kun venäläiset etenivät sinne. Venäjä koettaa vallata kaikin keinoin Avdiivkan poliittisista syistä ennen presidentinvaaleja ja Ukrainan kannattaa antaa venäläisten tapattaa joukkojaan nyt siellä.
Jos, jos ja jos.

Kun ukrainan höökii adviikkaan alkaa kasvaa ukrainan tappiot merkittävästi. Onko reserviä heittää tilalle? Semmonen mututuntuma alkaa olemaan, että ukrainan rintama ei ole kovin syvä.
 

View: https://www.youtube.com/watch?v=L7FBlHzn_68


Veikkaa että jatkossa Ukrainan hyökkäys entistä vaikeampi, koska ryssä lisää miinakenttiään.
Pari HIMARS ajoneuvoa ilmeisesti ryssä vaurioittanut, videota missä ne lennätetään kai korjattavaksi.

Ukrainan pitäs iskeä nyt heti takaisin, jos meinaavat adviikka mayhemia jatkaa.

Olishan se vaihtelua, jos ukraina onnistuisikin höökissään ja ryssä joutuisi vetäytymään adviikasta kokonaan. Sotkisi vähän tuota aloitetta mikä ollut ryssällä viime syksystä asti päällä.
 
Back
Ylös Bottom