HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sinä olet aivopesty uskomaan ryssä uhka.

Mikä on, etkö osaa vastata? Eli minä olen aivopesty uskomaan, että ryssä on meille uhka vaikka opettavat kouluissa Suomen kuuluvan ryssälään ja maan diktaattori fanittaa duginia jonka mielestä Suomi kuuluu ryssään. Oikeastaan koko ryssän eliitti uskoo duginin hourailuja. Oot kyllä melko veijari.
 
-Kavallukseen kuului SBU:n mukaan 100 000 kranaatin osto armeijalle. Kranaatit ostettiin vuoden 2022 elokuussa. Maksu suoritettiin etuajassa, ja osa rahoista päätyi ulkomaille, SBU sanoo.
Mitään aseita ei kuitenkaan koskaan toimitettu, vaikka sopimukset tehtiin jo kuusi kuukautta Venäjän laajan hyökkäyssodan alkamisen jälkeen.

Vastaavaa varmaan tapahtuu pienemmässäkin mittakaavassa.
Saahan sitä juhlia kasvavaa ammustuotantoa ja nättejä määriä kun osa on vain paperilla, rahat toki menee.

Vaan nämä jäivät kiinni. Suunta on oikea.
 
Mikä on, etkö osaa vastata? Eli minä olen aivopesty uskomaan, että ryssä on meille uhka vaikka opettavat kouluissa Suomen kuuluvan ryssälään ja maan diktaattori fanittaa duginia jonka mielestä Suomi kuuluu ryssään. Oikeastaan koko ryssän eliitti uskoo duginin hourailuja. Oot kyllä melko veijari.
Patrushev joka on Putinin läheinen neuvonantaja höpisee liskoihmisistä yms.


Kun on tuommoisia johtajia, niin en yhtään ihmettele vaikka muutaman vuoden sisään pistetään Putinisteja lannoitteeksi Suomenkin maaperään.
 

Tuossa taas hyvä artikkeli, miten tämä "sota" on sovittu Ukrainan ja Venäjän johdon välillä.

Mitään kriittistä infraa ei Venäjä saa tuhota. WW1 hyökkäyksiä droneilla avustettuina. Toisin sanoen slaavien kansanmurha.

Tosin epäilyttää ne tilastotkin aika reilusti. Tuhat ukkoa kuolee joka päivä, mutta minkäänlaisia todisteita ei näytetä.




Strelkov sai muuten 4v linnaa. Sen enempää hybridCoE kuin pro-putin puoli ei ole tainnut juhlia?

Ei sovi oikein kummankaan puolen propagandaan, että kaikki sotaa vaativat Venäläiset laitetaan vankilaan 🤫🤡

Miten se sopii kuvaan että Ukraina tuhoaa ryssän tärkeitä öljynjalostamoita?
 
Miten se sopii kuvaan että Ukraina tuhoaa ryssän tärkeitä öljynjalostamoita?
Älä nyt tommosia höpötä. Katos se öljyjalostamo ei oo mukana missään hallusinaatioita kirjoittavan laatusivuston artikkeleissa niin ei sillä ole mitään merkitystä. Kyllä kaikki on ennakkoon sovittua. Usko pois, usko jo.
 
Miten se sopii kuvaan että Ukraina tuhoaa ryssän tärkeitä öljynjalostamoita?

Öljynjalostamo iskut haiskahtaa ihan USA:n operaatioilta. Ukrainalaiset vain saavat siitä syyt tai ottavat kunnian, miten vain.
Syykin tähän on ihan selvä:

"Talousmedia Financial Timesin (FT) mukaan Brasilian dieselin tuonti Venäjältä kasvoi dollareissa viime vuonna 4 600 prosenttia, kun taas polttoöljyn ostot kasvoivat lähes 400 prosenttia. Yhteensä Brasilian öljyostot toivat 8,6 miljardia dollaria Venäjän kirstuun, jonka hyökkäys Ukrainaan on kestänyt jo yli 700 päivää.

Brasiliasta on tullut suurin venäläisen dieselin ostaja, sillä analyytikkoyhtiö Kplerin mukaan se ohitti Turkin lokakuussa dieselin tuontimäärissä. Venäjä myös ohitti Yhdysvallat Brasilian suurimpana polttoaineen toimittajana."

En ole lainkaan yllättynyt jos/kun "Ukrainan" (siis USA:n) iskut Venäjän öljy ja jalostamolaitoksia vastaan jatkuvat.
 
Vaan nämä jäivät kiinni. Suunta on oikea.

Ukrainan armeijassa on neukkuperintönä varmasti paljon korruptiota, joka täytyy kitkeä juuriaan myöten. Samoin yhteiskuntana Ukraina on isojen haasteiden edessä (ilman sotaakin), mikäli meinaa EU:n jäseneksi päästä.

Mutta suunta on tosiaan oikea ja uudistuksia on tehty. Suurin osa väestöstä haluaa maansa mieluummin suuntautuvan länteen kuin ryssän vasalliksi ja tätä kehitystä pitää tukea omat resurssit huomioiden.
 
Mikä on, etkö osaa vastata? Eli minä olen aivopesty uskomaan, että ryssä on meille uhka vaikka opettavat kouluissa Suomen kuuluvan ryssälään ja maan diktaattori fanittaa duginia jonka mielestä Suomi kuuluu ryssään. Oikeastaan koko ryssän eliitti uskoo duginin hourailuja. Oot kyllä melko veijari.
Sinä olet median aivopesemä 🐑

Ymmärrä tai et
 
Kaikkien odottamaa ja toivomaa, toki myös tietämää 😀 damage controlia ryssäläisittäin:


"Venäjän voittokulun julistamisesta tunnettu suosittu sotabloggaaja Juri Kotenok avautuu rintaman vaikeasta tilanteesta.
...
Avdijivkan tappiot ovat kattaneet läpi talven suuren osan Venäjän menetyksistä koko rintamalla. Aluetta on luonnehdittu toisinaan suoranaiseksi lihamyllyksi."
 
Tärkeä huomio. Tässä on täydellinen esimerkki, miltä sotilaskomentajan kuuluu näyttää ulkoisesti.

a15696f726474e01a853c25cf046dc2152364e171ffda3732cb068449d30069e.jpg
 
Back
Ylös Bottom