HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai halla-ahon äänestäminen oli ryssää nyt?

Alkakaa selittämään

Muistatko tämän Halla-Ahon kommentin?

– Ukrainan sota loppuu vasta, kun venäläisiä sotilaita on tapettu niin paljon, että sodan jatkaminen muuttuu Venäjän hallitsijoille poliittisesti tai sotilaallisesti mahdottomaksi. Siispä venäläisten sotilaiden tappaminen on hyvä asia, ja ukrainalaisia tulee auttaa tappamaan heitä, Halla-aho kirjoitti Facebook-julkaisussaan tammikuussa.

https://yle.fi/a/74-20019519
 
Sekopäiden kiekuna loppui taas kerran siihen.

Ei argumentteja
Pitäiskö sun ottaa pikku happihyppely tästä ketjusta? Olen pitkään seurannut sivusta tätä ketjua ja ihmetellyt joidenkin käytöstä. Sulla on vissiin mennyt lievästi sanottuna yli tän ketjun seuraaminen ja kommentointi? Poika suoltaa jatkuvalla syötöllä mielipiteitään faktoina tänne, muut laittaa linkkejä etc eetteriin niin sinä päätät mitkä niistä on faktoja ja mitkä valeuutisia. Joku muu kun on eri mieltä ni se on sekopää, hullu tai joku pahvilaatikko, mitä näitä sanontoja nyt olikaan?

On hienoa että nuorella miehellä on intohimoja mutta jos se toiminta alkaa menee tuon kaltaiseksi niin vois tehdä hyvää ottaa pikku jäähdyttely. Tsemppiä kuitenkin sodan neutraaliin seuraamiseen.
 
Jaksoit odottaa peräti tunnin kommenttia. 😀 Taisit raivoissasi hakata F5 vaan.
Ja ei argumenttia
Sulla varmaan lyö piuhat ristiin kun koitat syyttää mua ryssäksi, mutta olen äänestänyt halla-ahoa ja persuja toistakymmentävuotta.
Tähän reaktiosi on koittaa ohittaa oma aivopierusi ja työntää jotain hymynaamaa

Ei oikein toimi edelleenkään toi sun narratiivi
 
Pitäiskö sun ottaa pikku happihyppely tästä ketjusta? Olen pitkään seurannut sivusta tätä ketjua ja ihmetellyt joidenkin käytöstä. Sulla on vissiin mennyt lievästi sanottuna yli tän ketjun seuraaminen ja kommentointi? Poika suoltaa jatkuvalla syötöllä mielipiteitään faktoina tänne, muut laittaa linkkejä etc eetteriin niin sinä päätät mitkä niistä on faktoja ja mitkä valeuutisia. Joku muu kun on eri mieltä ni se on sekopää, hullu tai joku pahvilaatikko, mitä näitä sanontoja nyt olikaan?

On hienoa että nuorella miehellä on intohimoja mutta jos se toiminta alkaa menee tuon kaltaiseksi niin vois tehdä hyvää ottaa pikku jäähdyttely. Tsemppiä kuitenkin sodan neutraaliin seuraamiseen.
Eihän tää sodan seuraaminen mitään tsemppiä vaadi vaan ihan seuraamista.
 
"LATVIANVENÄLÄINEN pitkän linjan europarlamentaarikko Tatjana Ždanoka on tehnyt yhteistyötä Venäjän turvallisuuspalvelun FSB:n edustajien kanssa ainakin vuodesta 2004, paljastavat sähköpostit, jotka virolainen uutissivusto Delfi on nähnyt. Samana vuonna Latvia liittyi EU:hun ja Ždanoka valittiin europarlamenttiin." HS.fi

Tuskinpa Tatjana on ainoa laatuaan.
 
Ja ei argumenttia
Sulla varmaan lyö piuhat ristiin kun koitat syyttää mua ryssäksi, mutta olen äänestänyt halla-ahoa ja persuja toistakymmentävuotta.
Tähän reaktiosi on koittaa ohittaa oma aivopierusi ja työntää jotain hymynaamaa

Ei oikein toimi edelleenkään toi sun narratiivi

Halusin tietää mitä mieltä olet tuosta Halla-Ahon kommentista. Onko se sinustakin hyvä asia, että ryssiä tapetaan mahdollisimman paljon?
 
Back
Ylös Bottom